COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, November 14, 2012

Malware Menyerang I'm Yourss Lagi? Sila Guna Mozila Firefox Untuk Enter My Blog!

Tahun lepas dah kene serang... tahun nie kene lagi???  Apakahhh???

Since semalam dah ramai my blog readers yg message and bagi tahu aku yg blog aku nie diserang oleh virus Malware!  Yang aku pelik.. kalau view blog aku nie guna Mozila Firefox.. insyallah takde problem!  sesapa yg bukak I'm Yourss nie thru Google Chrome.. memang lah bermasalah!  aku pun tak faham ape kejadahhnya ade perbezaan antara kedua-dua nie!

kalau dah betol ade malware detected.. patotnye search engine apa pun yg ko pakai.. tetap akan ade warning malware tuh!  aku pun dah naik busan ngan isu nie.. lantak lah ko kat situ!  yg pasti.. setahu aku berdasarkan feedback dari my blog readers jugak dari tahun lepas... blog I'm Yourss nie lebih friendly kalau di view dgn menggunakan....

MOZILA FIREFOX!
So, kalau korang takde search engine Mozila nie... sila lah download demi kepentingan I'm Yourss!! muahahahaha... :p


5 comments:

Anum said...

patut la

Mila Ahmad said...

kak Neena ada orang cakap kalau pasan kat virus tu ada tulis nama blog yang send virus tu, un follow blog tu..tu org bacalah.

mamawaiz said...

yelah..blog sy pon kena.nak bukak dashboard guna chrome pon x boleh. tensi betul..guna mozilla boleh je.

NM02 said...

kita pun kena camni lepas coti pantang ari tu neena.

hasil dari wahida yg tunjuk ajar, begini caranya

bukak layout
klik kat edit blog list
padam right kat kotak icon
icon tu yang buat malware

klu neena perasan
kat bloglist neena ada lambang icon yg B, icon tuan blog contoh mcm eqbalzack... tu la yg boleh buat malware

lepas kita padam kat kotak icon tu, save.. insyaAllah... blog gojes neena kembali pulih.

hehehe

selamat mencuba

Mya said...

samalah.
blog i pun kena malware.
huhu :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails