COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, August 6, 2013

Salam Aidilfitri Buat Semua!

Beningkan hati dengan Zikir...
Cerahkan jiwa dengan Cinta...
Lalui hari dengan Senyum...
Tetapkan langkah dengan Syukur...
Sucikan hati dengan permohonan Maaf...

Satu Syawal menjelang tiba...
Takbir bergema mengegarkan jiwa....
Sekiranya ada salah dan dosa...
Ampun dipinta dihari mulia...

Secebis kasih membuatkan kita sayang...

Seucap janji membuatkan kita percaya...
Sedikit luka membuatkan kita kecewa...
Tapi sebuah persahabatan selamanya bermakna...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...
MAAF ZAHIR DAN BATIN...

DARI KAMI....

NEENA & ANUAR

Ramai ke yg dah start cuti hari raya hari nie?  aku masih bekerja.. esok pun masihhhhhhhh bekerja!  aku akan bercuti selepas hari raya... itu pun tak lama mana setakat 3 hari sahaja!  Tahun nie aku akan beraya kat KL & Perak... So pada korang semua yg memandu ke kampung halaman... berhati-hati di jalan raya yer.! 

Ingat dlm kite bergembira menyambut hari lebaran.. ade jugak di antara kite yg sedang berduka dengan pelbagai musibah!  Semoga mereka yg sedang diuji ini tabah hadapi ujian dari yg Maha Esa... dan bagi kite yg mampu menyambut hari lebaran dengan perasaan riang gembira.. jgn lah lupa utk mensyukuri nikmat dariNYA!

Semoga ikatan ukhwah antara kite semua senantiasa dibawah perlindunganNYA... maafkan aku sekiranya sepanjang aku menulis disini... secara tidak sengaja aku ade menyinggung perasaan mana-mana pihak!  Sesungguhnya segala perkara yg baik-baik itu datangnya dari Allah... dan apa jua yg tidak baik datangnya dari kelemahan aku sebagai hambaNYA!  Aku sayang korang semua.. terima kasih diatas ikatan ukhwah yg terjalin di antara kite selama ini.. semoga kalian yg mengikuti ruangan peribadi ku di I'm Yourss ini adelah antara insan-insan yg berhati mulia dan ikhlas menjalinkan hubungan sesama insan!

Love Ya!


11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin :)

suezen said...

selamat ari raya neena:)....

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Selamat Hari Raya Kak Neena.. ;)

LilYofDaPond said...

selamat hari raya neena!, love ur blog! :))

Mya said...

selamat hari raya neena.
maaf zahir batin :)

Starniea_Ahaaw said...

Selamat Hari raya Kak Neena.... =)

Rizziela said...

selamat hari raya

Dee said...

selamat hari raya aidilfitri & maaf zahir batin sis..

eqbalzack said...

SALAM AIDILFITRI BUAT NEENA & KELUARGA. MAAF ZAHIR DAN BATIN...

-eqbalzack-

Qashmere said...

Selamat Hari Raya...

Salam perkenalan...

Singgah sini nak cari resipi pudding triffle. Thanks share.


p/s: I follower yang ke 1553.. Nanti singgah blog I and follow yer.

Take care Sis

Anim Daim said...

selamat hari raya k.neena

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails