COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, March 15, 2016

Happy BornDay to En. Teman!


Setiap tahun rasanya ucapan yg sama jer aku nak luahkan pada en.teman bile tiba hari kelahiran dia! Isshh.. entah lah.. setiap tahun pada 15hb Mac aku memang emosi skit.. aku rasa sebakk jer memikirkan penambahan umur pada diri en.teman.. walaupun dia tak pernah nampak tua di mata aku.. tapi hakikatnya umur dia tetap meningkat dari setahun ke setahun.. aku jadik sebak dan sedih giler biler terfikir seandainya dia pergi dulu dari aku! Huuuwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaa…


Untitled

Ya Allah Ya Tuhanku.. Engkau panjang kan lah umur suami ku..

Aku bermohon padaMU, berikan lah kesihatan yg terbaik buatnya…

Engkau ampunkan lah segala dosa-dosanya..

Jadikan lah dia imam yg terbaik buat diriku…


Ya Allah Ya Tuhanku… Engkau hidupkan lah dan matikan lah kami bersama-sama…

Kurniakan lah rezeki yg terbaik buat suamiku…

Engkau rahmati lah kehidupan suami ku di dunia dan di akhirat…

Jadikan dia seorang hamba yg soleh disisMU..


*kesat air mata*


Happy BornDay ma BayBee…

Bee.. you know how much I love you…

Thank you for everything…

I tahu I tak mampu nak balas segala kebaikkan yg you berikan pada I..

I berdoa semoga segala kebaikkan you tu Allah balas dengan sebaik-baiknya..

Insyallah..


Thank you sebab jaga I sebaik-baiknya.. especially time I sakit!

I’m very blessed to have you as my husband..

May Allah grant you with all happiness darling!

2 comments:

PeRdU cINta said...

amin..amin..amin Ya Rabbal a'lamin..

Mariyam Nabella Ishak said...

sebak lak bila baca..Happy besday utk hasben kak neen..smga dipanjgkn umo dimurahkn rezki..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails