COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, April 5, 2012

NeenaAnuar @ 6 Degress ~ Tambah Lagi 10 Keping Gambar!

IMG_4132 copy
Ucapan Ikhlas dari pasangan gonjeng...
Ribuan terima kasih diatas semua doa serta ucapan manis yg diberi..
Sesungguhnya kami sangatt menghargainya! :)

CL 14
Kot masih ade yg tak tahu lagi...
tertanya-tanya apa ke giler vaviess si NeenaAnur nie wat photoshoot tak sedar kediri! haha..
so meh sini gorjes gonjeng nak bagi tahu.. photoshoot nie dilakukan bersempena dengan Our 6th Wedding Anniversary!

IMG_4213 copy
Jadi tolong jgn gelakkan kami yee! :p

CL 17
Sebenarnya gonjeng sangatt shy shyy nak wat photoshoot nie!

CL 13
tapi sib baik lah abaammmm bamm bamm saya nie sungguh sporting!

IMG_4226 copy
Macam mana lahhhhhh saya tak sayanggggggggggggggggggggggggg dia sepenuh nyawa, jiwa & raga!!!!

IMG_4242 copy
dikala saya sedih.. dia selalu kasik bahu dia utk saya menangiss disisinya!

CL 16
lepas nangis barulah saya kembali ceria!

CL 12
kalau dia duduk saya suker sebab saya akan tampak tinggii melangit..
tapi kalau dia berdiri saya lah manusia yg paling kateekk disisinya walaupun dah pakai kasut tumit setinggi 5 inchi!

CL 15
Suke sbb akhirnya bergerak jugak citer 6 Degress nie!


Ade lagiiiiiiiiiiiii... nasib lahh.. muke tuan tanah kedaungg sesajaaa lepas nie! hehe.... :p



p/s:  Feel free to VOTE for I'm Yourss @ Lifestyle Blogger Contest by Suria KLCC Fashion Week 2012!


8 comments:

Mama Tuah Melaty said...

Pic no. 3 tu sweettttt sangat lahaiiiii....!

Shu Shinju said...

kali ni x soh pilih pic yg paling suka ke???

seperti biasa...semua pon sweet... paling sweet..shu suka pic no.5

PinKy MoMMa said...

suka dengan keromantikan kalian ^^
rasa nak tarik tangan encit papaku jugak berfoto gedix bersama huehuehue..

O'gosh said...

sweet couple...

Jan@Afzan said...

tahniah neena & suami.

Semoga sentiasa dilimpahi kasih sayang kekal abadi dan dirahmatiNya selalu. Amin

So romantic & sweet semua gambar. aish, untung en.suami begitu sporting amik pic ek..huhu. Klu Jan taktahu lak, dua2 jenis tak suka bergambar & tak reti posing...hehehe.

happy anniversary neena.

take care
p/s : takmau share petua kebahagiaan rumah tangga? hehe

Alin Marlini said...

Heppy Annivesary Neena. Smg kekal hingga ujung nyawa

Irfa said...

selamat ulang tahun ke6
moga bahagia milik kamu berdua :)

CaMbEsT said...

kak neeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnn.. where are youuuu lorrr... haishhhh buleh demam nih kalo xbaca ur update.... missing you like cwazyyyyyyyyyyyy hereeeeeeeeeeeeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails