COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, April 17, 2012

Qaseh TerJumpa Kodan Raja Lawak!

Hari tu kan.. biasalah citer basi lagi... dlm hujung bulan February hari lah lebey kurang.. Aku free.. en.teman gie shooting.. so bawak lah Qaseh & Anith gie jejalan kat Pavillion.. Atok dia pun seminggu dok kat umah bosan.. so weekend bile aku free.. aku angkut lah semua sekali gie jejalan kat shopping mall!

Waktu jejalan kat shopping Pavillion hari tuh.. tup2 terserempak ngan salah sorang peserta Raja Lawak Musim ke-6!  Aku tak perasan pun.. tapi mak si Qaseh yg perasan.. waktu tuh kiteorg jejalan kat area FoodCourt Pavvy... pastu adik aku panggil Qaseh and tunjukkan si Kodan kat dia... Biler si Qaseh nampak si Kodan.. bukan main kepalang dia punyer teruja! Ibarat aku yg seperti kegairahan ketika berjumpa ngan Anuar Zain or Aaron Aziz kekdahnya! hahahaha.. :p

Ko jgn ingat si Qaseh nie tak kenal si Kodan okkkk.. dia kenall tauu semua peserta2 raja lawak nie.. dari musim yg awal2 dulu pun dia bukan main kenal! tu yg bukan main pandai sebut Peace Yo!! penangan si AC Mizal lah tuh!! adik aku kata.. dia memang selalu layan rancangan raja lawak.. tu yg sampaikan si Qaseh nie dah bleh kenal dah peserta2 RajaLawak.. gasakk!!

waktu nak suruh bergambar ngan si Kodan nie.. dak Qaseh bukan main segannnnnnnn ya rabbi! tetiba jadik pemaluuuuuu ya amatt!! segannn lah kengkononn tuh! sampai si Kodan dok panggil2 dia pun dia maluu gak lagi! hahaha..
Ok lah Kodan nie.. tak lah sombongg.. peramah gak.. dia pulak yg terharu biler ade peminat cilik cam si Qaseh! hehehe.. Yg Qaseh lepas dah jumpa Kodan ibarat cam tak percaya pun ade gak gaya dia! bukan main aku kata budak2 zaman skg nie.. kecik2 bukan main pandai minat kat retiss!! aku dah tua bangkaaa nie baru lah reti nak minattt retiss cam Aaron Ajisss ngan Anuar Jengg tuh! memang laahh terrrketaqqq kepala lututtt kalau dpt berjumpa!  silap hari bulan berpeluh2 sejukk jadik nya... lagi tak boleh blah kalau boleh nak amik gambarrr banyak2 sampai semputt! muahahahahah... :p

5 comments:

mama pipie said...

pandainye bdk2 zaman skrg kan.. best la jmpa retis.. anyway mama enjoy baca blog ni

mia-ina said...

murid /kanak2x seawal mcm ni neena, mmg gemar meniru.mereka cpt tangkap apa kte bg tgk.....xpe la, yg ptg dia aktif

SURIA AMANDA said...

Qaseh dah pandai bergambar ngan retisss..kelasssss

-cinta soFiaSafiya- said...

dah mcm dua beradik.......
comeilaa qaseh....

Mimy Hamid said...

patut la tanjat boboy..eh pandai pulak dia kenal

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails