COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, September 22, 2014

Finale Cerita Hari Raya 2014... Dapat Jugak Berhari Raya di Rumah Famous Blogger Ni!


Nasib baik kiteorg dpt balik ke rumah pada pagi 20 Syawal tu.. kalau masih tersangkut kat rumah Makhencik nie.. waima memang tak dpt lah aku beraya di rumah seorang famous blogger nie! Siapakah gerangan famous blogger tu?


IMG_9492 copy


Kalau aku tak mention nama pun mesti korang kenal siapakah gerangan kakak disebelahku ini kan? Hihi..


IMG_9494 copy


Yerr.. ini lah dia Kak Diana Ishak seorang blogger yg sempoi... yg kelakar.. yg slumber... yg gonjeng sama cam aku jugak! Hahaha.. Eh.. ramai yg kata muke aku sama macam muke Kak D... sama eh? Bile lah agaknya boleh amik gambar ngan Kajol Mukherjee ngan Kak D sekali... mesti org kata kami 3 beradik kot! Hehehehe...


IMG_9476 copy


Tetiba bile ade kat rumah Kak D.. lakik aku boleh jadik segan gilakk nak amik gambar! Walhal meja buffet Kak D best gilakk... macam2 makanan ade.. ade nasik dagang... ade dessert.. eh macam2 lah.. tapi satu gambar pun tak amik.. en.teman lah nie.. dia yg patotnya jadik photographer.. boleh plak tak amik gambar.. dia kata dia segan sbb cam ramai org kat meja buffet tengah amik makanan.. pastu dia nak snap2 gambo.. so end up dia amik gambar muke aku nie je lah yg dok duduk bawah khemah makan kat rumah kak D.! adoiyaiii..


IMG_9481 copy


Pastu dia amik gambar selfus ! haihhh!


Makan best... memang lapar pun kami waktu sampai kat rumah kak D hari tu.. so belasah lah makan tanpa segan silu.. hehehe.. pastu ade lah beberapa blog reader Kak D yg duduk satu table ngan aku... so kami pun berkenal-kenalan lah!


IMG_9485 copy


Yang nie Lynn... nice meeting you Lynn!


IMG_9486 copy


Yang nie Putri Manja.. dia nie blog reader aku jugak... tak pernah jumpa face to face before this.. so dpt lah kami berborak-borak santai on that day!


IMG_9490 copy


Blogger and the geng! Hihi..


IMG_9495 copy


Betol lah kiteorg nie ade persamaan kot.. mengantok pun sama2 nih! Hahaha..


IMG_9496 copy


Thank you so much Kak D & En. Wan for having during your raya open house! Seriously rumah akak best! Tak tengok dlm pun.. baru usha2 kat luar jer.. tapi memang suker sgt ngan konsep rumah Kak D!


Dari rumah Kak D... kiteorg terus bergegas ke rumah kawan seUniversiti aku!


IMG_9524 copy


Deyna adelah kawan sekelas aku.. kawan satu rumah aku.. kawan satu bilik aku waktu belajar kat UiTM dulu! And now deyna adelah kawan blogger aku.. and deyna nie lah yg memperkenalkan aku dengan dunia blogger! Hehe..


IMG_9515 copy



IMG_9517 copy


Dua org dah anak deyna.. and now coming soon will be the 3rd one.. I’m so happy for her!


IMG_9529 copy


IMG_9531 copy


Nak duit raya kene serah diri kat Untie Nin dulu yer... hehehe..


IMG_9520 copy


Ber Self-Us before balik!


Deyna masak macam2 jugak waktu aku datang.. again nan hado gambar.. en.teman lah nie.. bile dah lapar mula lah lupa nak amik gambar..! gggrrrrrrrrrrr.... antara menu yg aku ingat ade nasik lemak dan mee goreng! Itu pun dah tak larat nak sedap dah! Thank you my fren for having us at your house!


Rumah Deyna nie dekat sgt ngan cousin en.teman.. diaorg jiran setaman... and they know each other as well... So kalau dah pi visit rumah Deyna.. kalau tak pi visit rumah cousin en.teman memang saja aje lah kan... that’s why setiap kali kalau aku visit anyone of them.. mesti aku akan singgah to both houses!


IMG_9537 copy


Aku dah pesan sesiap kat cousin en.teman.. jgn masak and prepare apa2.. kuih raya je cukup utk kami.. giler tu makan seharian dah berat2.. memang confirm tak larat dah nak consume apa2 makanan lagi bile kat rumah terakhir nie! Hehehe..


Ok.. settle citer raya.. lepas nie akan aku cuba settlekan cerita percutian di New Zealand pulak! Checkidout ok!

7 comments:

safurara said...

seronoknya jumpa kawan blogger.cantik2 semuanyaa.

Anum said...

cantiknya gambar2

Chekgu Azrine said...

wow..tak sabar nak baca percutian new zealand plak ni

btw..cantik baju neena

Unknown said...

raya sakan nampak k.neena

Nory Zoulkefle said...

syokknya raya sakan...hhee

Lynda Che Lah said...

minggu lps jumpa kak D kat DEMC.tp tgk je dia segan nk tegur..hihi..muka pucat x sihat..but she still stunning mcm ni..dok depan2..untungnya dpt tgk kak D..hihi..klu jumpa kak Neena ntah camne..malu tutup muka kot

ellynadyra said...

kahkahkah tak bley blah persamaan adalah mengantuk pun sama

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails