COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, April 21, 2010

Special Home Made Tiramisu Cheese Cake!


Wah ramai betol yg ckp sedap kek tu sedap yerr... haaaaa..... tu korang baru tengok... belum makan dan menikmati rasanyer lagi taw! hahaha...


Ok.... why aku kata kek tu special? ade 2 sebab..... firstly... coz ianyer adelah pemberian hadiah hari jadi dari seorang sahabat! and secondly b'coz ianyer merupakan home made cake! bukan di beli dari mana2 kedai yerr... semuanyer merupakan air tangan my frenn nie ha....


_DSC0575 copy
Cik Has!
(see punyer tak sabar nak makan kek... sampai dah tinggal ciput baru teringat nak amik ngan org yg memberi... hehehe...)

TQ very much to Has coz sudi hadiah kek yg sangattttttt sangatttttttt mabelesss nie to me! serious Has.. nie bukan main mainnn.. ini betol betolllllllllllll... sumpah sedap gilerrr kek Has nie... Lepas nie sila amik order yer! hahahaha...

Ikutkan perancangan awal.. memang aku yg nak beli kek on that day... tapi sib baik lah si Has nie ade tanyer aku.. aku nak beli kek ker? aku kata ade lar kot.. just like small kek... nak buat suke suke jerk.. then dia kata.. sebenarnyer dia ade surprise tuk aku.. tapi rasanyer tak leh nak buat surprise coz bende nie melibatkan bende yg aku nak beli... so nak tak nak terpaksa lah jugak dia bagi tau aku niat dia nak hadiahkan kek tu kat aku... waahh... sgtttt terharuuu taww! so udahnyer kire dah tak surprise lah kek nie on dah day coz aku dah tau 2-3 hari awal dari tarikh nge-TEH nie... tapi sib baik lah dia bagi tau.. kalau tak confirm berlebih-lebih kek nanti... sapa lak nak makan kaannnn...

Actually kalau korang nak tau.. all this while aku tak penah lagi makan kek tiramisu taw... nie lah first time aku makan kek tiramisu... and memang sedap kek tiramisu yg Has buat nie... nak2 lebih sedap biler dia buat cheese cake! lagi2 lah bertambah kesedapan nyer.. korang jangan tak taw that I'm a cheese cake loverrr!

Memang ternyata kek nie sedap... semua org yg dtg hari tu semua puji kek nie sedap.. so Has lepas2 nie leh buat business online kott.... hehehe... yg pasti aku akan order kat hang taw! nak buat sendiri sudah pasti tak sama ngan air tangan Has! hehehehe.... walaupun Has kata leh jerk buat sendiri senang.. menu pun dia leh kasik.. tapi aku tak nak... sbb suke nak rasa air tangan dia... leh gitu Has? :D

Ingat tak pada entry aku makan kek time org tengah tido tu? hah! kek nie lar aku ngan en. teman lahap... kiteorg dpt bawak balik sikit hari tu coz ade lagi balance.... tapi memang lah... skg aku bercerita pasal kek nie pun aku dah terliur-liur dah niee...

"Hasss... nak kek!" hahahaha... :p

27 comments:

Cik Yayang said...

Wah...
Pasti kembang kuncup si Has tu kan..
Nak jugak la kek tu, boleh? :-))

eqbalzack said...

wahhh..cheese cakenya dah tinggal separuh...haha

azzey said...

macam nk order jer.....dh terlir nie..he3...

Yaniez said...

huhu... memang sedap kek tu.. tp yanie mkn skit jek.. sbb dah terlalu kenyang... :D

Chilabaey's Spot 2 said...

Cheese cake juga merupakan favorite ku.... Lain kali tinggalkan sikit yer Neena.... :)

Pepel BoNda AmaNi said...

nak order jugak la..hehehehhehe...memang sedap banget kek tue...alamak terliur dah nie..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....has kek tiramisu satu..ehhehehe *tiba2 kan*

shuhadah Zainol said...

rasa nak order la... boleh ke antar sampai ke penang ni..? serius ni...!!!!

InaAchik said...

neena, tu baru utk pre birthday... per kate ko tempah utk act birthday party plak... pastu jgn lupa ajak kitorang lg skali! hahahaa

Azmiezas said...

Tak pernah try lagi la makan kek tiramisu ni..

tetiba terliur la pulak..

Unknown said...

ala ingat ada jual online mau gak beli sbb kek tu nampak lain dari yang lain...sokong cik has leh buat biz online pastu amik Neena sbg model konpom laku punyer hehe

MisZ DeAnNa said...

waaaaaaaaaaa...

cheesecake tiramisu mmg betol2 holiyauuu!

hihi

Anonymous said...

haaaa... next session anytime (if any) awien belanja tiramisu... cik has buat, awien bayar.... hhhahahaha ... sedapnya!

Unknown said...

Has...

akak nak order satu...

NeenaAnuar said...

cik yayang:
sudah pasti dia tersenyummm sampai tak tido malam biler membaca komen2 kami semua nie kan.. hehehe

boleh jerk kalau nak.. nanti order from cik has yer! ;)

NeenaAnuar said...

Abg EQ:
hahahhaahaa... semua dah meroyan tak sabaq nak makan kek tu! hehe..

NeenaAnuar said...

Azzey:
leh jerk nak order.. nanti order ngan cik has yer... leh gak inform kat neena kalau agak2 betol nak... sbb cik has tak der blog! :D

NeenaAnuar said...

Yaniez:
tu lahh.. rugi taw makan sikit2.. bukan senang nak dpt tuuu.. hehehe..

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
mariii kite semua pakat order ramai2 ngan cik has kite! hehehehe...

NeenaAnuar said...

Chilabaey:
hehehee..... boleh2.. :D

NeenaAnuar said...

Shu:
nanti neena tanyer kan kat cik has yer shu.. betol nyer nak nie! heheheh...

NeenaAnuar said...

Iena:
hahaha.. banyak lah ko.. aku tunggu ko punyer roti canai session lak lepas nie! hehehee...

NeenaAnuar said...

Azmiezas:
ohhh.. you shud try it my dear! sgtt mabelesssss taw! hehehe..

NeenaAnuar said...

POSH:
hihihihi... I model kek? abiss lahhh.. silap2 tak laku kotttttttt... hehehe...

anyway.. kalau betol you nakkkk...nanti leh order ngan cik has.. you boleh inform kat i jugakk..

NeenaAnuar said...

Deanna:
hihihihi.... yumm yummmm.. :D

NeenaAnuar said...

Awien:
yezzzzaaaaaaaaaaaaa... sokonggggggg!!! :D

NeenaAnuar said...

Cik E:
waahhh.. dah adde buyerr nieh! heheehe...

azzey said...

neena..kn elok klu cik has tu dok sblh umh I...hr2 mkn kek sodap....he3.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails