COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, February 5, 2015

Senarai Nama Pemenang Hadiah Token Dari New Zealand!


Untitled



Ingat lagi tak pada entry aku yg NIE?


Hehe.. sorry lah lambat pulak aku nak announce nama pemenang nya... well.. biasalah aku kan memang lembappp dlm part menghupdate blog... so tabahkan aje lah ye.. ahaha....


Untitled



Ok... ini lah dia 2 org pemenang bertuah yang itu! Cabutan bertuah di buat oleh en.teman... so nama2 yg terpilih nie adelah dari air tangan en.teman.. aku tukang buat list nama.. masuk dlm bekas tuk buat cabutan bertuah jer! Hihi..


Ramai jugak yg participate.. macam2 cadangan yg korang bagi... baik di FB dan jugak di I’m Yourss nie... thank you so much atas segala cadangan yg diberikan! Aku take note kesemuanya.. mana tahu idea2 tu boleh diguna pakai di masa hadapan pulak kan...


Untitled


Harap para pemenang sudi lah menerima token yg tak seberapa nie hendaknya! Hadiah token aku nie tak lah vogedevasss mana... dia vogedevasss skittt jer sebab aku beli dari bumi kiwi New Zealand... jauhh okk perjalanan pen nie... naik kapal terbang... mahal tu harga dia kalau nak calculate secara detail! Muahahaha....


So kepada para pemenang... sila emailkan your full name and full address at cute_ena19@yahoo.com utk aku uruskan penghantaran token korang!


Insyallah akan ade lagi small giveaway lepas nie... maybe kat instagram pulak... hadiah masih dari bumi kiwi... mungkin jugak hadiah yg sama... ahahah.. and plus hadiah yg berbeza! But yg pasti ianya exklusip sbb dari bumi kiwi jugak... wiwiwiwiiwi...
Untitled

P/S: #SayaJual Inner Neck Labuh & Cute Hijab Pin... berminat? Just email me at pin2it.neenaanuar@gmail.com ya! ;)

2 comments:

Syikin Maarop said...

Tahniah kepada pemenang :)

btw, salam perkenalan dari saya. :)

QasehnyaRania said...

tahniah buat pemenang :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails