COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, August 21, 2014

Umur Baru 34 Tahun Dah Nak Feeling Diva?


Sebelum masuk 35 tahun... baik aku settlekan cerita basi nie! Ahahaha...


Honestly aku rasa macam dah tua sgt dah nak celebrate2 birthday nie bagai.. tapi nak wat camne... waktu b’day aje lah yg diri tu rasa terover special skit... so kalau mintak apa pun mesti dapat punyer! Hehehe.. So aku tak mintak banyak pun dari en.teman.. nak mintak hadiah honestly dah naik tak tahu nak mintak hadiah apa dah.. sbb aku rasa setiap kali dia belikan aku apa2.. itu lah hadiah b’day yg dia bagi kat aku! So utk b’day tahun nie aku mintak dia bawak aku pegi lepak kat mana2 hotel.. janji aku boleh makan.. tido.. makan dan tido jer sepanjang berada di hotel tu! Hehehe..


Mula2 plan cam nak keluar dari KL.. tapi fikir2 balik... kalau keluar dari KL kang perjalanan dah amik masa... mesti letih gak walaupun travel sampai port dickson.. en.teman pun kata dia malas nak drive up jauh2.. dia pun nak berehat jugak katanyer! So aku ckp better kite settle down ngan hotel2 kat KL nie aje lah... en.teman pun agreed.. so biler aku google.. dpt lah satu hotel kat KL nie yg kebetulan biler beli online time tu cam dpt lah offer skit!


Kiteorg lepak kat hotel Pacific Regency KL! Hotel nie located betol2 kat sebelah Menara KL... kiteorg amik bilik jenis Premier Executive Suites!


IMG_7462 copy


IMG_7461 copy

IMG_7459 copy

IMG_7458 copy

IMG_7452 copy

IMG_7449 copy

IMG_7445 copy

IMG_7444 copy

IMG_7442 copy

IMG_7441 copy

IMG_7440 copy

Bilik bapak luasss... memang puas hati lah ngan condition bilik dia! Toilet luas... ruang tempat tido pun luas... Cuma yg aku tak berapa nak puas hati dari segi view nya ajer.. aku awal2 dah request nak stay bilik yg boleh nampak KLCC view.. tapi request yg dibuat seperti tidak di endahkan oleh pihak reservation.. so agak tak puas hati disitu.. tapi takpe lah.. tak koser aku nak layan lagi dah.. kalau camnie service.. sekali jer lah aku duduk kat hotel nie! Ahaha...


IMG_7234 copy

Since tak dpt nak view KLCC dari bilik, kiteorg gie terjah swimming pool dia yg terletak di roof top!


IMG_7237 copy

Haaaaaaaaaa.. kat sini ohsem permandangan KLCC nya!


IMG_7229 copy

Permandangan memang ohsem.. yg kurang ohsem sebab swimming pool dia dah bertukar jadik bar... so tempat nie dikenali sebagai Luna Bar.! Memang hang out place lah kat sini...


IMG_7225 copy

Ahkak gonjeng gedik2 santai jer kat sini.. tak koser nak order apa2 disiang hari nie! Hihi..


IMG_7226 copy

Waktu aku amik gambar nie dah lewat petang.. so langit tak berapa nak biru..! kalau langit biru lagi gorjes tiang KLCC tu!


IMG_7224 copy

Ehh.. dlm pada akak gonjeng tengah gedik2 manja... ade pulak org lain yg terlebih gedik manja kat belakang tuh!


IMG_7223 copy

Ok kali nie aku kene paksa korang pandang muke akuuu yg gonjeng ni jerrr sebab background aku tu tak berapa nak gorjessss lah! Hoi.. aku kata jgn tengok kan??? Sahh korang tengok dan tenung jugak aksi 18SX kat belakang tu kan? Terbukti lah korang memang seorang yg degil! Ahahahaha...


IMG_7253 copy

Dah lah tak koser aku duduk kat kawasan 18SX tu.. better aku naik kat kawasan atas rooftop nie utk gedik2 manja as birthday gegirl!


IMG_7273 copy

Belon tu en.teman yg pilih... dia kata aku DIVA! Eh harus lah DIVA... di DIVA di hati dia lah kan? Muahaha...


IMG_7301 copy

34 tahun dah??? Oookkkkkk .. akak gonjeng okkkkk jerrrr... apa ade hal.. 34 is just a number! *tapi dlm hati.. ya allah takot nye bile umur semakin meningkat! Well.. bukan takot tua.. tapi terfikir bila semakin tua semakin dekat lah kite dengan kematian! Uhuhu...*


Bile maghrib balik bilik jap... lepas solat maghrib baru kiteorg naik balik ke Luna Bar!


IMG_7360 copy

Mula2 ingat nak makan kat one of the restaurant kat dlm Pacific Regency Hotel nie.. nama restaurant aku tak ingat.. tapi bile belek2 menu cam takde pulak menu yg tekak aku terasa nak makan... aku nie tekak kampungdotcom skit.. kalau makanan western nie aku suke spaghetti jer... steak2 aku tak makan! So abaikan restaurant nie...


IMG_7437 copy

End up we are back to Luna Bar lah.. gie awal ok lagi tempat nie.. dia belum nak bertukar kepada kalabulmalami sgt lah! Ahahaha... So more relax and chill out lepak kat sini!


IMG_7434 copy

Percubaan amik gambar berdua-duaan telah disabotaj oleh waiter di sini! Ggrrrr....


IMG_7435 copy

Haaa.. boleh lah dari takde gambar berdua kan! Nie main set kat atas kerusi jer nie! Hihi..


IMG_7379 copy

Biler lepak kat sini aku ckp kat en.teman tak yah lah makan berat2.. kite makan2 kat dlm bilik secara romentika lagi best koottt... haha.. yg sebenarnyer tak jumpa jugak menu yg menepati anak tekak aku kat Luna Bar nie.! So en.teman order piece of cake for binik gonjeng dia nie!


IMG_7384 copy

Waiter plak datang hulur lighter utk bakar lilin! Belasah kan aje lahhhhhhh...


IMG_7387 copy


IMG_7389 copy


IMG_7397 copy

Comel lah pulak cake nie.. berbentuk love.. oh I loike!


IMG_7412 copy

En.teman mintak pose DIVA satu... haaa.. nahhhhhh amikkkkkkkk!! :p


IMG_7343 copy

Lepas makan kek... naik balik ke roof top nie sebab nak amik gakkk gambar ngan KLCC itewwwww di waktu malam!


IMG_7346 copy

Nak cium en.teman tak leh.. so kite cium belon nie jer lah sebagai penggantinya! Ahahahaha...


Tak lama pun kiteorg kat Luna Bar tu... kejap jer santai2 minum air and makan kek.! Around pukul 9:30 mlm camgitu kiteorg pun balik ke bilik...


IMG_7576 copy

Sudahnya order room service jer..! haaa.... menu nie menu favorite si DIVA b’day girl.. memang puas hati makan cabonara spaghetti nie! Sedapppppppppppp!


IMG_7473 copy

Tak lama lepas kiteorg makan2 dlm bilik.. maka timbul lah makhencik sengal saya nie yg dtg celebrate b’day DIVA pada malam tu jugak! Ade kek dan jugak Siap bawak air nescafe.. oh itu memang satu bende yg perlu ade bila kami berdua bertemu kerana itu lah ubat tahan tido kami! Ahhaha....


IMG_7466 copy

Ohh.. Diva dpt kissssss.... aaauuwww!! TQ makhencik!


IMG_7477 copy

TQ PakHencik & MakHencik! Terharu Diva tau! Heeeeeeeee.....


Lepas makan kek.. kami berborak dan lepak dlm bilik jer.! Tapi bile dua org nie berjumpa.. jgn harap lah nak cover2 bile tergelak.. confirm bak halilintar punyer! Yg para suami kerjanya buat lawak bangang jerr.. mana lah para isteri tak gelak bak nak tercabut usus perot??? Sudahnya dpt lah habuan ‘wakeup call’ di tengah malam buta dari reception yg mengatakan jiran bilik sebelah kiteorg complaint yg kite bising di tengah-tengah malam buta tu! Ahahahahaha... padannnnnn mukeeeeeeee memasingg!! Lepas tu baru tahu nak gelak ngan nada berbisik like kih.. kihh.. kihhhh...


Borak punyer borak.. gelak punyer gelakk.. tengok2 jam dah pukul 3 pagi okkkkkkkkk! ini perkara normal kalau kami berempat bertemu... hahaha... so sebelum pasangan sengal tu balik... b’day girl sempat jugak lah buat direct selling! Hahaha...


IMG_7483 copy

Business pin2it di mana-mana sahaja!


IMG_7480 copy

“Abg.. OK tak??” “Okkk.. cantikkk bini abg ngan pin2it tu!” hahahahaa...


IMG_7482 copy

Tadi I’m a DIVA.. now I’m the bosss.! Haha..


Sebelum pasangan sengal nie balik, sempat lah Makhenchik saya tu amikkan gambar2 gonjeng kami pada pukul 3 pagi! Harap kalian dpt tahan muntah ya.. haha..

IMG_7528 copy


IMG_7526 copy

IMG_7522 copy

IMG_7516 copy

IMG_7512 copy

IMG_7551 copy

IMG_7544 copy

IMG_7561 copy

IMG_7567 copy

TQ so much my sengal makhenchik for the ohsem pic!


IMG_7559 copy

Thank you pada kamu berdua yg sudi memeriahkan malam birthday kite sampai pukul 3 pagi! Hehe..


Kiteorg stay kat hotel nie selama 3 hari 2 malam... so on the next day tu kiteorg tak kemana-mana melainkan lepak dlm bilik jer.. pagi pegi breakfast.. pastu balik bilik tido.. pastu bangun .. pastu tido.. pastu bangun pastu tido! Hahaha...


IMG_7579 copy

Thank so much by big boss for the birhtday treat... happy binik gonjeng awk dpt makan tido ngan lena kat hotel tanpa buat apa2 pun! Hehehe...

15 comments:

mama tisya said...

best busday girl di layan bagai DIVA....gmbr pn cantik smua..best tdo otel..bgn tdo..bgn tdo...hehe

Farah Waheda Wahid said...

happy belated birthday niena... *_^

Anum said...

happy belated bday

ellynadyra said...

love all the pic, walau macam mana pun gambar ko, tetap nampak kegonjengannya hahahaha aku suka!

Unknown said...

Happy belated bday diva neena..!

InaAchik said...

hahhaaaa...
makcik kalo bergabung ngan makcik tak pernah takde tragedinya... ade jerlahai. hahhaaa...

Unknown said...

bestnya...happy belated birthday

Chekgu Azrine said...

Happy belated birthday sis neena..
Beruntung sgt dpt dilyn bak diva gitu..hehe

Aini said...

Akak... Pakai simple je tapi tetap nampak gojes! Huuu... Cantik sgt...

Unknown said...

Cantiknya akak!
Happy birthday :)

cikbedahlaser said...

Waaaahh hepi blated bday. Smoga allah merahmati akak selalu. Mcm boss besar dh dok kt meja gitu.. hehehe

Unknown said...

Happy birthday Neena....

Unknown said...

happy belated birthday akak. just blogwalking here. u are gojes, i like all the beautiful pic!

Ismahasmi said...

Salam perkenalan kak Neena. Saya peminat blog akak. First time saya comment kat sini.

Seronok tengok akak celebrate birthday. Happy jee.. Hubby pon bukan main baik hati lagi belanja akak. So Sweet.. :D

ijan said...

happy belated neena!!
semoga panjang umur, murah rezeki dan bahagia sentiasa

korang memang very the sweet sangat couple!

Diva nye...hehe

neena, skirt lawa..secantik tuannya *wink

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails