COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, June 25, 2014

Pin2it By NeenaAnuar ~ Hijab Pin Peniti Design Chanel, LV dan Lips Kini Kembali… Ada Design Terbaru Yang Gorjes Jugak Untuk Anda Bergaya Di Hari Lebaran Nanti… Siapa Cepat Dia Dapat… Siapa Tak Beli Rugi Kerana Stock Adelah Terhad!

Ok.. hari nie nak update new collection hijab pin yg aku masih belum jual secara online lagi dan jugak some new restock items yg menjadik kegilaan korang semua! Haha.. ye lah hari tu bile pin kegemaran ramai dah sold out.. semua dok message aku suruh aku restock… yer.. yer… akak gonjeng sayang kat korang semua… pasal tu lah akak gonjeng bersusah payah mengRestock pin2 yg menjadik kegilaan korang semua tu!


So skg dah ade stock nie jgn nak lenggah-lenggah membeli yer.. stock adelah sgt limited… so siapa bayar dulu dia akan dapat! Sorry aku tak leh nak hold booking korang lama2… sbb pin yg ade kat aku limited.. and org yg berminat nak beli alhamdulillah setakat nie sgt2 memberangsangkan! So that’s why aku tak leh nak simpan order korang lama2… kalau korang dah terima aku punyer purchase order.. wahh.. .kelass akak gonjeng jual pin ade purchase order okk… haahahahaha.. alahh.. purchase order tu kire macam confirmation tuk pin2 yg korang nak beli.. so senang korang leh tengok amount payment and account details sekali kat situ… so itu akan memudahkan korang yg membeli dan jugak aku yg nak trace booking korang nanti!


Ok dah tak nak bebel pepanjang lagi… cepat tengok.. cepat beli..! hehehe…












Butterffly nie new collection ya…. Seriously aku suker giler ngan pin butterfly nie sbb aku memang sukekan rama-rama! Bile pakai rasa fefeling butterfly yg berwarna-warni gitu! Hihi..




Untitled
Haa.. LV diamond pin yg korang dok tunggu2.. ramai gilak minat ngan LV diamond nie.. hari tu first badge LV diamond nie laku macam goreng pisang panas.. tak sempat nak panas dlm simpanan aku dah pun abis korang sapu! Sampaikan en.teman boleh suruh aku jual jer pin LV yg aku miliki sendiri nie… ohhh.. nehiiiii.. nehiiii.. akak tak sanggup nak let go my LV pin nie.. buat nya tak dpt restock.. tak ke menangis ah kak gonjeng tak dpt lagi dah LV diamond tu! huhuhu.. sorry yer.. ah kak gonjeng nie bile dah suker kat satu2 barang tu akak sanggup tak jual… hihihi…


Untitled
Haa.. yg nie pun ramai org dok mintak aku restock! Memang favorite lah pin chanel nie… so now stock dah ade nie.. cecepat beli yer! Kalau korang pandai korang kene beli 2 pin utk dijadikkan sepasang yg macam aku pakai nie… sebab pin chanel nie design dia sangat sesuai utk dipakai pairing macam yg aku pakai nie!


Ini pun item restock… Aku sendiri ade pin lips nie sebab aku rasa cam aku seksii jer biler pakai pin bentuk lips nie! Hihi.. and lagi parah at times terasa macam cium org jer kekdahnya! hahahahaa…


Pin2It Hijab Pin – SILVER PIN
Price: RM7.90 / pcs (exclude postage)
Postage: RM6 (Semenanjung) / RM10 (Sabah & Sarawak)
To order email me at : pin2it.neenaanuar@gmail.com


Untitled
Yang nie merupakan salah satu gold pin collection yg paling aku suke! Korang jgn tanyer kenapa macam nampak mahal pin Eiffel nie ek.. cuba ko fikir.. kalau ko nak pegi Paris utk tengok Eiffel Tower nie mahal ke tidak? So nie aku bagi korang letakkan Eiffel Tower kat kepala… so mau tak mahal skit harganya? Ahahaha… Kalau tak dpt nak jejakkan kaki ke Paris utk tengok Eiffel Tower.. moh lah kite letakkan Eiffel Tower kat kepala kite… tak berat pun.. ringan dan cantik molek jer dia terletak kat atas kepala kite! Well.. pin Eiffel nie memang cantik… dia berbentuk 3D okkk.. so yg pin nie pun sgt limited stock nya sebab dah ade a few customer dah beli secara offline dari aku… so stock online skg dah tinggal skit!


Pin2It Hijab Pin – GOLD PIN
Price: RM15.90 / pcs (exclude postage)
Postage: RM6 (Semenanjung) / RM10 (Sabah & Sarawak)
To order email me at : pin2it.neenaanuar@gmail.com


So tunggu apa lagi... cecepat email akak gonjeng kat pin2it.neenaanuar@gmail.com ya! Bulan depan dah nak raya dah… aku tak tahu lagi sama ade akan ade new stock ataupun new collection dalam bulan puasa nie sbb stock bergantung pada supplier.. kalau ade stock… ade lah update dari aku utk pin2it nie.. kalau takde stock… waimaa.. apa yg ade nie jer lah stock pin utk korang bergaya di hari raya nanti!


Yg pasti aku sendiri tak sabar nak bergorjes gonjeng di hari raya nanti ngan pin-pin yg aku sendiri jual nie… ahaha.. teruk betol tuan tanah nie.. sendiri jual sendiri syok.. ehh.. harus lah sebegitu… dah tentu2 kite nak menjual nie kite kene minat ngan apa yg kite jual… baru lah ade feeling! Hihi… Nanti nak susun… raya pertama nak pakai pin design apa.. raya kedua nak pakai pin design apa pulak… raya ketiga pin design yg lain pulak… hehehe..


Ok.. selamat shopping Hijab Pin Peniti from NeenaAnuar ya!

*kiss*


1 comment:

Siti Aisya Ibrahim said...

akak comelnya pin yang Eiffel tower akak pakai tuh! suke22

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails