COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, June 3, 2014

Siapakah Yang Telah Berjaya Menempah Tempat Duduk Utk Sessi Makan Malam Bersama NeenaAnuar?

I is very the terharu... ingatkan takde sapa yg sudi nak makan malam ngan I yg gonjeng nie.. tapi rupanya ramai lah pulak yg email request nak makan malam ngan I pada malam Sabtu nie!

Kalau ikutkan hati I nie.. I nak jer bawak you ollzz semua... tapi apa kan daya.. sebanyak 3 seats sahaja yg available utk majlis makan malam nanti.! huhuhu... So pada yg berjaya.. make sure korang confirm your attendance ya.. dan pada yg tak berjaya.. jgn kecik hati tau... harap2 ade rezeki kite di masa akan datang nanti utk beriadah bersama-sama!

Ok seriously tak sampai hati nak say "sorry you tak berjaya utk dptkan free seats tu" pada you ollz yg dah email to me! Tapi aku tetap terpaksa menggagah kan diri jugak kekdahnya!

Anyway.. Aku dah reply email pada korang yg berjaya utk makan mlm bersama-sama aku mlm sabtu ni.. aku perlukan korang punyer contact details ya.. so, please check your email now... and do revert back to me as soon as possible ya! Kalau korang tak revert dlm tempoh 12 jam dari skg.. sorry aku terpaksa remove korang dari listing aku and aku akan bagi pada org lain pulak.!

Again.. aku nak ucapkan ribuan terima kasih pada korang semua yg sudi nak bergonjengan bersama-sama aku hari sabtu nie nanti... harap kesudian korang tu disebab nak makan malam ngan aku lah yer.. bukan sebab nak dpt makan free tau! ahaahahhaa...


# Saja Jual pin tudung yg gorjes… anyone interested in buying boleh refer kat Pin2it by NeenaAnuar nie yer utk tengok gambar shawl pin yg gorjes itu! #

4 comments:

su said...

tak terpilih kali ni..nanti jemput lagi yer... enjoy makan2 di situ :)

Unknown said...

I ketinggalan zaman. Next time nak kena alert dengan blog ni ;)

Chekgu Azrine said...

Teringin tp too far nk pergi..uhuk..klu dkt area sini2 terimgin nk kenal dgn kajol mesia

Mummy Audya said...

ahkak gonjeng dah femes tu ramai yg sudi nk makan sesame.. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails