COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, July 5, 2013

Maaf... Tak Berniat Nak MeLUCAH di Pagi Hari Jumaat!

Sessi borak spontan lakik binik...

Binik:   Bee... you nie kalau dengan kucing bukan main lagi.. pantang nampak kucing bergolek-golek...  bukan main you suke dan gigih melayan... cuba kalau I yg selalu bergolek-golek manja macam kucing tu... haramm kot you nak selalu melayan I manja-manja macam kucing tu!

Lakik:  Yelahh.. Kucing ade bulu gebuuu... you tak berbuluuuu! hehehehe...


Damnnnnnnnnnnnn!!! 
Tidak lah pulak aku tahu ko suke pada yg berbulu! ok lepas nie no more shaving... kalau ko tak belai aku macam ko belai kucing nie.. siap ko! T_____T





8 comments:

afrah hana said...

Klaka la akk ni ;)

Cik Puan Rara said...

hahahahahah kalo berbulu kang dye larik pulak.cane tu kak.hahaha

cikji said...

wakakakaa sbr jelah

Nurzakiah Hanum said...

tomeinya miow dia

nome said...

ha! tak nak shave! biar betik beb! ko jangan...kang mana satu kucing mana satu orang plak si teman tu mencari...heran plak dia! muahahaa....apa2pun korang berdua mmg best! love u both!

Mimy Hamid said...

kahkah kah....alolo mmg kucing pun sukai di belai nuar..sentuhan tangan tu..kekeke

tough lady :) said...

nampak akak kt klcc smlm. gojes dan slimmmm ok. tertoleh due kali. hehee.

Anim Daim said...

jelesnya akak ngn kucing 2...
kah..kah..kah..
kelakar pown ada statment 2

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails