COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, December 17, 2013

Sejukk Hati Tengok My New Nuffnang Buffered Earnings!




Dah lama gilerrrr tak citer pasal Nuffnang kan! Alhamdulillah.. dah nak masuk 4 tahun aku berbloggging… hubungan aku ngan mr nuffnang masih kekal utuh dengan disulami rasa cinta dan kasih sayang yg tidak berbelah bahagi! Ewaaahh! ahahaha…

Terima kasih Nuffnang diatas Buffered Earning yg terkini ini! Memang terasa sejukk betol hati nie biler dpt iklan2 yg jenis camgini! Hehehe… sambil2 berblogging.. sambil2 dapat lah jugak mengingatkan tentang tanggungjawab kite semua sebagai si pembayar zakat!

Semoga akan ade lagi iklan-iklan yg sejukk camgini di I’m Yourss nie hendaknya! Dan berdoa jugak semoga duit-duit zakat yg telah di salurkan itu dpt disalurkan kepada mereka yg betol2 berhak utk menerima nya! Zaman skg nie makin lama dah makin kejam… macam-macam boleh terjadi.. nak2 pulak biler melibatkan wang ringgit!

Kite sebagai pembayar zakat.. teruskan membayar kerana itu adelah tanggungjawab kite sebagai seorang hamba Allah di dunia nie! Dan kite juga perlu sama-sama berdoa semoga mereka yg diamanahkan utk menjaga dan mengagihkan wang zakat itu dpt menjalankan tanggungjawab mereka sebaik mungkin!

Actually ade lagi cerita yg ingin aku kongsi ngan korang pasal Mr. Nuffnang aku nie.. kalau pasal Mr. Nuffnang mesti lah ianya berkaitan dengan cerita yg be$t dan $yiok $ebab Mr. Nuffnang adelah merupakan $umber dan $aluran pendapatan buat para blogger kannnnn! So biler nak $hare citer tu ek? Ok.. tunggu lah biler aku ra$a nak $hare nanti aku $hare kan lah kat $ini ngan korang ek!

Heeeeeeeeeeeeee….. *fyling ki$$*

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

rezeki2

shehan ismail said...

ajar la cmne cara nak dapat side income. hukhuk

Anim Daim said...

dia bagi ingatan kat kita semua soh p bayar cukai kat dia.bukan p LHDN

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails