COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, November 27, 2013

Wordless Wednesday ~ Pening Aaaaaaaaaa!!!!!


:( :( :(


5 comments:

skuterlady.blogspot.my said...

ohoo... ape sudah jadi?

Mimy Hamid said...

iphone screen prob..adusssssss

wafaa said...

neena..iphone tue jatuh ke jadi cmtue?kalo jatuh asben sy pnh jadi jgk..ank buat..lps tue antr kedai 300 melayang..rupanya kwn dia ckp pnh jgk jd cmtue..tp dia buat terbalikn iphone pastue jatuhkn ats karpet tebal/sofa/tilam kuat2..pastue ok blik :-) nk try blh je..hihihii..dia kate sbb cable screen tue xkemas sbb terjatuhkn..melainkn ada kesan scratch..kalo x antr kedai aje la..

Engineer come Qs said...

huhu sabar je la..

Unknown said...


Assalamualaikum Tuan/Puan.

Saya mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445 ( WhatsApp )
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails