COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, February 20, 2014

Sejak Dua Bulan Yang Lalu Kami Suami Isteri Melalui Kehidupan Yang Baru!

Bermula dari bulan January yg lalu, aku ngan en.teman telah pun melalui satu kehidupan yg baru! Satu kehidupan yg kami berdua tidak pernah terfikir pun yg mana satu hari nanti kami akan laluinya bersama-sama! Selepas hampir 8 tahun hidup bersama.. akhirnya kami melalui satu pengalaman hidup yg sungguh berbeza dan luar biasa!

Nak tahu apakah pengalaman hidup kami yg lain dari yg lain itu? Memang aku nak berkongsi cerita nie ngan korang pun… tapi … errmmm… hmmmmm… camne nak cerita kalau aku masih belum punya masa utk bercerita? Ahahaa….

Ampunnn korang.. nie baru teaser… cerita yg detail lagi panjang berjela akan aku ceritakan dlm masa yg terdekat nie nanti! Our new life in 2014.. Insyallah…! :)

11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

anum agak2
sis dah.. hehhehe

Kopiolimauice said...

waaaa..tak sabar nk tggu citer tu...

Ayu sukatiakula said...

ternanti-nanti apakah gerangannya yang baru tu

norey said...

huhuhuhu..sabar je la neena.....tertunggu²

Sheila Salim said...

Assalamualaikum.. good news ek? alhamdullilah. cepat update.. hiewhiew ~~~

Sha Za said...

Awak peknen ke? congratulations..!!

Engku Artini said...

Tak sabar nak tau ni...

FiZ said...

cepat cite kak neena...xsabar nk tggu new update.

QasehnyaRania said...

adakah sis..
aamiin.. jaga diri :D

Arra Nazryh said...

Rase sis nk story psl honeymoon kt hospital tu ek?huhu

Z@i Z@mR33 said...

bdebar2 ja rsnya...apakah?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails