COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, March 15, 2013

Kiriman Surat Cinta Buat Suamiku Di Hari Kelahiran Mu!

Dear My BayBee,

Hari nie hari jadi awak yg ke 36 tahun kan? jgn buat² lupa nombor yg semakin meningkat tu yer... walau pun awk selalu lupa.. tapi saya tak pernah lupa sebab saya suke tengok awk yg makin tua makin hensem! bukan takat hensem jer... awk tetap nampak mude remaja.. org selalu teka umur awk bawah 30 tahun.. saya tahu awk bangga giler... tapi awk jgn lupa yg saya lebih berbangga sebab ade laki muke comel macam lelaki bujang tranggg tanggg tanggg! Ok, nie baru satu pujian... ade banyakkkk lagi kata² pujian ikhlas dari hati dan sanubari saya yg nak diluahkan kat awk nie!

Bunyik cam mengadakan kan membebel kat sini & nak puji awk kat sini! silap haribulan ade yg dok cebikk bibir ckp mengada betol isteri awk nie.. macam lah duduk umah lain² sampaikan nak beri kata² ucapan dan pujian pun nak kene update kat blog sendiri!

Diaorg mungkin tak tahu kan... tapi saya lebih tahu apa yg awk suke! saya tahu awk suker giler ngan blog I'm Yours yg gonjeng niee.. pasal tu saya kirim kan surat cinta nie utk awak kat sini! saya pernah nyatakan hasrat nak berhenti dari menjadi seorang blogger sebab saya sgt sgt buzy skg nie.. macam dah tak mampu nak update blog from time to time... tapi awk tak izin kan! memang kes berat bile awk tak izinkan saya berhenti dari dunia blogging sebab awk tak restu apa yg saya buat.. so saya jadi takot... yer.. saya takot kene sumpah jadi batu lesung.!

So pasal tu lah saya update kat sini.. entry khas nie akan menjadi sticky post buat beberapa hari! takde bayaran yg saya kenakan pada awk.. jadi saya harap awk hargai lah surat cinta saya nie sebaik mungkin yer!

Bee... awk tahu tak yg saya terrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrLaluuuuuuuuuuuu sayang kan awak? saya tahu awk sayangggggggggggggggggg sgtttt ngan saya! walaupun awk jarang ckp yg awk cinta & sayang kan saya secara lisan... tapi dari perbuatan awk saya tahu yg awk sangatt saangatttt sayang kan saya! Ye lah.. mana tak nya.. biler saya buzy... awk banyak bantu saya... awk tak pernah biarkan saya buat kerja rumah sorang².. awk tolong saya basuh baju.. awk tolong saya jemur baju... awk tolong saya potong kan buah... awk tolong saya basuh pinggang mangkuk... dan yg paling touching awk dah take over kerja gosok baju² saya! saya tak dera awk kann? tapi awk yg sudi nak tolong saya... jadi sungguh saya amat² menghargai segala bantuan yg awk berikan pada saya selama kite hidup bersama!

Walaupun saya seorang isteri yg kuat membebel kalau ade bende yg awk buat tak betol.. tapi awk tak pernah bebel or marah pada saya! Awk sgt² sabar dengan kerenah saya yg gonjeng nie! awk tahu tak.. saya bertahun cuba belajar dari awk utk menjadi seorang penyabar mcm awk! awk adelah idola saya.. awk lah sumber inspirasi saya utk menjadi seorang wanita yg cool & sabarrrrrrrrrrr! so skg amacam? bini gorjes gonjeng awk nie dah lebih cool dan sabar kann?? kann??

Awk lelaki terhebat yg penah hadir dlm hidup saya... awk banyak memberi kata-kata nasihat & semangat kat saya bile saya rasa down.. Awk sentiasa berada di mana saya berada! Awk tak pernah tinggalkan saya sendirian... itu yg membuatkan saya sangat sangatt jatoh cinta dengan awk sehingga ke hari ini!

Dan diatas faktor² diatas ini lah yg membuatkan saya tak pernah lupa memanjatkan syukur pada Illahi kerana menjodohkan saya dengan awk! Awak tahu kan yg awk adelah segala-galanya buat diri saya.. awk ibarat nyawa saya! tanpa awk.. saya rasa seperti hilang denyutan nadi! kalau saya takde denyutan nadi.. mesti lah saya akan mati! Jadi pasal tu lah saya tidak pernah lupa utk merayu setiap hari pada Allah semoga memanjangkan umur awak.. murah kan lah rezeki awk.. lindungi lah awk.. jadikan lah awk seorang suami yg soleh... berkati lah kehidupan awk di dunia dan diakhirat.. serta hidupkan dan matikan lah awk dlm keadaan beriman! Semoga Allah mendengar dan memakbulkan kesemua doa² saya nie hendaknya! Aminnn...

DSC_5684 copy
Nie lagi satu keistimewaan awak... Awak adelah MahaRaja Lawak di hati saya!
Awk pandai buat lawak.. sampai buat saya gelak terbahak-bahakk!

SELAMAT HARI ULANG TAHUN KELAHIRAN SUAMI KU!

I You Until The End Off My Life!

Yang benar² mencintai mu sampai ke syuga,
♥ Isteri Gorjes GonjengMu ♥



12 comments:

Anum said...

hapy2

suwara entertainment said...

happy birthday to ur hubby. semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki :)

shark said...

hepy besday tuk suami awak..:)
moga bahagia dibawah lindungan Ilahi..moga murah rexeki hendaknya..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

SELAMAT HARI BERTAMBAH UMUR

SEMOGA HUBUNGAN KALIAN SAMPAI KE JANNAH AMINNN...

eLLy said...

oh soo sweet surat cinta mu itew..

Biqque said...

happy bday to en.teman, may all your wish come true :)

Cik Puan Kocik said...

happy birthday suami puan gonjeng yang gorjes...hehhehehehe

Nanie said...

allahurabbi. sweet like lolipop..

sy follower akak tp da lama silent je, kali ni rasa terpanggil nak komen.

smoga hubungan akak diredhai allah. ameen..

ikhlas, nanie :)

azzpinky said...

Sweet love letter...moga berbahagia selalu Kak Neena...

cik fadh said...

sweet la kak neena ni..mst bergenang airmata encik teman bace..huhu

Mimy Hamid said...

both so sweet..mmg sejati forever..hepi besday nuar

Unknown said...

ehh surat cinta ni..alamakk.sory terbaca pulak... :P

selamat hari lahir tuk suami sis..sy doakn Cinta dan kasih sayang korang xkan pernah pudar dan hilang, Amin..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails