COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, February 17, 2014

Berat Mata Yang Memandang Berat Lagi Bahu Yang Memikul...

Mungkin ade yg dah tahu.. mungkin ade jugak yg tak tahu akan kisah sedih nie....

Dugaan yg menimpa pengacara program Makan Angin.. Adzriefaiz yg memerlukan wang hampir RM1 juta utk membiayai kos rawatan anaknya Adra Afieya!

Baby Adra dikatakan mempunyai penyakit hati tahap kronik dan memerlukan rawatan transplant pada kadar segera!

Walaupun aku belum bergelar seorang ibu... tapi aku tahu bagaimana rasanya apabila melihat anak sendiri menderita penyakit kronik!  kalau boleh kite nak bertukar tempat dengan nya kan?

Jom kite kongsi kan perasaan sedih dan keperihatinan kite dengan memberi sedikit sumbangan ikhlas buat adik Adra Afieya yg comel nie!  Insyallah mudah-mudahan dgn sumbangan yg diberikan dpt membantu meringankan bebanan yg ditanggung oleh keluarga Adra!

sumbangan boleh disalurkan pada account Maybank yg tertera seperti di atas!
Bilangan rakyat malaysia berjumlah hampir 29 juta.. kalau sejuta org donate seringgit setiap seorang... mudah sahaja nak dptkan RM1juta kan?

Insyallah... semoga adik Adra selamat menjalani pembedahan hati hendaknya! aminn.....

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

betul tue

sparkling_deepred said...

Ya Allah, permudahkanlah bayi ini ya Allah

lala yusof said...

saya tgk ms kat tvalhijrah, bini dia sebak bl stat cite, faiz nmpk tabah tp hati lelaki kan...tp respek la suami isteri ni sggp dermakan hati mereka jika sesuai, moga segala dipermudahkan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails