COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, August 8, 2011

Roti John Ber Sos BlackPaper!


Aku tiap tahun tak penah missed gie PaRam (pasar ramadhan) kat area umah aku.... aku sangat jarangg beli lauk pauk kat situ... but aku selalu beli makanan2 sampingan lain seperti ini....

DSC_0325 copy
Roti John!
Aku memang pelanggan tetap abg yg jual roti john nie.. tiap2 tahun aku tak missed beli kat dia... dia pun dah naik kenal muke aku dah... tapi jgn harap ko dpt diskaun walaupun dia dah kenal muke ko.. ahahha... ye la.. org berniaga... mana penah turun harga.. main naikk jerk ade lah.. tapi aku tak kisah... janjii sedap dan puas hati bilerr memakannyer!!

DSC_0326 copy
tahun lepas takde sos BlackPaper.. tahun nie ade.. wahh.. bestt!!! sedapppp rasanyer!
Aku ade lagi satu kuih yg aku suker beli kat PaRam kat umah aku tuu... nanti aku share di entry yg lain yer... So korang lak kalau gie PaRam suker shopping apa?  Ayam golek? Ikan Bakar? Cerrrr citerrrr.... ceeerr citerrrrr... :D




25 comments:

Hana Soffelia said...

Wah.nmpak pun mcm sgt sdap. smpai terkeluar sosnya. Sesetengah org, kalo taruk sos, sikit btl. hehe

shuhadah Zainol said...

yess...shu suka roti john... feberet ni...ari2 makan pon xpe..:)

Kyra said...

tu dia roti john...terlioqqqqqqqqqq aih

Pinkjambu said...

param bukit indah ke nih? huwaaa sana memang meriah, kekeke.. saya suka roti john jugak, murtabak, puding karemel yg pakcik mcm syed2 tuh jual rm4 hengget, mampos mahai, tapi sumpah sedap!! kekekeke

sW33tdARLiNG said...

my hubby dah start letak sos black pepper (sos bBQ?) tahun ni.....

Anis Azalea said...

aku sejak dah pindah rumah ni aku tak pergi dah param bukit indah tu...rindulah pulak situ tak bz macam kat bdr br ampg...aiyyyyy

ratusiput said...

aku kurang dah g param sbb mahal.kalau pegi pun bli yg ringan2 je cam kuih muih...

Wahidah said...

sedapnya kak neena...kalo wai p param wai akan cari dl ayam percik..then akan cari air katira...tu menu wajib kalo p param..:)

Mimy Hamid said...

craving malatop sos nya yang leleh itu..pehhh...aku nak belajar wat roti john sendiri pastu buh sos, mayonis, blackpepper banyak2..pehhhhhh puas hati

Pepel BoNda AmaNi said...

roti john nie memang antara menu wajib ada dekat PARAM kan...taun nie baru sekali jerk g PARAM 1st day posa...pastue dah xpegi PARAM lagi dah...klu duk ngan dedi jerk kompom hari2 pun g PARAM sebab xsempat nak masak kan..now ada maktok..balik eh semua dah ada..tinggal nak tunggu masa berbuka n ngap jerk..kekekeke

♥MAMASYAZA♥ said...

kalo pegi param, mesti beli nasi kerabu n yong tau foo. hari2 makan pun takpe

Alida Ali said...

Sedapnya nampak roti john ni...meleleh sos black papper dia...

NeenaAnuar said...

Hana:
hihi.. so far this roti john memuas kan hati I laa.. and sos tu memang I mintak diaorg bubuh lebih! if not ciputt jugak! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
betoi2.. akak pun sometimes cam tiap2 hari pun maukk roti johnng nie! :D

NeenaAnuar said...

Kyra:
hahaha.. sowieee coz dah wat you terlelehh dear! :D

NeenaAnuar said...

Bulan:
ha'ah.. param bukit indah lerr.. I tak kisah mahal sikit janji sedappp dan puas hati kan! :D

NeenaAnuar said...

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ:
haa.. kalu lagu tu memang tension kan nak beli.. sedap tapi nak kene que sebab dia lak slow kann.. uhuhu...

NeenaAnuar said...

sW33tdARLiNG:
ahahaha.. beb! tQ sbb sedarrkan aku dari tido! bulan puasa lah katakan.. otak pikir lain.. tapi lain yg aku taip.. betol lah sos black paper.. bukan BBQ! ahakss!!!

NeenaAnuar said...

Eri-chan:
tu lah kan.. if not mesti leh terserempak ngan ko gak sekali sekala.. ko turun lah param bukit indah during weekend.. leh dtg awal sikit...

NeenaAnuar said...

ratusiput:
yeaa... memang skg nie semuanya mahal bukan main... sadiss tol!

NeenaAnuar said...

Wahidah:
haa.. ayam percik memang sempoi gak.. tapi akak so far agak susah nak dptkan ayam percik yg sedap kat area param umah akak tuu..

air katira?? air apa tu wai? first time dengar nie.. huhu..

NeenaAnuar said...

Mimy:
hihi.. mesti lagi gorjees dan mabeless ko punyer beb.. sbb kalu kite buat sendiri lagi puas hati kannn! :)

NeenaAnuar said...

Pepel:
amboi2 makcik sorang niee.. eksyen ko ek! hihi.. takpe la.. waktu tengah ade maktok nie.. hargai lah waktu itu seadanye beb.. coz itulah kenangan yg paling berharga sewaktu dia dah takde satu hari nanti.. just like me.. semuanyer hanya dlm kenangan sahaja.. huhuhu....

NeenaAnuar said...

MAMASYAZA:
wow! nasik kerabu and yong tau foo.. best gak tuu.. :D

NeenaAnuar said...

Alida:
hihi.. memang tiap kali beli roti john memang mintak lebihkan sos nyer sbb baru feel nak makan! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails