COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, August 23, 2011

Nabila Huda (Anak Amy Search) Mohon Cerai!

.


KUALA LUMPUR: “Saya ke sini untuk membuat permohonan cerai kerana suami tidak mahu menceraikan saya. Saya sudah tidak mampu meneruskan perkahwinan yang berusia lebih tiga tahun ini.

“Saya tidak nafikan suami saya seorang yang baik cuma ada beberapa perkara yang menghalang saya meneruskan hidup bersamanya,” kata Nabila Huda Suhaimi yang mesra dipanggil Abil ketika ditemui di Pejabat Kadi Bahagian Perkahwinan, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), di sini semalam.

Dia yang terkejut kehadiran jurugambar The New Straits Times Press (M) Bhd, (NSTP) di pekarangan pejabat Jawi berkata, dia ke Jawi untuk memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya, Zaidy Zailani, 30, bagaimanapun tidak dapat berbuat demikian kerana tidak membawa sijil nikah.

Katanya, dia mahu menyelesaikan kemelut rumah tangganya secepat mungkin kerana masalah yang membelenggu dirinya dan suami berlarutan lebih dua tahun sebelum disahkan hamil lagi.

“Apabila melahirkan anak (Keisha) saya harapkan ada perubahan dalam perhubungan kami. Bukan itu saja, memikirkan kesihatan juga membuatkan saya menangguh hasrat hati.


****************************************************************************************
hmmmm.. speechless!! nak comment.. tapi panjang.. aku sambung kat entry lain lah ek! :D 

10 comments:

Anum said...

ala siannya....
ye la nak buat macam mane dah x ada jodoh

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

huhu~ elok2 kawen nk cerai..

matahati-aishahazhar said...

herm.. terkejut akak..

MiYOKO SuKi said...

lorrr...

Aty Fared said...

yup..speechless... tak tau nak pikir n jawap ape..baru 3 tahun kot...!! tak sangke...*sigh

SURIA AMANDA said...

kesian...muda sgt lagi kan...

PCL said...

emm cmtu pulak...

Mimy Hamid said...

no komen....terkejut..

Lisa Hz said...

sblm ni jarang2 bukak blog sis neena ni sbb sume pics besa sgt. it took the pc ages to display all the beautiful pics here! tp harini terkejut tgk semua gamba display elok2 je even the raya wish tu. heheh. bole bukak selalu la lps ni =D

psl entry tersebut, I'm speechless. semoga Allah tunjukkan jln terbaik utk mereka.

Bitt (double IS) said...

saya pon terkejut

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails