COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, April 2, 2010

Kasut Kegemaran Anda!


Received this tag from
Kak Liana, Lady of Leisure & Aireen! Thanks girls!


TAG : Kasut Kegemaran Anda

Aku memang suke buat collection kasut! compare to handbag... aku lebih suke buat collection kasut sbb hari2 leh tukar2... kalau handbag tukar tiap2 hari.. siap sedialah tuk tercicir macam2 barang nanti! hehehe...

Ok... ni lah kasut kegemaran aku!


_DSC0394 copy
Crocs!
*sorry malas cuci kasut! :p*


_DSC0393 copy
Aku ade 2 pasang kasut crocs taw.... bukan 1 set ngan colour yg berlainan! hehehe... aku ade satu set pink color & satu lagi blue color tapi dengan design yg berlainan!


Beli di : Crocs Butik @ Mid Valley Megamall
Harga : RM129 (pink shoe) / RM119 (blue shoe)

Naper aku suke sgt ngan kasut crocs nie? yg pertama sekali aku kan kaki holiday.. so aku nakkan kasut yg tahan lasak... senang tuk aku perasak tak kire hujan panas! and ternyata sekali crocs tak mengecewakan! hehehe.. aku dah belasah crocs2 tu ngan macam2 gaya dah tapi till now still maintain jerk dia punyer quality! in fact memang selesa & tak penat langsung memakainyer! Dulu2 before ade crocs aku lebih selesa pakai sports shoe... tapi leceh nak kene pakai stoking bagai... but now tidak lagi apabila ade Crocs! nie pun dlm cita2 nak menambahkan lagi my Crocs collection... huhuhu....

OK... tu tuk jenis kasut yg mementingkan keselesaaan.. yg takkan buat aku sakit pinggang & sakit kaki... tapi aku adelah seorang penggemar kasut tinggi! my high heels kalau tak cecah 2 1/2 - 3 inchi memang tak sah! hehehe... tapi dlm banyak2 my high heels collection.. aku paling sukee ngan kasut nie!


P1060250 copy
My Silver Ribbon Shoe!
Beli kat Vincci @ RM89

Aku sgt suke ngan aku nie... walaupun dia tinggi.. tapi aku sgt2 selesa memakainyer! selesa sbb material kasut tu sgt lembut! tak sakit kaki ataupun melecet!! aku leh jalan seharian ngan kasut nie tanpa sebarang bruises di kaki.. tapi sakit pinggang tetap adooo.. hehehe.. biasalah kalau dah kasut tinggi kan.... kalau berjalan lama sgt confirm dpt sakit pinggang nyer...

Lagi satu yg aku tak leh lupa... penah sekali aku pakai kasut nie... waktu tu kat kedai buku... ade sorang akak nie aku tak kenal dia.. tapi dia leh dtg and tegur aku sambil berkata.. "ehh.. cantikk lar kasut you! sweeet & nice on you!" aku sambil tersenyum manis berkata... "TQ!" :D


OK.. now aku nak menge-TAG!!!

~ POSH
~ Purplelicious
~ Soffya
~ Shu
~ Cik E
~ Ezma
~ Amanda
~ Ecam
~ Nid
~ Jue

Plusss sapa2 yg rajin nak buat tag nie sila lah yer... kot2 aku ade tertinggal nama korang ker kannn.... tu aku pilih at random jerk tuu...

p/s: Al-Fatihah buat Din Beramboi... semoga roh nya dicucuri rahmat & di tempatkan di kalangan org2 yg beriman.... Amin! Sesungguhnya dari DIA kite datang, dan kepadaNYA jua kite akan kembali!

24 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

Kasut neena crocs yang pink tu, macak kasut anak akaklah.tapi akak jahat dia baru beli akak pakai, lepas tu aku hilangkan dia punya gibitz.nasik baik dia tak marah.

shuhadah Zainol said...

thanks neena.. nanti shu wat TAG tu..:)
Al-Fatihah utk arwah Din Beramboi..

Nur Irfan Juezrie said...

alamak!! tag pasal kasut..

Mimy Hamid said...

wow grey itu mmg cantek...menawan...leh wat kasut dinner la pulok

eqbalzack said...

nak komen jugak...

abg eq suka pompuan pakai high heel yg ada tali2 halus....seksi seyh! hehe...

eZmALiZa said...

OMG! ezma kene tag dgn kak neena..ooo..dye balas blk yer??hik3.. :P

oke2..nt ezma buat oke..hehe.. :)

kak neena, nt kak neena da pindah uma ley la ezma cilok kasut kak neena...agak2 kalo ilang tu, tau2 aje la sape amik eh..kih3... :P

Lady of Leisure said...

lawa n selesa kan kasut crocs ni...
hehe.. thanks neena sbb buat award ni ye..
:)
kasut yg last sekali tu pun sanagt cun ok...

LiAnA said...

wahh kasut yg last tu cun lah.. kaki pun cantik :-p


crocs ni senangkan kikiki..
akak suka yelah kdg gi mall dengan budak kecik ni.. kekdg berak ler muntah ler.. masuk toilet sampai basah kasut kena air.. crocs ni senang settle keje...

A D I A said...

ramai favourite shoe dia crocs kan. i love my crocs too! nak buat jugak la entry ni walau tak di tag hehe.

Unknown said...

not bad la review pasal croc tu..me tak minat sgt..tp ingat lepas ni mau terai gak hehe

vincci pun tetap pilihan hati ku

kan dah kene tag...jenuh nak amik gambo kasut ni hehe

tq dear

Pepel BoNda AmaNi said...

kita pun suka vincci...tapi sekarang lebih suka pakai kasut hawkeye sebab comfort heheheheh maklum la..nak pakai heels dah berat badan kan..heheheh

NeenaAnuar said...

Kak Ina:
hohoho.. akak sesaiz ngan anak akak ker? bagus2... senang jerk kasut leh share2kan.. jimat duit tuk beli kasut! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
u're most welcome dear! ;)

NeenaAnuar said...

Jue:
hehehe.. buat yer jue! :D

NeenaAnuar said...

mimy:
hehehehe.. thanks babe! i dok belasah tiap2 hari gie keje jerk! kalau tang ade dinneer pun pakai gak!

NeenaAnuar said...

Abg EQ:
sila abg eq.. sila... jgn malu2 nak comment kat sini.. hehehe..

hohohooh... bahaya nie! sib baik neena tak bubuh kasut neeena yg bertali-tali seksi tu.. confirm seksaa abg eq tengok kaki neena nanti! hahahaha...

NeenaAnuar said...

Ezma:
hehehehe... buat taw! ;D

hahahaha.. ok.. anda telah di pantau! :P

NeenaAnuar said...

Lady:
u're most welcome dear.. i kalau ade tag confirm buat nyer... hehehe...

yea... memang sgt selesa pakai crocs nie... i suke sgt..

hiks... hikkss... TQ dear ! ;D

NeenaAnuar said...

Kak Liana:
wakakakka.. cantikkk kakkkk??? gulp! anyway.. tQ so much!! :D

betoi2 tu.. tak kire hujan panas... kering basah.. crocss maintain jerk at any time kan!

NeenaAnuar said...

Adia:
hihihi.. thanks coz sudi drop your comment here... I tak tau pun u're my silent reader.. kalau I kenal you.. confirm I akan tag you!

anyway.. thanks coz sudi nak wat tag nie yer! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
hihi.. I dulu2 pun tak minat sgt babe! tapi biler dah try sekali teruih jatoh hati dah!

I pun memang peminat vincci! ;D

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
kite semua leh geng vincci.. nanti buat lah tag nie.. letak kan gambar kasut hawkeye sis tu taww! :D

♥ Juliana Violet ♥ said...

kasut high heel tu ade warna pink jugak kan?
vee almost nak beli yang tue... :)

mizzura said...

oh..saya pun kena tag pasal kasut ni dari ezma..yet, still takde masa nak buat ..teruk betull..kasut jer kan..aishhhh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails