COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, August 22, 2011

Nak Tahu Kenapa Saya Tersenyummm Sejak Hari Jumaat Yang Lalu?


Hari Jumaat... as usual aku balik ngan en. teman... masuk jerk dlm kereta... en. teman terus keluarkan senaskah kertas A4 dan dihulurkan pada aku tanpa sebarang kata.... in a way dia nak buat kezutaann plusss nak suruh aku baca dan paham sendiri isi kandungan nya!

Biler di baca.. sambil tenyeh meneyehhh bijik mata aku.. (sib baik tak pakai contact lens) berulang kali aku baca.. betol ke apa yg aku baca nie... tapi ade terms2 yg aku tak berapa nak paham.. so tanyer kat en. teman yg agak eksyen diketika itu... dia wat bodo.. dia kata.. baca lah sampai paham! Hampehhh toiii laki aku diketika itu... 

Biler aku dah geramm.. aku pun jerit manja sambil tersenggehh..... "Beeeeeeeeeeeee!!!! cepat lah ckp... I tak berapa nak paham nie... yg I nampak simbol $$$$$$$$$$$$$$$$ jerk!!! So now I dah tak sabar nak tahu apakah maksud disebalik simbol ituuu.... I takmo baca sbb I agak gelojoh sekarang nie.... you just explain to me.. bulehh kann??? kannnnn???"  biler binik gonjeng dia dah sergahh.. baru dia reti nak explain! ahahahahaha....

Lepas dia explain.. teruss dia dpt satu ciumannnnnnnnnnnnnnnnn yg paling hebat! but CHOPpppppppppppp... Kami masih berpuasa diketika itu... So aku ciumm dia tang pipi jerk... Alhamdulillahhh... Ciuman dipipi masih boleh dikawal dan kami masih waras sebagai org yg sedang berpuasa! ngagagagaga... :p

Di hari Jumaat yg lalu sekadar mendapat perkabaran... dan hari nie baru lah Bee in the BLINGS$$$$$$$$$$$$$$$$... :D

TERIMA KASIH YA ALLAH... Alhamdulillah... Sangat bersyukur diatas setiap nikmat yg Engkau berikan pada kami berdua selama ini... Semoga kami sentiasa mengingatiMu.. tidak lupa akan segala kurniaan rezeki yg Engkau berikan... Aminnnn.....

Terima kasih juga pada mereka yg mengingatkan akan tanggungjawab LaiN yg perlu kami selesaikan jugak... Insyallah kami masih tahu & ingat akan tanggujawab yg abadi itu... cuma rasanyer kalau tanggungjawab yg berkaitan ibadah... tak perlu lah hendak dicanang-canangkan... kerana kami lebih selesa dengan perumpamaan... 'tangan kanan yg memberi, tangan kiri tidak mengetahui'... (:

*saya dah berjaya buat penambahan baju raya before en. teman dpt surat cinta nie... so now dlm process bodek nak up kan duit raya pulak la... lalalalalalalaalaaa*

29 comments:

Mimy Hamid said...

ini dinamakan rezeki ramadhan...bestnyaaaaaaaaaaa bini gonjeng tumpang sekaki la kan...sakan beraya ko

Lia said...

Alhamduliilah.. rezeki raya tu, semoga lagi murah rezeki neena dan hubby ye.. :)

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

wahhh aper tu...duet???????????????? nak duet raye ckitttt

PinKy MoMMa said...

yang ai nak minta tau mesti tak layak kan..minta utk pihak anak boleh tak hahaha..dua org ni hahahaha ;p

shuhadah Zainol said...

alhamdulillah..rezeki..:)

Hana Soffelia said...

Apa tu? Xnmpak la kak. hehehe

Rezeki bulan Ramdan. Blhlah gonjeng sakan ye kak raya nanti.:-p

Cik Puan Kocik said...

sonok lah dia...heeeeeeeee

nuraitul said...

waaa...bestnya..alhamdulillah..rezeki bulan puasa ye kak.. :)

matahati-aishahazhar said...

Alhamdulillah... rezeki tu.

mrs.ecam said...

aa ni aku br ingt ank aku mntk wit rye...3 org okeh...heeeeeeeeeee

mekchu said...

jeng, serius mekchu blur.. tak zoom tapi masih tak paham.. nak kena sergah jugak gonjeng ni..

Suzana Ikram said...

rezeki tu neena.. bila suami dpt duit lebih pasti kena bagi kt isteri tu makna dia syg kt neena.. hihihi

MOMMY CGG said...

Kak neena..bestnye,
Leh sopink;)

SURIA AMANDA said...

auntie nin..dak duit raya> on behalf Dania...hehehehe...

NeenaAnuar said...

Mimy:
ahaha.. harusss laa... kalau tak binik gonjeng dia ni sapa lagi yg nak tompang kannn! :D

NeenaAnuar said...

Lia:
aminnn... TQ so much Lia! :)

NeenaAnuar said...

MYA:
heeeeeeeeeeeeeee~~~~~~~~~~~~~

NeenaAnuar said...

PinKy MoMMa:
ahahahaa.. sib baik dah ade anak taww! :p

NeenaAnuar said...

Shu:
syukrann jazilan! :)

NeenaAnuar said...

Hana Soffelia:
hihi... memang saja takmo kasik nampak! btw thanks yea! :)

NeenaAnuar said...

Cik Kamoo:
sambil goyang2 vuntut nie! =))

NeenaAnuar said...

nuraitul:
alhamdulillah... syukurrr! thanks yea! :)

NeenaAnuar said...

rATu kEBaYA:
tu lah tak sangka.. memang surprise betoi.. thanks yea kak! :)

NeenaAnuar said...

mrs.ecam:
ahahahahaa... meh aku nak buli diaorg dulu meh! :p

NeenaAnuar said...

mekchu:
ahahhaa.. memang saja takmo kasih kamoo paham! :p

NeenaAnuar said...

ikiqzana:
betoi2.. setujuu sama kamoo kakakku! hehehee.. :D

NeenaAnuar said...

CGG:
hihi.. thanks dear! actually before dpt duit pun dah banyak soping.. so now cam dah kene barred! uhuhu...

NeenaAnuar said...

SURIA:
hihihi... meh2.. untie nak geget2 dia dulu meh! =))

shazlea shayla @ maria said...

Yes, dato'wahid bagi advance bonus sempena raya.. pas raya masuk lagi remaining balance..yeaayyy..

alhamdullilah.. para isteri boleh la get ready..hahahah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails