COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, November 10, 2016

Window Shopping!

Assalamualaikummmmmmm!!!!

korang rinduuuuuu Kak Neen kaaaaaa??? tolong lah ckp rinduuu.. baru lah bersemangat Kak Neen nak update blog nie! ahahahhaha... :p

Sorry lahh.. almost 2 weeks Kak Neen tak update blog nie.. bukan apa.. last whole week Kak Neen hospitalized.. Kak Neen ade buat small operation procedure!

Hari Isnin masuk office.. macam biasa lah kerja melambak giler.. ye lah dah seminggu tak masuk office kann.. memang confirm lah banyak kerja tertangguh!  as usual.. kerja makan gaji harus lah di utamakan!  

Nanti lah later2 Kak Neen update pasal small operation procedure yg Kak Neen buat last week tuu.. skg nie takde mood nak update pasal perihal sakit.. bosannn ahhh! ahahaha..

Macam biasa.. ade bermacam-macam cerita tertangguh yg nak aku cerita kan... adoiii.. bile dah start busy ngan office work nie bertabah lah korang menunggu update dari aku yer.. haha.. kalau lama tak berupdate tu pepaham jer lah.. aku busy lah tuu..!

apa pun jgn risau okk... demi korang pembaca setia.. insyallah aku akan tetap cuba update blog kesayangan aku nie seadanyaa ok! :D

Ok utk hari nie aku saja nak borak2 kosong lah ngan korang... 

actually kan sehari sebelum aku warded kat hospital hari tu.. en.teman ajak aku saja jejalan window shopping kat Pavilion!  to be honest.. aku tak berapa berkenan konsep window shopping nie tau.. bukan apa... window shopping nie adelah satu aktiviti yg sgt2 merbahaya... ye lah... masalah dia bile dah tengok nanti hati dah mula berkenan.. bile dah berkenan mula lah teringat-ingat... pastu mula lah berfikir-fikir.. nak beli ke idokkkk??? huuuwaaa.. mencikkkk tauuu feeling window shopping camgini! T___T

Untitled

salah satu objek yg dah membuatkan aku dah terjatoh hati sewaktu aktiviti window shopping hari tu!  siapa tengok drama Suri Hati Mr. Pilot mesti kenal jam tangan Swarovski nie kan?  yer... jam tangan nie tengah trending skg nie.. gara2 Nealofar pakai dlm drama meletopss nie.. tak pasal2 famous terus jam nie! hahaha..

sebenarnya aku memang dah lama berangan angan nak beli jam tangan Swarovski.. tapi asyik lah tertangguh sebab budget nak shopping jam tangan end up beralih arah ke budget percutian... hehe.. 

So hari tu waktu window shopping jam Swarovski Warda Erina nie.. seriously hati ku telah terikat mati disitu!  gituu... heheh.. hari tu bile aku post gambar nie kat IG and kat FB.. ramai yg tanyer berapa harga jam tangan Warda Erina nie..  baik lah ni nak bagi tahu.. jam tangan nie berharga around RM1.6k! 

Untitled

selain dari jam tangan Swarovski.. kasut blink blink from Gucci nie pun dah 'merompak' hati aku!  huuuwaaaaaaaaaaaaaaaaa.... menchikkkk laaaaaaa!! 

skg korang paham tak kenapa aku kata aku tak suke buat aktiviti window shopping?? nie lah bahana nyaa... ade jer bende2 yg aku tengok buatkan aku rasa nak beliiiiiiii!!  

payah tauuu... kalau tak beli kanggg teringat-ingat... bile dah beli nanti rasa macam TERmenyesal plak sebab ikut kata hati dan perasaan... abis camnoo????  gggggrrrrrr.. stresssss Kak Neen tauk tak! hahaha...

Tapi hari tu aku ade someone komen kat gambar barang window shopping aku nie.. kata dia ... Lebih baik menyesal Membeli daripada menyesal Tak Beli!  waaaarrrggghhh.. I loiikkeee that comment ok! aahaha..

Pandai betol korang racun aku kan... baik lah... akan aku cuba belajar konsep Menyesal membeli dari menyesal Tak Beli itewww! ahahhaa... 

setakat hari nie, aku masih belum beli lagi jam tangan swarovski ataupun kasut sneaker gucci tu walaupun hampir setiap hari aku teringat-ingat kat dua bende alah tu... hehe.. tengok lah nanti later2 macam mana.. kot ade rezeki aku nanti.. adelah tuu! ngeeeeeeeeee....  as for now aku letakkan ia as my wish list jer lah dulu!

Untitled

Nampak takkk tuu aku just berlalu pergi sambil balik ngan tangan kosong jerrr tuu! hahaha.... :p

Untitled

Nahhhhhh!! Kak Neen kasik satu ciuman utk korang semua... tq so much di atas doa kalian.. tq atas support kalian.. tq atas 'racun' kalian jugak... racun utk aku shopping barang2 wish list aku tuuu... bhahahha... 

Untitled

Fefeeling jadik Warda Erina! :p

owh btw, tu Kak Neen pakai tudung instant shawl Jameela color mint green!  sweet sgt color nie.. sapa yg tak grab lagi.. sila grab it now sewaktu stock masih ade okk.. fyi, color mint green & brown dah tinggal limited pieces tauu.. so kalau korang berkenan nak beli.. korang boleh whatsapp Kak Neen di 019-3769459 ok!  ingat tau.. once dah sold out takde restock lagi dah tauu...

Untitled

Untitled

Untitled

Siapa yg try tudung Jameela nie tahu lah betapa best nya tudung intant shawl nie kan??? hehe.. ade yg try beli sehelai jer dulu,. lepas dah try... terus order lagi 5 warna! heheh.. 

Header FB (Instant Double Loop Jameela)
Header FB (Instant Double Loop Jameela 2)

setakat hari nie keenam-enam color tudung jameela nie masih available lagi tauu.. mcm yg kak neen ckp kan tadi... ade color yg dah tinggal limited pieces.. so grab it fast ok! ;)



2 comments:

Anum said...

rinduuuuuuuuuuuu

budak themork said...

Kak neen, last friday ari tu terserempak ngan kak neen tgh shopping kat sephora KLCC. Nak tegur tapi segan. Nak tegur sbb nak cakap terima kasih sbb kak neen review pasal menggala resort tu. Last month kami g mmg awesome sesangat menggala tu n mmg rasa nak g lagi. Nway thank u again kak neen!:*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails