COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, June 18, 2014

Syukur Alhamdulillah.. Ini lah Hadiah Paling Bermakna Sepanjang 5 Tahun Aku Berblogging!

Hadiah dah collect 2 bulan yg lalu… tapi hari nie baru ade masa nak sharing my happiness ngan korang semua di blog gorjes gonjeng ku.. I’m Yourss yg buchuk masham nie! Hehehe…


Seriously kalau korang nak tahu… aku selalu jer jealous biler tengok org menang contest itu.. contest ini… aku selalu rasa macam aku nie tak pernah nya yg bertuah kalau join apa2 contest! In fact kalau pegi annual dinner ke ape ker… tak yah lah nak exicted sgt nak menang apa2 hadiah dari cabutan bertuah… nombor lucky draw yg aku dpt boleh di renyuk2 dan kepal2 kan sebelum lucky draw session bermula! Ahahaha… Ade certain people diaorg memang bertuah… diaorg masuk contest apa pun memang bertuah sokmo… itu lah rezeki namanya kan.. aku jealous tu bukan bermakna aku jealous dengki.. of coz aku tumpang happy biler tengok org lain dpt rezeki yg best… Cumanya jealous aku tu end up rasa like tak puas hati ngan diri sendiri jer lah… entah bile lah gamaknya nak menang hadiah yg best2 biler join apa2 contest ataupun dpt hadiah cabutan bertuah waktu dinner! Ahahaha…


Tapikan kalau takat contest yg hadiah tak best aku selalu menang jugak lah! macam contest for best dress aku pernah lah menang.. then hadiah hamper.. dpt lah makan biskut and cekelat! Ggggrrr.. aku tak nak hadiah camgitu.. aku nak hadiah best2 macam pakej percutian ker… hadiah smartphone ker.. tablet ker.. baru lah rasa berbaloi! Ahahaha… over si gonjeng nie.. tak bersyukur dpt makan cekelet ngan biskut kering kan? ahaha.. ok ok.. bersyukurrrr lahhhhhhhhhhhh!


Atas sifat bersyukur & sabar tu jugak lah akhir nya aku dpt jugak lah merasa hadiah grand prize dlm dunia blogging nie! Yea.. blog simply loves me and I’m in love with you too! Korang ingat lagi tak kat entry NIVEA Skin Conditioner nie? Memang nak jadik rezeki aku kekdahnya.. di saat hidup aku tengah sgt kusut dgn masalah kulit kering… tup2 NIVEA keluarkan product Skin Conditioner tu! dan bagaikan org yg mengantuk disorangkan bantal.. begitu lah situasi nya apabila aku yg tengah stress ngan masalah kulit kering… tup2 ade pulak NIVEA In-Shower Skin Conditioner blog contest yg dianjurkan oleh NIVEA and Nuffnang nie! Serious rasa macam waaaaaa…… nak kene try nie! Dah alang2 nak cuba product skin conditioner tu… baik lah join blog contest tu terus.. bak kata pepatah sambil menyelam kite minum air gitu! Hehehe…


Dan memang berbaloi hasil coretan aku yg panjang berjela about Nivea Skin Conditioner tu.. entry aku tu telah pun dipilih sebagai Best Entries bersama-=sama 2 lagi blogger yg lain! So hadiah utama utk best entries ni memenangi sebijik Ipad Air! Giler aaaahhh… memang rasa macam nak fitammmm woooo biler nama aku naik sebagai pemenang best entries! Huhuhu…


Yeaa.. memang sejujurnya aku masuk contest tu nak menang Ipad Air tu… ahaha.. tapi itu tak bermakna aku tipu dlm membuat entry tu ye.. aku tak reti nak berlaku tak jujur nie... sib baik lah bile aku cuba product tu aku rasa keberkesanannya.. then baru lah aku decide utk join contest ni.. in case kalau tak berkesan.. maybe aku just lupakan aje contest nie!


IMG_7097 copy
On my birthday… aku telah pergi ke office Nuffnang utk collect my Ipad Air!



IMG_7104 copy
Thank you Nuffnang… Thank you Nivea!


IMG_7115 copy
Sesungguhnya saya tersangat lah terharu dan terlalu teruja utk menerima hadiah Ipad Air ini!



IMG_7118 copy
Lepas collect Ipad kat office Nuffnang.. en.teman terus heret aku gie KL Festival..!


IMG_7122 copy
En.teman paling excited nak belikan bende alah nie!


IMG_7140 copy
Bende alah nie nama dia Ultrathin Keyboard Folio!


IMG_7135 copy
En.teman memang tak sabar nak belikan aku keyboard nie sejak tahu aku menang Ipad Air tu! aku yg dok hold dia ckp jgn beli lagi selagi kite tak gie collect Ipad Air tu… org tua tu bukan main excited lagi bile tahu aku menang Ipad Air nie okkk.. hover tau… aku yg menang pun tak hover… hahaha…. Mau dia tak hover.. dia tak perlu keluarkan duit banyak2 utk beli sebijik Ipad utk aku kan?? harus lah dia happy melampau dari aku! Hahahah…


IMG_7129 copy
En.teman beria-ia nak belikan aku keyboard for ipad ni sebab dia nak memudahkan aku utk berblogging katanye! Ye lah… kalau guna keyboard kat screen ipad itu memang confirm lah payah aku nak buat kerja menaip… aku nie ade typing skill… so kalau ade keyboard.. laju lah aku buat kerja.. kalau kene buat style patuk ayam kat ipad tu.. gamaknya makan tahun lah aku nak siapkan satu entry! Hehehehe… so pendek kata memang keyboard nie sgt2 berguna utk aku!


IMG_7127 copy
Lagi satu yg bagusnya keyboard nie dia tak berat sgt… then dia boleh dijadikkan cover utk ipad air nie! So tak yah susah2 nak carik casing lain lagi!



IMG_7121 copy
Dah alang2 beli keyboard.. mari lah kite pasangkan screen protector utk ipad kesayangan ku ini!


IMG_7125 copy
Screen protector nie penting.. takde casing takpe lagi.. tapi jgn takde screen protector!



IMG_7119 copy
Seriously sepanjang 5 tahun aku berblogging… memenangi Ipad Air ini adelah sesuatu yg palingggggggggggggggg manis pernah berlaku dlm hidup aku! In fact bukan utk frasa berblogging sahaja tau… tapi boleh dikatakan dalam sejarah hidup aku jugak lah utk memenangi hadiah sebesar ini.. hihihi…


Honestly aku tak meletakkan harapan yg tinggi pun utk menang Ipad air nie sebenarnyer.. ye lah.. macam aku ckpkan tadi.. aku nie selalu nya kurang bertuah skit kalau nak menang hadiah besar2 nie… hihi.. so bile aku join contest tu.. aku just mencuba nasib ajer.. kalau ade rezeki… pasti Ipad tu akan jadik milik aku! Dan yg paling membuatkan aku lagi teruja adelah kerana aku memang tak pernah ade ipad lagi… Memang saja aku ngan en.teman dok hold up tak nak beli Ipad since ever ipad keluar di pasaran… sebab nya kiteorg rasa macam membazir kot kalau ade ipad.. sebab kiteorg berdua masing2 dah ade iphone.. so most of the time kiteorg memang ngan iphone masing2.. so takot macam tak terguna pulak ipad kalau kiteorg beli nanti!


But biler time travel.. aku mula rasa macam perlu ade ipad.. sbb skg nie dah malas nak carry laptop sentimental aku tu! dah lah berat nak mamposs… so bile tiap kali nak travel memana rasa macam malas nak bawak laptop sebab berat.. so tu yg terkadang terfikir kalau boleh memang nak kene ade Ipad jugak ngan aku skg nie… but yet aku ngan en.teman dok bertangguh-tangguh nak beli Ipad..! so kirenya tak rugi lah kami bertangguh dlm membeli Ipad sbb nak dpt rezeki secara percuma kekdahnya! hehe….


IMG_7148 copy
Ni info.. kot2 korang nak beli jugak keyboard jenis nie..


IMG_7149 copy
Aku suke ngan keyboard nie sebab dia jenis timbul2 keypad dia tu.. sebab ade sesetengah keyboard dia jenis yg tenggelam.. tak timbul.. aku tak suker camgitu.. sbb susah nak menaip utk org yg ade typing skill!


Lepas nie kalau ade blog contest utk menang Ipad aku tak nak join.. nak kasik org lain pulak memang… tapi kalau ade hadiah pakej percutian ke eropah or duit cash riban-riban… oh.. harus aku join contest tu! hahaha…


# Saja Jual pin tudung yg gorjes… anyone interested in buying boleh refer kat Pin2it by NeenaAnuar nie yer utk tengok gambar shawl pin yg gorjes itu! #

19 comments:

eynda said...

Tahniah !! :-)

Chekgu Azrine said...

Tahniah..rezki gitu..bestnya

Gieyana said...

Tahniah...mmg teruja klau menang sesuatu..even bebda tuvreganyer biasa2 jer tp kerterujaan tu..phewww..;)

SYANI said...

Tahniah Neena...
Berbaloi2 dengan blogging kan??

mama tisya said...

Tahniah..berbaloi222 tkpernah menang lg gadget mcm ipad ni tp pernah mng camera digital tu pn dh syukur..tkpe neena byk gmbr cun..byk contest bole join cuma kita je bz kdg2 tk sempat nk.join kn...

Intan ~ Nur Azlina said...

wah.... tahniah :-)

ryyhan said...

tahniah..syukur Alhamdulillah rezeki

lepas ni sure seronok nk join contest lagi :)

Mummy Audya said...

best3.. tahniah

Sofea said...

my birthday coming soon.. nuffnang tak nak kasi apa apa ka.. huhu

myfara FLK said...

tahniah kak..

cik fadh said...

wahhh bestnyer ! tahniah kak neena !

DYatie ABakar said...

Best nya! Yt pun jenis x berapa nak bertuah. Xpernah menang waima hamper sekalipun. sadis. Hahahhaha.

Unknown said...

whoa..best2..

kelipkelipchumel said...

wow weeeee...super best la kak.. alhamdulillah.. your rezeki. tumpang gumbira... :)

Blog 3 Abdol said...

wahhh bestnyerr... :)

Aty Fared said...

hadiah sumpah besh..!!! ni memang patut jeles.. :) neway..i pon jrang sangat bertuah...ngeeee

puan.mila said...

waahh jeles jugak..jeles scra baikk, hehe..brtuah u sis, rezeki..rezeki.. :-)

Unknown said...

best gileee !

adam said...

alhamdulillah dan tahniah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails