COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, April 16, 2009

Sapa ckp camnie nih?

"Kita bekerja mengikut bajet yang dikeluarkan mereka. Seboleh-bolehnya, memang saya tidak mahu menghampakan permintaan sesiapa dan segala tawaran yang saya terima merupakan rezeki yang ditentukan oleh Allah,"
"Saya bukan sekadar menyanyi tetapi juga memenuhi permintaan mereka untuk bergambar bersama. Saya tahu wang yang mereka keluarkan bukanlah satu amaun yang sedikit.
"Kerana itu, saya mencuba sedaya-upaya untuk menggembirakan mereka agar mereka pulang dengan perasaan puas,"
Kata sapa2 kah itu? sapa lagi kalau bukan penyanyi pujaan ku.. mesti korang katakan.... isshhh.. tak abis2 lagi ker budak neena nih ngan anuar zain dia.. hehehehee.... biasa lar.. nama pun fanatik kan... lagi pun masih fresh lagi dlm ingatan.. huhuhu..
Tak der lar.. hari nie kuar kat newspaper citer pasal function hari tuh...
How low profile he can be!! huh! camnie lar artis... and aku rasa artis2 kat luar sana perlu mencontohi attitude abg nuar nie... baru lar afdal rezeki yg dpt tuh... awk bagi yg terbaik tuk apa yg org bayar!

1 comment:

BHMB said...

ye2..mmg tserlah ke'fanatik'an ko tu neena..aku sgt memahaminya..heheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails