COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, February 4, 2015

Feedback & Testimoni Terawal Untuk Inner Neck Soft Awning Naazneen Faiqa by NeenaAnuar!


Syukur alhamdulillah… such a good start for Naazneen Faiqa! Terima kasih atas segala testimoni dan feedback yg diberikan… as org berbusiness, aku dah fully prepared utk terima apa sahaja komen baik yg positif atau pun yg negatif!

Untitled

Untitled

Yang negatif tu penting jugak sebab feedback negatif tu lah yg akan membuatkan kite sebagai penjual nie nak perbaiki segala kelemahan yg ade dlm process kite berbusiness! Bukan senang nak puas kan hati customer nie tau.. sbb aku sendiri as customer.. aku memang tersangat lah cerewet org nya! So that’s why aku pentingkan kualiti dlm product yg aku jual.. macam aku jual hijab pin2it.. bile dpt pin dari supplier… aku mesti check satu per satu pin yg aku dpt tu.. kalau pin dia tak tajam aku reject, kalau pin dia sumbing aku reject, kalau ade batu diamond dia terjatuh.. lagi lah aku reject! Ahaha.. yes.. I’m a fussy pot woman!


Aku selalu letakkan diri aku as customer.. aku tak nak jadik penjual yg gile nak duit jerr.! Aku berbusiness dgn ikhlas.. customer happy.. aku senang hati! Insyallah… atas sokongan korang semua.. aku akan terus keluarkan product Naazneen Faiqa… now dlm process nak beli kain utk product terbaru Naazneen Faiqa.. al-maklum lah aku nie buat part time business… so masa sgt2 limited tuk bergerak ke sana ke mari.. so utk keluarkan new product tu maybe makan masa skit! Target new product of Naazneen Faiqa to be released by end of this February… insyallah.. mudah mudahan di permudahkan segala pengurusannya nanti!


So as for you yg belum purchase Inner Neck labuh dari Naazneen Faiqa… korang masih boleh dptkan nya skg.. ni antara warna2 inner neck yg tinggal for your guys to grab it!


IMG_3698 (Toffee)
TOFFEE

IMG_3702 (Navy Blue)
NAVY BLUE

IMG_3713 (Pacific Blue)
PACIFIC BLUE

IMG_3716 (Hot Pink)
HOT PINK

Kuantiti dah tak banyak.. so siapa cepat dia dpt ya! Well.. as I said before.. jgn takot utk guna warna2 like hot pink or pacific blue tu.. memang inner neck tu nampak terang benderang.. tapi kalau korang pakai ngan tudung yg color nya matching with your inner neck.. you guys will look awesome! Macam aku.. kalau pakai tudung pink.. aku pakai inner neck warna pink.. kalau tudung biru.. aku pakai inner neck warna biru.. pasal tu aku ade kesemua color2 inner neck Naazneen Faiqa nie! hehehe…


And as for pin2it… aku masih ade stock utk pin2 kat bawah nie..


Untitled


Untitled


Untitled


Macam mana nak order??? Just email me at pin2it.neenaanuar@gmail.com ;)

2 comments:

ijan said...

Neena.

Tahniah atas product keluaran sendiri.
Ermm, Jan nak support inner neck dan pin tapi Jan tak pakai shawl.
Takpe, Jan tunggu product Naazneen Faiqa yang lain ek.

Good luck and all the best neena.

Mimy Hamid said...

neena...nnt date tak sabar gak ni..nk mine grey

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails