COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, August 10, 2011

Sombong Kah Aku Yang Gorjes Gonjeng Ini? *_*

.

DSC_0476 copy
Sombang kah saya?  Ade rupe & gaya org sombong tak agak-agak?

Ok.. actually dah lama gak dah terlintas nak corat coretkan akan hal nie....  so hari nie adelah harinya.... Ceaaa.... bunyik cam seriouss bebenor ye dok?  Apa ke halnya? hihi.. saja jerkk gonjeng nak membebel niee.. :p

DSC_0494 copy
First of all.. aku nak say THANK YOU so much to all of you yg sudi mem-follow blog aku yg gonjeng nie… seriously aku hargai sangat2 sebab korang sudi nak follow blog aku… then aku nak mintak maapp bebanyak jugak kat korang2 yg dah follow blog aku.. tapi aku tak terjenggah mahu pun mem-follow and keep in touch ngan korang semua!

Serious!! since ever bulan 3 hari tu.. aku memang dah terlalu buzzzyy with my working life and normal life.. so aku memang tak tercover nak tinjau2 blog korang2 semua… blogwalking pun dulu memang aku gigih kan jugak lah… but now seriously memang jauhh terjunamm ke dasar laut.. mana yg aku sempat click.. aku click.. itu pun ade yg aku comment… and ade yg tak tercomment!

Well.. aku tahu mungkin ade yg tak kisah pun akan hal nie.. but in case ade yg kisah.. haaaa.. itu yg payah tu.. aku sangatt kisahh kalau korang kisahh! Uhuhu… kot lah kannn terkecik ati ker ngan aku... nampak benauuu cam seolah-olah aku ni cam sombongggg ya rabbi… org dah masuk banyak kali blog dia yg gonjeng nie pun takmo gak dia masuk2 blog kite!  Pastu ade gak yg dah siap sampaikan pesanan "nanti jenggah2 lah blog I ek.." Uhuhu… sowwieee dowwwieee strawwberriii ya you ollzz!! Bukan takmo jenggahh.. I tak termampppuuu nak cover semuanyer my darlingsss!! uhukk... uhukk....

DSC_0481 copy
Aku tak sombongg tauu.. aku gonjeng jerk! :p

But serious weii… Sumpah aku bukan takmoo.. dulu2 yes lahh aku tak nafikan waktu follower ciput2 (ceaa.. macam lah follower dia dah beriban-riban.. :p) tu masih boleh dan termampu lah aku nak berblogwalking & follow korang punyer blog balik.. but now I’m really2 tercekikkkk! Memang tak termampu dehh! Bukan sombongggg!! Aku kalau bleh nak jerr berinteraksi ngan korangg selalu… masuk blog korang semua… tapi apakan daya.. keadaan aku tak mengizinkan lah sayanggg2 ku sekalian alammm…

So aku harap jgnlah ade yg berkecil hati yer… nie aku ckp kalau incase ade lah.. kalau takde.. alhamdulillahhh.. syukrannn sesangat! So OK lah.. hari nie aku open table… sesapa rasa cam nak tinggalkan ur blog link kat sini.. meh2.. sila2… aku akan terus terjah blog korang lepas dpt ur blog link.. insyallah..

Cuma satu lah pada pandangan aku about followers nie.. terkadang.. tak semestiinya follower ramai.. blog kite akan hit! Dan tak semestinya org yg follow bloog kite tu betol2 dia akan follow blog kite dengan membaca setiap entry & intipati blog kite! Aku really adore pada blogger2 yg aku tengok follower blog nya tak lah ramai mana... tapi blog dia tetap hit! Sekali kalau org online memang ratus2 punyer angka! Memang tabikk springgg aku kat dorang.. itu lah yg besttnyer kann… at least blog kite tu memang dah ade followers2 tetapp yg sentiasa menantikan update terbaru di blog masing2…

Anyway… aku sangat hargai to all my blog readers baik yg follow dengan menekan butang follower dan jugak yg baca secara silently… I do really appreciate it! Pada yg commentar2 tegar pun a BIG thank you aku ucapkan! Walaupun tak ramai mana.. but yet.. thanks coz korang sudi nak tinggalkan jejak kat blog yg gonjeng memanjang nie! :D

DSC_0520 copy
Love & big hug for you all ya! ;)

19 comments:

mekchu said...

mekchu adalah yg tegar itu.. mula2 nak merajuk jugak sbb kamoo tak singgah2 belog kuning oren tu.. tp sekali singgah smpai 18 komen kamoo tinggalkan.. hahaha..

jeng, ko tak singgah pun mekchu tatap datang jenguk sini..

http://nanisudir.blogspot.com/ said...

salam k.nenaa..saye ngaku mmg ari2 saye de skodeng blog k.nena ni tp jarang2 tinggalkan jejak.hehee...
mmg sonok kalo dapt bace citer2 k.nena yg gonjeng tp sweet ni,saye de blog jugak tp x segonjeng blog akak ni la.huhu... kalo sudi jengah la blog saye http://naniaimiadnan.blogspot.com/

Suzana Ikram said...

mana ada cik neena sombong.. org yg kata tu x kenal sebenar nyer.
x kenal maka x cinta. hihihi

salam ramadhan neena.

PinKy MoMMa said...

tak sombong at all okeh :)
work is priority!

meh pelukkkkkk! jangan lupakan ai yg berhati tisu ye cikgu :)

Mimy Hamid said...

aku tak kisah..aku suka aku komen tak kira la ko tak balas balik ke hapa...beb satu rahsia dulu memula baca blog ko aku ingat ko sombong eksyen..sekali kenal..giler jugak..huhuuh

Ako Retna said...

hahaha ako suka masuk blog neena sebab suka tengok gambar2 yang neena ngan hubby capture..

Cantek!
Marbeles!
Menarik!

I Like!!

Aty Fared said...

untung laki u photographer.. gambar u semua cantik2..!!!

Anis Azalea said...

sejak pertemuan pertama tahun lepas, aku tahu kau tak sombong langsung..rilek..aku dulu orang pun fikir sombong...aku rasa sombong dengan lelaki takpe kot..nanti diambil kesempatan kalau ramah-tamah sgt kan..

Mya said...

i suka masuk sini sbb gambar semua terang benderang. lawa2. tak jemu gitu memandang.
eh dan of coz suka jugak tengok tuan tanah yang gorjes lagi gonjeng :)

Hana Soffelia said...

Suka la blog akak gonjeng ni walaupun akak super duper busy smpai xsmpat melawat blog sy. xpe2.. janji akak hupdate selalu ye. hehe

Unknown said...

alhai akak sweet sangat,
firas pun teringin nak buat photoshoot,
InsyaALLAH lepas raye ni :)
Salam kenal,
nice blog,
done following you,
Kalau free jemput singgah ke blog saya,
Bagi komen and nasihat ok.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

eLLy said...

Alamak last picture tu nampak tangan ko mcm panjanggg sangat dik !! huhuhu :p

Wahidah said...

sape yg kate akk sombong tu die tk kenal akk lg tu

Unknown said...

biasalah kdg2x ble kte g blog org, adajuga antara kte yg hrp org tu kunjungi blk blog org yg singgah..tp bg mia,singgahla pd org yg selalu singgah & memmberi komen ikhlas...ada gak yg jd silent reader dlm diam2x..mmg yg ni peminat setia...pepun kte suke baca gak di sini...++++ tgk gmbr yg cun

mrs.ecam said...

xkesah la nin ko nk jenguk ke x blog aku...aku pong dh lme x apdate...napsu nk apdate dh ilang heee...cume rajin menjengah blog org len jek...
all the best...heeeee

-anidaothman- said...

tak jadik hal nyeww.w........

akak xsinggah pn, saya TATAP singgah sini ari-ari...ehehehehe...

kalo xsinggah rs mcm xsempurna ja hari saya....ehehehehhehehe

ana liyana said...

ana suke singgah sini tengok gambar2. cantik gile!!

Anonymous said...

mula2 ingat sombong..
tp bila dah bersua muka baru tau..neena ni peramah rupanya :)

NeenaAnuar said...

TQ SO MUCH ALL FOR YOUR COMMENTS HERE.. REALLY APPRECIATE IT!

MEHH NAK PELUKK AND SAYANGGGGGG KORANG KETAT2 MEHHH!!! ♥♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails