COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, January 15, 2015

Tolong Doakan Aku Yer!

Salam my kesayangansssssss!

Sorryyy.... my bad!! Dah dua hari takde new entry kat I’m Yourss nie! huhuhu... nak wat camne.. kerja di kantor banyak.. balik dari kantor pretty busy catching up with my babies Pin2it and coming soon will Naazneen Faiqa!  Sapa tak tahu apa itu Naazneen Faiqa... sile terjah my old entries... ahkak rushing so tak sempat nak bagi link kat sini.!

Anyway, hari nie aku nak berkongsi ngan korang semua satu lagi cerita manis sepanjang aku bergelar seorang blogger!  






Syukurrr alhamdulillah... rezeki bulan January 2015!

Sebagai seorang travel blogger.. this is first time aku dpt offer camgini!   Oh tipu lah kalau ckp aku tak teruja.. teruja sebab dpt pegi tido secara free of charge kat hotel selama 3 hari 2 malam.. di tambah lagi dengan pelbagai aktiviti-aktiviti menarik yg disediakan oleh event management.. di tambah lagi dengan kehadiran chef wan... ohlalallala... dpt makan dan rasa air tangan chef wan youollzz!  Mau ahkak tak terujaa???


Well.. I’m pretty excited dowhh! Excited sebab selalu tengok chef wan masak kat dlm TV.. meleleh-leleh air lio aku okkk bile tiap kali tengok dia masak!  And now aku dpt rasa sendiri?? Oh-M-Ggggg!!!


Dlm pada aku terujaa... aku tetap terasa sedihhh!!! Sedih sebab aku kene pegi secara sendirian berhad!  For the first time ever in my life.. aku pergi bercuti tanpa en.teman disisi... oh noooooo!! Ok gedikss.. ramai jer org lain yg berpisah ngan lakik masing2 for work task! Ahahaha.... but well.. harus lah aku gedikss skit sebab pertama kali kowwwtt!! So bagi lah aku chanssssss!  :p


Ok seriously aku rasa macam patah kaki!  Sapa nak amik gambar aku nanti weei??? Aku tak mampu nak amik gambar macam en.teman amik! Memang takde maknanye lah aku nak bawak camera godang dia tuh ngan aku... kalau aku bawak pun cam takde makna kott sebab aku tak reti nak guna! Huhuhu...


Sedih jugak sbb aku gie enjoy kat langkawi.. while him duduk umah ngan AnnZee? Hahaha.. eh apsal aku gelak.. kata aku sedih tadi! Erk.. ok sedih sebenaryer... apa lah gamaknya aktiviti dua beranak tu nanti.. jgn si AnnZee yg jaga ayah dia nanti sudah la! Huhu...  Lagi agak terasa sbb en.teman kan kaki makan.. so aku makan sedap2... dia makan apa jer nanti kat umah.. haiishh.. payah jugak biler tak pernah berpisah nie kan.. bile sekali kene berpisah... dah nak emosi bukan main!


Ok ok aku tahu.. honestly aku salute giler kat korang yg mempunyai hubungan jarang jauh!  Suami isteri yg terpisah apa faktor sekali pun... I tabik springg kat you ollzz ok!  I know its not easy to have hubungan jarak jauh! Huhu...




Lagi tambah emosi sekarang nie... bile aku kene naik flight tanpa en.teman disisi.. adoiii... ini memang paling ditakuti sekalii... kalau takde kes MH370, takde kes MH17 dan jugak QZ8501 tu... rasanya takde lah aku setakot ini!  Biasanya kalau dlm flight.. bile flight gegar2 jer aku ngan en.teman mesti dah pegang2 tangan.. nie esok aku nak pegang tangan sapa nie??? huhuhu..


Yerr.. aku tahu.... nak mati... bile2 boleh matii... tak yah nak fikir sgt lah kann.. tapi sebagai manusia biasa.. aku tetap ade rasa fobiaaa tu okkk.. so korang layankan aje lah perasaan aku skg nie!  huhu... So aku nak mintak korang doakan semoga aku selamat pergi dan kembali ke sisi en.teman ya!  Aku dah pesan kat en.teman utk track aku kat Radar24! Ahaha...


So esok aku akan ke langkawi.. flight aku pagi.. hari ahad baru aku balik sini...  semoga sewaktu aku berada di langkawi nanti aku tak lupa kat lakik aku kat KL nie.. hahaha.. ye lah mana tahu kan... sibuk beraktiviti itu ini.. sampai terlupa kat lakik yg tengah makan maggie kat umah! Hehee..


Anyway.. aku dah bagi dia kerja.. dia kene packingkan pin Pin2it.. then hari ahad kene buat postage for pin2it.. then dia kene kemas umah skit.. nanti mem balik hari ahad dia kena dtg pick up kat airport! Hahaa.. So dia takkan sunyi punyer sebab aku dah sesiap bagi dia kerja rumah yg akan membusy kan dia! Hehehe..


Ok lah korang.. will update from time to time... citer new zealand masih banyak pending.. now nak sambung citer langkawi pulak.. huuwwaaa... salah satu cabaran menjadi seorang blogger... walaupun banyak citer tergendala... don’t worry insyallah aku akan tetap terus update walaupun makan tahun nak abiskan nya! Hahaha..

Ok guys... see ya!  Tatatitititutuuuu..

Muahciked!!  

12 comments:

Lan Careno said...

Waaa... kerlas g bercuti dgn chef wan... huhuhu

mama tisya said...

wah tahniah..good luck neena

DYatie ABakar said...

Wahhhbest nya! Slmt pergi dan slmt kembali yunk. Ni la peluang nak rasa nikmat rindu2an. Hihi.

Anis Azalea said...

Selamat dengar celoteh orang kampung i. Dia memang banyak bercakap. Tapi percayalah dia hanya akan makan sedikit je masakan yang dia masak sebab dia sangat menjaga kesihatan. Bila dah tengok kulit dia nanti u mesti jealous.

lovely health & beauty said...

Sabar ea kak neena..bru 3 ari berjauhan ngn en.teman...sy 2bulan hokey....hihihi...oh im wifeyseafarer ..peace kak...dlm hati sdey bebenor sebenarnye kak...hopefully akk kuat ea...take care kakak...mmuuuaahhh

Akak Kembang said...

Best...goodluck laling

cikbedahlaser said...

Tu dia.. list keje umah.. hahahahaha good luck abg nuar.. hv a safe flight... nti leh lawan celoteh dgn chef 1

shuhadah Zainol said...

waaa...bestnya kakkk...enjoy yr trip..langkawi best!!?

Mimy Hamid said...

bestnya bebbbbbbbbbbb...rezeki

arysha_fayyadh said...

Assalam neena,
congratz yer
happy holiday :)

Ease Elias said...

babe..mintak je la en. teman pegi sekali..duk sekali..cuma dia x join activity la..beli ticket sendiri same date..

Chekgu Azrine said...

Jeles...bai!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails