COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, September 5, 2014

Rasa Takot Nak Pegi Bercuti Esok!



Ini adelah mood seorang perempuan gonjeng yg over excited ngan trip dia esok!
Insyallah start esok aku akan bercuti selama 10 hari… ke mana kah destinasi ku kali ini?  
Ok.. tunggu my update nanti ya!  Insyallah kalau ade ruang dan peluang aku akan cuba update blog nie via my iphone!  
Citer raya tak abis lagi sebenarnyer… tapi dah nak pegi bercuti… huuwwaaa.. camne nie?? Takpe lah.. kalau sempat aku buat auto publish entry utk cerita raya tu… kalau tak sempat.. bile dah balik nanti, sebelum aku cerita tentang percutian aku nie.. aku akan sajikan korang ngan cerita raya aku yg dah basi tu dulu lah gamaknya! Ahahaha…  
Biasanya aku sgt excited bile time nak naik flight! Part paling aku suke waktu flight nak take off and waktu flight nak landing… time tu aku rasa cam thrill so aku sukeee! Tapi lepas kejadian MH370 and MH17… seriously aku berasa sangat takot dan fobiaaaaa laaaaa!!! Huhuhu…
Tapi hakikatnya kite perlu sedar pada hakikat nak mati nie kat mana2 pun kite boleh mati!  Duduk dlm rumah.. tetiba seekor  ular tedung datang patok kite pun kite boleh mati kalau kite nak mati!  So tak yah nak fikirkan sangatttt!
Insyallah semoga perjalanan kami selamat dan dipermudahkan hendaknya!  Korang doakan utk kami ya… aku akan rindu nak update blog dan semesti nya aku akan merindui korang jugak!  
Flying kiss buat korang semua yg aku sayang!  

15 comments:

Lynda Che Lah said...

safe journey kak Neena..
Lynda pun g cuti-cuti Melaka je esok :)

shuhadah Zainol said...

yeayyy nak pi new zealand!!! hehe.,.

mila said...

wah jauh perjlnn tu..semoga slmt semuanya

Farah Waheda Wahid said...

semoga perjalanan selamat pergi dan pulang yer niena...

arysha_fayyadh said...

Selamat becotik2..
xsabor nak baca review cotik2 neena lagi :)

Wak Lat said...

Salam. Hee sungguh seronok hendak bercuti lama.

::EIDA:: said...

nak pergi mana neeenaaaaaaa ;p

Gieyana said...

Save journey yer niena..enjoy ur trip. InsyaaAllah dgn izin Allah semuanya ok..;)

Chekgu Azrine said...

Bestnya..ni mesti pusing europe ek...
Happy holiday neena gonjeng!

Unknown said...

safe journey, Neena :)

Ismahasmi said...

happy holiday Kak Neena. Pastikan bawak balik gambar yang cun2 untuk kami tengok.. huhuhu

yana2605 said...

tgah tido pn bole mati..take care your self and cpt2 updated tak sabar nak baca ni.. feeling excited with neena anuar..hehehehe

ijan said...

selamat pergi dan kembali neena.
have fun
jgn lupa entry ek.. bubai.

Macam Macam Mall said...

Have a nice oliday .. Enjoyy!

Fafau de Craft ( Zana ) said...

holiday kt mn dear???waitingg..hihii

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails