COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, October 9, 2015

Maafkan Aku Kerana Tak Dapat Nak Share Video Kami Dalam Rancangan Wanita Hari Ini!


Ya ampunn… aku nak mintak maaf sangat2 dgn korang semua… memang ramai sgt yg mintak aku upload dan sharekan video aku & en.teman dlm rancangan bual bicara Wanita Hari Ini yg keudara secara live di TV3 pada hari Jumaat lepas!


Bukan aku tak nak share.. tapi as you all know TV3 ade website Tonton yg mana kat dlm website nie korang boleh tengok semua rancangan2 siaran dari Media Prima! So kalau terlepas mana2 rancangan korang boleh tengok ulang tayang kat website tonton nie..


Tonton

Untitled

Korang yg terlepas nak tengok rancangan Wanita Hari Ini yg mana Kak Neen & en.teman keudara secara live di TV3 pada hari jumaat minggu lepas, korang boleh tengok berulang ulang kali dekat website Tonton ok! Korang just search rancangan Wanita Hari Ini and then carik episode 188 ok!


Untitled

Kalau korang nak tahu, aku ngan en.teman gigih okkkk buat recording dari Iphone via Ipad macam kat dlm gambar nie… aku bukak tonton kat iPad… then guna iPhone utk record.. penggunaan kotak tisu tu adelah creativity en. Teman sbb tangan kiteorg tak larat nak pegang phone for almost setengah jam punyer duration recording! Ahahaha..


Of coz aku buat recording nie utk di jadikan sebagai bahan kenang kenangan… coz yeaa.. this is one of our memorable moment together for almost 10 years marriage life.. dpt masuk TV yoouuu… gile tak sakaii?? Dah secara live pulak tuu… haih… bertambah-tambah lah jakii nya kann? Ahaha…


But its sooo sad… bile dah dpt record… aku nak lah share kat chanel you tube aku… sekaliiii ini yg aku dpt!!


Untitled

Huuuwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaa… sedihhh sgt!! Yea… it’s a copy righted content by MediaPrima.. so that’s why aku tak leh nak share with public.! Tak tahu lah kot ade cara lain aku boleh share ngan korang semua… kalau ade nanti aku war2 kan ok!


So for a time being.. korang rajin2 lah terjah website Tonton tuu utk tengok my slot yea… Alaa.. bukan susah pun.. korang just perlu register in order to log in into Tonton website! Guna account FB pun boleh tau… hehe…


Anyway.. thank you so much guys for your kindness, support and all good compliments! I was truly overhelmed! Terharu yg tak leh nak ckp.. nanti lah aku masih hutang dgn korang entry my experience for appearing at TV3 last week.. sorry aku tak berkesempatan nak blog out this week.. not even a short entry sbb aku terlalu busy with office work and my online business!


Insyallah will try to update it by next week… doakan semoga aku dpt ruang dan peluang utk update blog nie secepat mungkin! Huhu..


Untitled

Oh by the way korang yg masih belum purchase tudung intant shawl DAMIA nie, kalau berminat nak beli jgn segan2 contact kak Neen ok.. just whatsapp me at 019-3769459! Insyallah soon Kak Neen akan keluarkan collection tudung terbaru… bile attach ngan office job memang time limited utk semua perkara coz office work is my priority!



Nie tutorial cara pemakaian tudung instant shawl DAMIA..


Have a bless Friday guys!

1 comment:

PeRdU cINta said...

tak apalah insya Allah PC tengok di tonton..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails