COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 10, 2013

Laki ku Kini Seorang Pelakon Tambahan!

Siapa dah tengok video lakonan terbaru aku kat I'm Yourss nie?  ohh.. dah lama jugak berehat dari dunia lakonan nie rasanya!  So baru-baru nie dpt offer terbaru dari Nuffnang utk berlakon dlm iklan terbaru nya iaitu...

Iklan Ambi Pur!
Terima kasih yg tak terhingga kepada pihak Nuffnang dan secara tak langsung pada pihak Ambi Pur jugak kerana sudi menawarkan job pengiklanan ini kepada saya!  Sesunguhnya saya amat lah berbesar hati utk menerima tawaran ini!

Lagi saya berasa teruja apabila dpt bergandingan bersama suami saya buat julung-julung kali nya... Kalau selama hari ini saya selalu saja berlakon secara sendirian.. tetapi tidak pada job kali ini apabila suami saya telah berbesar hati utk memberi semangat dengan menyatakan kesudiannya utk menjadi pelakon tambahan di dalam iklan saya kali ini!

Thank you suami diatas support yg diberikan!  dah macam marjinah ali baba dah kamu biler sudi menutup mata dgn eye mask tu! ahaha..

Ceria betol pelakon tambahan saya tu!  mungkin dia begitu teruja kerana ini lah pertama kali muke nya akan terpampang luas di ruangan bebelan isteri nya yg gorjes gonjeng ini!

So kalau anda masih belum menonton lakonan terbaru saya ini.. jangan lepaskan peluang utk menonton nya di sini.. mana lagi kalau bukan di I'm Yourss ini!  Iklan ini akan keudara setiap hari.. waktu tayangan nya lebih kurang dari jam 12 tengah malam sehingga 9 pagi mungkin!  Kalau ade terkeluar di siang hari... itu adelah bonus buat saya kerana ianya di tayangkan di waktu premium dan jugak boleh di katakan bonus buat anda semua kerana anda tidak perlu berjaga pada tengah malam utk menontonnya!

Sekiranya anda telah menonton video lakonan saya itu.. ribuan terima kasih diucapkan!  seandainya ade komen2 membina utk membantu membaik pulih mutu lakonan saya dimasa akan datang... sesungguhnya komen dari kalian semua adelah dialu-alukan!

Thank you so much guys!  Love ya... xoxo! :)

#amacam... berdasarkan skrip ucapan diatas... ade gaya utk jadik retis fofularr tak?  kalau ade gaya... so baru boleh masuk pertandingan Anugerah Bintang Paling Fofularrr sebab dah pandai cipta skrip ucapan kan? muahahaha... :p#



3 comments:

Unknown said...

salam, sangat sweet !

Anum said...

sweetnya pasangan nie

JunAina said...

Owwhh iklan blogbuster ambipure...:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails