COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, February 6, 2014

Siapa Dia Di Sebalik Birthday Delivery Surprise Itu?


Seriously aku memang speechless biler dpt surprise delivery tu kat office! Waktu dpt barangan delivery tu kat tangan.. serious memang tak sabar nak tengok siapakah gerangan yg menghantar surprise nie! First yg aku bukak adelah wishing kad nie..

Untitled

Tengok2 kat dlm kad ade tertulis nama..........



Kawan2 baik aku iaitu Za, Awien and Ras! Time tu kalau diaorg ade depan mata memang dah peluk cium diaorg semua dah! Ahahaha... tapi disebabkan kat dlm office, so yg aku mampu hanyalah berWhatsApps jer lah ngan diaorg bertiga! Memang terkujatt berukss aku dibuatnya and honestly surprise prank diaorg menjadik lah kat aku! Hahaa..

Za gigih datang hantar barang2 surprise kat office aku pada pagi 25hb April 2013... kesian dia hantar kat salah buliding.. tapi sib baik lah dia pandai jugak gie passkan set hadiah aku tu kat sorang akak cleaner.. so akak clearner tu lah yg gigih antar kan barang2 tu ke office aku!

Aku tanyer Za... camne dia boleh tahu aku punyer alamat office.. dia kata dia complot ngan Yus Purplelicious yg memang keje satu office ngan aku.. tapi kiteorg berlainan building office! Patotlah si bonda purple tu pepagi dah call aku.. beriya iya tanyer aku ade kat tempat aku tak? Tanyer macam2 and peli2k pun yer gak.. ahhaha..

Untitled

Disebabkan aku dah berkenduri puding trifle kat office aku.. so Kek yg dihadiahkan oleh kawan2 baik aku nie aku simpan kan aje utk bawak balik umah! Ahaha... tapi aku tak lah makan sengsorang kek tu... aku bawak kek tu ke rumah Za pada keesokkan hari nya coz kiteorg nak celebrate birthday aku together-gather!

IMG_9460 copy
Za request aku masakkan lauk lemak ketam! Dah lama kiteorg plan out nak berkenduri makan lauk ketam nie.. tapi asyik lah tergendala... end up waktu birthday aku jugak ianya terlaksana..

IMG_9458 copy
Master chef yg pakai apron tu! Haha.. birhday girl kene dera utk masakkan lauk buat para tetamu yg lain!


IMG_9462 copy
Sambil masak sambil gossip girl! Ahaha..

IMG_9466 copy
Bersemangat tauu chef nin nak memasak!


IMG_9478 copy
Comey assitant saya!

IMG_9487 copy
Yeay.. gulai ketam dah nak siap!


IMG_9491 copy
Aiiyakkk!! Sorry Darwisy..


IMG_9493 copy
Haa.. sekarang dah boleh makan...


IMG_9497 copy
Adoiii.. rindu plak lah nak makan gulai ketammm nihh!


IMG_9496 copy
Antara menu yg terhidang pada hari kejadian... selain gulai lemak ketam.. ade jugak ayam panggang & kerabu mangga!

IMG_9500 copy
Ok.. Chef dah letak jawatan!


IMG_9502 copy
Kami sekeluarga...


IMG_9509 copy
Ok now masa utk cake cutting!


IMG_9510 copy
Seperti biasa biler session nie.. budak2 lah yg paling enjoy... so kite kasik chan diaorg ajer lah yg celebrate.. Untie Nin as tempelan nya sahaja! Hehe..

IMG_9513 copy
dah macam birthday darwisy! hehe..

IMG_9520 copy
with cute mommies & babies!

IMG_9524 copy
we are family!

IMG_9527 copy
Really happy to be with all of them!


IMG_9536 copy
Thank you so much my beloved girlfriends for the delivery surprise.. Ras jer yg takde ngan kiteorg malam tu sebab dia stay kat JB!




IMG_9534 copy
yeay.. 33! 


IMG_9537 copy
Photogediks sessions with birthday girl!

IMG_9539 copy
peace yo! 

IMG_9545 copy
Its Gwiyomi 33 birthday celebration for me! :)

Alhamdulillah... I’m so happy to celebrate my 33 birthday with my beloved good friends! Walaupun kiteorg terkadang lama tak berjumpa each other.. but yet itu tak menjauhkan jarak perhubungan kami.. coz we all selalu berWhatsApps with each other!

Nie pun dah lama giler tak lepak2 with my girlfriends.. coz memasing very busy with working life and family matters.! Asal nak jumpa and outting berjimba together-gather jer mesti tergendala... kalau kiteorg jumpa pun kejap2 jer.. tak sempat nak have heart to heart talk! Huhu.. really missed all our outing moment... hope akan datang adelah rezeki kiteorg semua utk have a quality time like this again and again! Rindu bangat dah nie nak hu ha hu ha nie! Hehe..

Anyway.. thank you so much my beloved friends! Love you girls till jannah..

*kiss*


6 comments:

Anum said...

happy kan ada kawan baik cm nie

ieza ashaari said...

selama ni baca je entry kak neena tp xkomen..kali ni nk komen sbb nk wish happy birthday..semoga semuanya membhgiakn..

Slain tu,sbb ada bby nma darwisy tu..huhu..my boy nma darwish jgk..hoho..

Indahnya Kehidupan said...

Wow.. BFF.. So sweet..

IamAin said...

bestnya..
happy belated bfday kak nin's

AsmidarTodt said...

AsSalam
Selamat Ulang Tahun Kelahiran(belated)..sweet 33!!! Semoga bahagia sampai Jannah.. May you get the best of everything in life and may Allah ease everything.
seronok de bff
seronok dapat share dgn someone we love... ;)

Unknown said...

Happy Belated Birthday to you... :-D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails