COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, February 4, 2014

Gembira!

Sampai ke hari ini.. Aku masih kurang gembira dgn I'm Yourss ni!

Aku kurang gembira kerana... 

Aku tak boleh nak update blog secara up todate! Byk betol cerita dlm kadar siaran tertunda! Tertunda bukan pada kadar sebulan tapi makan setahun dua punyer citer pun ade! 

Aarrggghhhh... Ku tak gembira!!! Sbb biler citer tu dah berada pada tahap basi makan tahun lama nya.. Semangat nak berPot-Pet aku tu dah lesap entah ke mana!  Nak start engine balik & start gear satu.. Eeerrggggghhhh!!! Stressssss weeiiiiihh!!!

Tapi skg ni rasa kurang gembira aku ni dpt dikurangkan selepas aku menikmati...


Air Soda Gembira ni!  Memang enakkk bangat donggg air ni.. Asal minum jer jadik gembira.. Asal gembira jer minum air ni! Hehe.. 

Sedapp woo air soda gembira ni.. Dah a few places aku try air soda gembira tapi tak sama rasa kesedapan nya seperti di restaurant ayam penyet wong solo di Ampang ni!

So now dah dpt sedikit kegembiraan... Semoga aku lebih gembira nak update blog lepas ni! 

*kiss*


3 comments:

Anum said...

ala comelnya

suwara entertainment said...

samalah ngan saya sis. jarang dah update blog. mood ke laut. semua entry tertunda je. maklumlah, bercuti lama, blog pun cuti. hehehe

Emy ilhamie said...

comel nyer name air tu.. kita panggil soda bandung.. huhuhu :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails