COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, September 12, 2013

Beraya Sakan di 10 Syawal!

Sakan aku beraya pada 10 Syawal yg lalu! Siang Layan Menu Kenduri Kawin... Malam Layan Menu Hari Raya pulak! haha..

IMG_1009 copy
Aku, Za & Awien memenuhi jemputan hari raya dari IenaAchik!  Antara menu yg disajikan kepada kami malam itu adelah...

IMG_0998 copy
Satay, Laksa, kuih dan buah!


IMG_0996 copy
Walaupun di siang hari perot aku dah full tank.. tapi biler dah namanya jamuan hari raya... aku terpaksa overload kan tangki perot aku! muahhahaha...



IMG_1011 copy
Para2 isteri biler dah lepak kat meja makan.. bontot dah terus melekat kat kerusi meja makan! ahaha.. yg para2 suami berlepak santai di ruang tamu!


Senarai calon-calon suami ganteng...

IMG_1019 copy
Kacak...


IMG_1020 copy
Kacak...


IMG_1022 copy
Kacak...


IMG_1021 copy
Fuhhh... yg nie palinggggg Kacakkkkk! hahaha... giler ko tak puji laki sendiri melebihi dari calon-calon yg lain!


Makan dah.. borak dah... so apa lagi yg belum?? photogedikss lerr! hihi...


Family portraiture.. tak lengkap sbb baby Khalis dah tido..


IMG_1034 copy
wanita-wanita gorjes!


IMG_1048 copy



IMG_1053 copy



IMG_1067 copy



IMG_1072 copy



IMG_1121 copy
Terima kasih lah pada tuan rumah Iena & Achik yg sudi menjamu kami semua di malam 10 Syawal yg lalu... seorang suami dgn kisah king kong buasir nya dan si isteri dgn kisah FireFox nya!  memang gelak sampai nak terputus urat perot malam tu! ahahaha...


IMG_1043 copy
Ukhwah Lillahi Ta'ala!


6 comments:

nanakimie said...

semua gambar cantik2,umah cantik..model2 cantik.heee...semualah:)

InaAchik said...

last picture and last caption touched my heart deeply... love u Lillahi Taala sahabat.

*seb baik huraian kingkong buasir dan firefox tu x di-elaborate dgn detailnya! hahahahaa....

Nurzakiah Hanum said...

cantik gambar2

Nory Zoulkefle said...

cantiknye rumah dia...
hehe

ameris said...

rumah & gambar santek sgt..

Anim Daim said...

SWEET MOMENT.....
HOPE BEKEKALAN....
AMIN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails