COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Sunday, April 25, 2010

My Birthday Giveaway!


GUMMY POST!!!

~PLEASE SCROLL DOWN FOR NEW ENTRIES~


Hi oollzz!!!!

Hohohoho... hari nie hari special sayaa... TQ TQ so muchhh to all of you guys yg telah pun berikan ucapan di FaceBook & juga di blog! Pada yg belum wish and akan wish... in advance aku ucapkan TERIMA KASIH yeah! hehehehe... and ade juga yg antar sms & also create a special entries for me!!! TQ very much tooo! Terharu sgt2 rasanyer sbb kalian semua ingat kat aku on my big day nie! I really2 lovessss all of you guyss!!! Muuuaaaahhhssss & HUGS!!!

En. teman lah org pertama yg buat aku terkojottt besar malam tadi... aku tengah ralittt punyer dok membalas comments2 korang semua yg beratus ratus lemonn tuu.... tup2.. tengok ade special entry for me tepat kol 12 malam! siap gambor2 bagai.. haih! dah makin pandai dah lagi aku nie berbloggin skg nie... aku suruh jadik blogger tegar tak nak! katanyer cukuplah dia jadik dibelakang tabir saja.. sekali sekala okkk kalau nak entreprem! hehehe.. anyway... tak kisah lah... apa pun aku memang terharu bangatttttttt ngan entry dari dia tuu.. sampai menangis2 aku baca.... walaupun hakikatnyer entry tu lawakkk.. tapi pada aku ianyer sgttt2 touching! huhuhu...

Oh ya.. aku ade gak tanye dia biler masa dia buat entry tu??? dia kata... waktu aku tengah mandi tengahari semalam! patot lah.. pandai dia amik kesempatan.... sbb semalam aku memang mandi lama sikit.. sbb aku basuh sekumpulan pakaiann dalamannn.... maka biler aku buat handwash nie biasanyer aku memang akan berada almost 1 hour dlm bilik air.. hehehehe... so dia kata.. dia dah siap2 buat autopublish! wahhh.. semakin bijak laki aku dlm dunia blog nie.. ye lah... dia memang rajin tengok aku buat entries... so dari situ dia captured jugak kot sikit2... and kebetulan pulak semalam aku memang tak der nak create apa2 new entriess... so aku pun memang tak jengah & jejakkan jari langsung kat bahagian edit posts aku tu.... tu yg tak tauuuuu about that entry... kalau takkkkk... confirm surprise dia tak menjadik! ahakssss!!!

Ok lah.. punyer panjang mukadimah... tajuk entry nie masih belum dibicarakan lagi... hahaha... ok ok.... Bersempena dengan hari lahir aku hari nie... biasanyer org yg kasik aku hadiah kan??? tapi aku nak buat kelainan sikit... biar aku lak yg nak kasik hadiah kat org di hari lahir aku nie... alah bukan lah hadiah bapak gedabakk punn... it just a small token as my appreciation to you guys!!


Mula2 pikir cam nak buat contest? huh! aku belum ade idea & cukup bersedia nak buat contest... biar lah aku jerk yg masuk contest sana sini dulu buat masa nie... hihihi...

Then pikir punye pikir... since this is the first time aku nak bagi giveaway... so aku start ngan yg simple2 jerk lar dulu yer! Aku tahu dah ramai pun blogger2 yang buat camgini... Rite! nak tau apa yg perlu korang buat????


Okkkkkkkkkkkkkkk......


SIAPA YANG CLICK TO BE AS MY FOLLOWERS TODAY
~ 25th APRIL 2010 FROM 12:00AM TILL 11:59PM~


DSC_0791
AKU AKAN HADIAHKAN KORANG WITH A SMALL TOKEN YG BOLEH DIKATAKAN AGAK SPECIAL LARRR... SO APA LAGIIIIIIII... CEPAT CLICK BUTANG FOLLOWERSS TU YER! HEHEHE....
*gambar sekadar hiasan jerk tu.. hadiah nyer nanti idok ler sebesar itu yer! hehehe*

Pada kawan2 yg dah lama followw jgn lah kecik hati yerr... your time will come.... akan aku cuba & pikirkan cara lain lak tuk korang dpt token dari aku yer! alahh... macam lah korang heran sgtt ngan token aku nie kann! hahahaa....

p/s: ade ker org yg masuk & nak jadik follower aku during weekend nie yer? hehehe...

11 comments:

eqbalzack said...

yg dah jadi followers tu mcmane lak neena? hehe...

abg eq baru abes exam semalam....
bley ronggeng rokiah stage 1...

Cik Ina Do Do Cheng said...

kajol : tak acilah,boleh ke akak kalau jadik follower kali kedua.khe khe

Cstproduction said...

cepat open table

Coklatgetah said...

pape pom, hepi birthday !!
=)

Lia said...

hepi besday neena.... sori lambat wish.. lia br tgh marathon blogwalking ke blog kwn2...

Cik Yayang said...

Ermm...
Pandai....ada je idea ek? hihi..
Sure hadiah tu "best" kan...:p

InaAchik said...

bebbbb... aku dh stop follow ko n baru hari follow balik. muakakakaa...
nway, HAPPY BIRTHDAY dear...
may ALLAH bless u n give u all da happiness... love u babe!

Marlia said...

ala camner ni... jeles jeles jeles

cikbedahlaser said...

alamak.... nk refollow la... ahahahah

ratusiput said...

i follow....hehehehe...

Nur Irfan Juezrie said...

happy besday akak NEENA!! smg dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki olehNya.. smg berbahagia selama2nya dgn en teman..muuuuuaaaahhhh!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails