COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, January 27, 2015

Memperkenalkan Produk Pertama dari Naazneen Faiqa by NeenaAnuar!


Bismillahirrahmanirrahim....


Syukur alhamdulillah... terima kasih Allah diatas segala nikmat ruang dan peluang yg Engkau berikan kepada ku sehingga ke hari ini!


Terima kasih yg tak terhingga juga pada kalian semua yg tidak putus-putus memberikan semangat kepada aku utk terus mengembangkan perniagaan kecil kecilan aku secara online! Bermula dengan business Pin2it... hari nie lahir lah sebuah lagi produk yg aku custom made sendiri.! Korang yg follow blog aku mesti tahu pasal Naazneen Faiqa nie... kalau tak tahu sila click kat word Naazneen Faiqa nie utk baca lebih detail about it!


Ok.. takmo cerita panjang sebab sesungguhnya aku tak sabar nak share ngan korang my very first baby product nie.. sebagai permulaan under branding Naazneen Faiqa.... aku jual Inner Neck / Anak Tudung utk korang grab!


Kenapa aku mulakan dgn inner neck? Sebab utama adelah kerana aku sendiri susah nak carik inner neck yg betol-betol dpt menepati citarasa aku sendiri! Kalau ade yg berkenan pun.. mesti ade kekurangan pada Inner Neck yg aku beli tu.. kekurangan yg paling utama adelah dari segi saiz inner neck tersebut!


Aku memang ade penah beli inner neck di pasaran yg memuaskan hati aku... aku puas hati dari jenis material dan kualiti nya.. tapi yg aku kurang puas hati bile saiz inner neck tu terlalu kecikkk! Mungkin pada org yg tak pakai shawl jarang... or pada mereka yg tidak berambut panjang (sbb takde sanggul), mereka akan ok kalau pakai inner neck yg pendek! Sebabnya kalau jenis yg tak pakai shawl jarang.. dah tentu2 kalau pakai inner magic pun ok jer.. tapi kalau jenis yg pakai shawl jarang like shawl dari kain chiffon.. dah tentu2 inner neck nak kene labuh like inner neck ninja tuh!


Tapi macam aku.. aku memang tak suke pakai inner neck ninja... aku suke pakai inner neck yg ade soft awning! So atas faktor susah nak carik dipasaran jenis kriteria inner neck yg aku nak... maka aku keluarkan inner neck aku sendiri atas label Naazneen Faiqa! So senang kalau korang tak beli.. aku pakai lah kesemua inner neck tuh! Muahaha...


Ehhhhh.. tapi kalau korang tak beli rugi.. sebab antara faktor kedua kenapa tercipta nya product Inner Neck by Naazneen Faiqa nie adelah kerana dari pertanyaan korang sendiri jugak! Sebab duluuu waktu aku pakai inner neck yg tak berapa nak menepati piawaian aku tu... ramai jugak yg tanyer.. kat mana aku beli inner neck yg aku selalu pakai tu... so now jawapan nya mudah sahaja... SAYA JUAL... ANDA BELI! Hahaha...


Ok lah... cukup lah introduction aku yg panjang berjela tu.. yg lah... kite kene cerita sejarah.. so esok2 anak perempuan aku Naazneen Faiqa baca blog aku nie.. dia tahu lah history mak dia macam mana kan?? Hehehe..


So buat permulaan... aku ade 10 color Inner Neck Soft Awning! Kesemua warna-warna nie aku yg pilih sendiri.. dan jenis material nya pun aku yg pilih sendiri! So let’s grab yours ladies!


IMG_3727 (Dark Purple)
Inner Neck - soft awning
Color: Dark Purple
[SOLD OUT]
Material:  Cotton Lycra
Harga: RM29.90 (tidak termasuk postage)



IMG_3724 (Emerald Green)
Inner Neck - soft awning 
Color: Emerald Green
Material: Cotton Lycra 
Harga: RM29.90 (tidak termasuk postage)

IMG_3721 (Black)
Inner Neck - soft awning 
Color: Black [SOLD OUT]
Material: Cotton Lycra 
Harga: RM29.90 (tidak termasuk postage)

IMG_3718 (Lilac)
Inner Neck - soft awning 
Color: Lilac
Material: Cotton Lycra 
Harga: RM29.90 (tidak termasuk postage)

IMG_3716 (Hot Pink)
Inner Neck - soft awning 
Color: Hot Pink
Material: Cotton Lycra 
Harga:  RM29.90 (tidak termasuk postage)

IMG_3713 (Pacific Blue)
Inner Neck - soft awning 
Color: Pacific Blue
Material: Cotton Lycra 
Harga:  RM29.90 (tidak termasuk postage)

IMG_3708 (Grey)
Inner Neck - soft awning 
Color: Grey [SOLD OUT]
Material: Cotton Lycra 
Harga: RM29.90 (tidak termasuk postage)

IMG_3705 (Berry)
Inner Neck - soft awning 
Color: Berry
[SOLD OUT]
Material: Cotton Lycra 
Harga: RM29.90 (tidak termasuk postage)

IMG_3702 (Navy Blue)
Inner Neck - soft awning 
Color: Navy Blue
Material: Cotton Lycra 
Harga: RM29.90 (tidak termasuk postage)

IMG_3698 (Toffee)
Inner Neck - soft awning 
Color: Toffee
[SOLD OUT]
Material: Cotton Lycra 
Harga: RM29.90 (tidak termasuk postage)

Abaikan lah muke sememehh model tak berbayar tu... nak jimat kos.. kalau aku amik super model tuk product shoot aku ni kang confirm naik harga inner neck aku nie... hahaha... makeup paling nipis.. takde touchup camera360 tuk smoothskin or editing photoshop semata-mata nak bagi muke nampak QuPutih segala yer.. itu gambar raw... aku ckp kat en.teman.. eeeiii... tak commercial langsung model Naazneen Faiqa tuh... tapi en.teman kata.. Ok lah tuu... ini baru betol model natural beauty....  haahahahaktuiihhhh kata aku!

Ok.. antara kelebihan inner neck Naazneen Faiqa ini adelah kain dia yg lembut dan tidak panas... awning nya yg terletak dan sgt mudah utk dibentuk! Dan sudah semestinya korang boleh pakai inner neck nie dgn segala macam shawl yg jarang... tak perlu risau nampak leher.. terkadang baju kite ade yg potongan nya luas di bahagian leher.. so memang susah nak pakai shawl yg jarang kalau takde inner neck yg labuh macam yg aku jual nie.!

Well ini bukan promo sebarang promo yer.. ini semua adelah cerita benar berdasarkan pengalaman sendiri... hehehe.. aku selalu tension nak pakai shawl jarang sebab nya baju aku kebanyakkan nya luas di bahagian leher... then bile kene ngan inner neck pendek.. adoiii payah betol nak pakai chiffon shawl yg jarang! But in case kalau ade yg rasa inner neck nie terlebih luas di bahagian belakang nya.. boleh jer masukkan inner neck tu ke bahagian belakang baju yg macam aku buat nie!


IMG_3742 sample 3
ni salah satu baju dress aku yg luas potongan di bahagian leher nya!


IMG_3741 Sample 2
ni pandangan dari sudut hadapan... aku pakai Inner Neck Naazneen Faiqa warna Hot Pink!


IMG_3740 Sample
dan ini lah hasil nya... pakai Inner Neck Hot Pink Naazneen Faiqa dgn shawl yg tak berapa nak jarang.. but yet aku selesa jer guna inner neck nie dgn segala macam jenis shawl!   yg penting bentuk tudung aku tu tegak.. aku tak suke bentuk tudung aku melepek macam tudung syria tu sebab muke aku bolattt dan cukup tak sesuai nak pakai tudung jenis yg melekap kat dahi!  So pendek kata.. sesapa yg nak hasil bentuk muke bujur dan kurus... korang kene pakai inner neck soft awning Naazneen Faiqa nie yer! hihi...

IMG_3704 (Navy Blue-side)
ok nie gambar inner neck dari angle tepi pulak!
So apalagi... kalau korang berminat nak beli inner neck soft awning by Naazneen Faiqa nie... cecepat email me at pin2it.neenaanuar@gmail.com ya! each color tak banyak tau... so siapa cepat dia dpt! Hehe..

4 comments:

Anum said...

comel

Eny Abdullah said...

Waahh Kak Neena start business dgn cara yang betul. Kita berbisnes utk menyelesaikan masalah orang bkn utk mendapat keuntungan lebih berjaya. Saya pun ada masalah yg sama huhuhu.. tapi black dah habis kaaa???

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, wahh lawa gila. tapi nak tanya kak neena.. ada jual awning yang ada lapik dagu tu? hehehhe sheila pun pakai inner ninja tu. hahahha rimas tapi nak buat guane..hihiii

Unknown said...

waahhh...!!
cantik..cantik.. Navy Blue dengan Pasific Blue tu menawan kalbu... hehehehehe...

tapi nak colour Black jugak.. please restock..!! ewaaahhh... :)

Best of luck Neena..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails