COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, April 16, 2010

Meet & Greet Session!


Amacam??? ramai yg nak fengssaann yer bile tengok pasangan hot semalam?? wakakkakaa... sabar... sabarrr... bawak bertendang! tu lah.. korang mintak sgtt nak tengok kan?? hah! aku bagi larrr! hahahahaa... :p


Ok... korang ingat senang nak meet him personnally? huh! hampir 1 jam okkkk aku beratur just to meet him during......


P1060414_copy
This session....

Session nie berlangsung kat dlm small room yg terletak bersebelahan ngan the grand ballroom! Lepas abis jerk dia punyer show... terus org ramai berlari gie beratur depan meet session room tu...


P1060409_copy
All da fans! Anuar Zain nyer pasal.. kaki aku sakit berdiri ngan heels yg 3 inchi pun tak per! hahaha...

Manalah tak ramai... before Anuar tinggalkan pentas.. dia dah siap2 buat annoucement...

"Hope to all of you guys during the Meet & Greet Session rite after this!"

So, harus lah org menyerbu kann... yelah.. bukan senang nak jumpa dia.. dah bayar beratus ratusan.. kalau tak pegi amik gambo amat lah rugi kekdah nyer! aku every time pegi secretaries week nie... every time tu jugak lah aku takkan lepaskan peluang tuk attend meet & greet session nie! hehehe.... collection autograph dia dah banyak dah... tapi tataappppp aku nak gie jumpa dia personally.... attteeeee! peminat fanatik! :p

Sampaikan you know what? Waktu my turn tuk jumpa dia tu.. Anuar Zain leh ckp...

"Eeerrmm.. you looks familiar! I think you every year dtg my secretaries week kan? Thank you so muchhh for your support! I really2 appreciate it!"

Wahhh!! sgttt charming & gentlemen oK! aku tu yg buat aku cairr giler ngan dia tu... cara dia VALUE & APPRECIATE dia punyer fans tu yg buat aku jatoh hati sama Lelaki Ini! Aku tau.. ramai yg kata dia gay lah apa lah (which to me I believe he's NOT)! ARrrggghh!! Ade aku kesaahh??? Janji dia tau camner nak appreciate fans dia.. itu dah cukup hebat buat aku! sikit pun tak nampak cam dia malas nak layan fans2 dia... selagi dia termampu nak puaskan hati peminat2 dia.. dia akan cuba puaskan.. tapi tidak lah sampai ke tahap yg hoverrr okkkk! I mean cam nak bergambar.. nak amik autograph.. ko nak borak2... semua dia akan layan with full of sincere smile on his face! Itu aku leh rasa dlm diri dia nie.. Anuar Zain to me tak hipookrit! Dia sgt2 ikhlas in his career!

Aku bukan nak kata lah... tapi nak kata jugak! hahaha.. aku penah pegi CT & Anita Sarawak punye show... tak der pun session2 camgini! geramm lak aku... well.. you're paid very high enough on that day... so tak salah if you just spent a lil bit of your time to meet & greet your beloved fans rite?? Tapi aku penah pegi KrisDayanti punyer show in 2004! She's awesome! Ade dia buat session nie... and of course aku tak melepaskan peluang tuk bergambar & amik autograph dia! :D

Ok ok.. cukup ngan bebelan aku buat masa nie... jom layan gambar2 during the meet & greet session nie...


P1060435



P1060436



P1060434



P1060431


P1060432



P1060433
Jeng.. jeng.. jeng... nanti aku cite part nie yer! next entry lah! hahaha.. :p


P1060443
Exclusive taw session nie.. dia lepaskan tak ramai2 org sekali gus... cam nie aku ngan my officemate jerk yg masuk.... tapi last year aku pegi dia punyer show kat Sime Darby tu lagi damnn Exclusive!! coz dia lepaskan sorang sorang jerk masuk.. :D

20 comments:

Marlia said...

auwww comelnya... En.Teman ikut ke tangkap gambor ni.. pelik betull cantik!!! Next year ko tolong autograph untuk aku plak la leh tak? hik hik hik ** nak anuar zain.... **

shuhadah Zainol said...

wah..best ni..pas ni nak apply jadi Secretarie plak lah...:)

Pepel BoNda AmaNi said...

kan kita dah cam..harus dia cam dah muka sis..harus la tiap2 tahun pegi kan..heheheh harus la kenal gitu...

Lia said...

amboiiii...
manis dan hensem ye anuar zain senyummm...

Unknown said...

glemer u bang nuar ingat muka u....hehe
I pun tak kisah gay ke tak....yang penting dia menten kacak hehe

tapi dia ni mmg sama cam his sis ZZkan suka layan peminat...camnila baru peminat sayang....

beb udah2 ler tu...jgn ler dekat2 sgt i jeles taw huhu

Cik Ina Do Do Cheng said...

Akak loike lah gambar tu.ko betul-betul peminat fanatik Abang Anuar Zain ye.cam perasan je akak tua ke Anuar zain.kwang kwang

Mimy Hamid said...

he still remember u la...cannot forget...peminat setia tuuuuuuu...sob sob jeles lagikkkkk

ratusiput said...

fuuuuuuhhhhhhhh!!!!!!!!!!bepeluh urat sarap tgk...jeless ni...ehehe...

Cik Yayang said...

Cik Yayang bkan lah peminat fanatik AZ ni, tp nk komen ttg apa yg Neena cakap, dia nmpak sgt sincere tu, tak dinafikan..sbb the way he smile tu, mmg nmpak no sweet nya..

Plus...nama pun ex-steward kan? Mmg dah "hobi" dorang suka tersenyum..:p

[z@ck] said...

ya ampun..
hensemnya anuar zain..
isssshhh..geram..
hahaha

NeenaAnuar said...

Liea:
eh tak lar.. mana dia ikut.. dia keje lah babe.. my fren yg amikkan gambar2 nie... hehehe..

boleh! nanti ko bagi aku apa barang yg ko nak dia signkan yer! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
hohoho.. apply jgn tak apply taw! untung every year akan dicelebratekan! :D

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
sis memang bijak! clap* clap* :D

NeenaAnuar said...

Idzalia:
memang sangatt manissss.. macam madu & gula taw! hahaha...

NeenaAnuar said...

POSH:
hihihi.. skg ingat la.. esok2 dah lama tak pegi tengok.. mau lupa nyer! :D

jgn lah.. kasik lah chan I jeles kan you.. tang nie jerk punn! hahahahaha...

NeenaAnuar said...

Kak Ina:
memang fanatik & fantastic nie kak! hehehe.. rasanyer akak muda dari dia kotttttt... :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
hehehehehe.. buat masa nie kenal lagik lar.. esok2 dunno.. mungkin akan terlupa gak kott.. :D

NeenaAnuar said...

Ratusiput:
wakakakakkaa.. sabar2.. bawak bertendang sis! :D

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
yup! exactly! dari mata & senyuman tu kite leh nampak keikhlasan seseorang kannn...

hehehee.. betoi gak tu cik yayang.. lagipun senyuman tu kan ker sedekah! :D

NeenaAnuar said...

zack:
hahahahaha.. memang confirm dia hensem bangattt! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails