COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, April 4, 2012

NeenaAnuar @ 6 Degress ~ Hambikkk 10 Keping Gambar!

Nahhhh!! malasss nak citer apa2.. sbb takde apa nak diceritakan punn!! heheehe...

So let's picture do the talking and story mory ok???? gambar mana yg aku rasa aku nak bubuh caption kangg aku bubuh lahh.. kalau tak kangg kot korang plak verangan tolong bubuhkan caption utk setiap gambar2 nie pun boleh jugakkk!  hahaha...

CL 3


CL 4


CL 5
Sesungguhnya aku sangat bahagia berada disisimu!

CL 6


CL 7


CL 9
Whenever I'm down... You never ever let me drown!  

CL 10


CL 11
"A kiss makes the heart young again and wipes out the years"
Skg korang tahu  naper kami selalu tampak mude remaja? :p

CL 8


CL 2
you know what? Ini lah dia salah satu resepi kebahagian kami!
memulass telinga & mengigit jari en.teman adelah salah satu perkara yg akan aku buat setiap hari!  Bukan buat biasa2 yer.. nie pulas betol2 punyerr.. gigit pun bukan gigit yg manja2 yerr... korang tak yah sian kat en.teman tuh.. sbb dia merelakan binik dia buat camgitu sebagai tanda kasih sayang kami berdua! hahaha.. well kami kan ganass.. tak main lah nak berLoveBite-LoveBite bagai nie!  btw, tang gigit jari tuh bukan takat satu jari ok! aku akan pastikan aku gigit kelima-lima jari dia!  sampaikan ade satu masa dia siap tanye... jari kaki taknak??  Ibu jari kaki nie besarr.. sedap nie kalau digigit! muahahaha... bengongg en.teman nie! dia saja lah nak perli aku tuhh!

Phewww!!! nie baru seciput! ade manyakkk lagi nie... tunggu lah.. rajin nanti sambung lagi.. kalau tak kangg ko tunggu lah sebulan lagi baru kuar gambar berikutnya! hahaha... eh tapi total gambar lebih dari 10 lahhh... 10 keping collage betol.. bukan 10 keping gambar ade kat sini! :D

Btw gambar mana yg palinggggggggggggggggggggg korang sukerr?  Nombor 1? Nombor 5? Nombor 10? Ke semua?? Or semua pun tak suker? :p


p/s:  Feel free to VOTE for I'm Yourss @ Lifestyle Blogger Contest by Suria KLCC Fashion Week 2012!

17 comments:

sakila's craft said...

suka ngan semua gambar2 nih...cute sangat...

Riri Yoorin said...

ambooi romantik n comel

O'gosh said...

romantik bombastiknya....semoga berbahagia selalu

shiema sufian said...

Alahaaaai, so romantik (:

Mimy Hamid said...

semua suke...beb ni jadi album gambar ke.nak tgkkkkkkkkk

a.m.n.i.n.a said...

saya tekan LIKE ;)

syanasaid said...

suke gambar geget2 pulas2 tu
hahaa so suwitt

Shu Shinju said...

jari kaki taknak?? hahaha...lawak la en.teman nih...

semua pic shu suka... dan yg paling suka pic no.9...:)

leh jadikan akak n en.teman as role model bila da kawin nanti..:)

-oP_ida- said...

paling suka pic no.3....nampakkkkkk LOVELY sangt....

btw, moga ALLAH merahmati kalian bedua

Mama Tuah Melaty said...

semua pun cantikkkkkk...

mama tisya said...

suka tgk smua gmbr..mmg dua- pandai posing...kalah model...

Bitt (double IS) said...

semua cantek2...yg paling suka no.7 tapi bila tengok yg lain pon suka jugak :)

Rara Nasiha said...

alolorrr, so cute! :)

mamyharraz said...

semua pic cantik!susah nak pilih mana satu terbaik sbb semuanya terbaik :D

hani syahida said...

suka semua gambar! sirius...

Pinkjambu said...

sukanyaaa!! loving, comel. suwittt semua ade!!

MijaShidy said...

romantik n storting la hubby u... jeles sis...he3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails