COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, May 16, 2017

Masalah!!

HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

 

Giler lama tak update blog.. sebulan dah kott.. hohohoho.. memang tahap champion dah skg nie tahap malas gaban nak update blog!

 

Sian korang masuk blog aku tak berupdate!  Ampun koranggg.. aku lately nie macam2 hal laa.. adoii.. *sambil garuk kepala yg tak gatal*

 

Hope sgt lepas nie aku boleh lah back on track… gilerr rinduu nak update blog macam dulu2.. rajin jer nak mencecehhhhhhhhh kat sini! isk T_T

 

Masalah utama bile dah lama tak berblogging… penyakit MALAS!!!!!!!!!!

 

Yerr.. skg nie bile ade masa pun dah jadik macam malasssssssssssssssssssssssss nyaaaaaaaaaaaa nak update bloggggggggg!!!!!!!!!!!! Huuuuwwwaaa… help!!!!! Helppppppppppppp!!!  Macam mana nak suntik semangat utk kembali berblogging nieeee????????  *nanges*

 

Ok ok..  aku cuba ok… korang jgn marah ok.. aku bukan sengaja tak nak update blog.. tapi macam yg aku ckp kan tadi la.. MASALAH tuu hahh.. dari bulan satu hari tu ade masalah ngan kesihatan.. then bile dah nak sihat sikit.. busy sgt2 pulak with working life.. then bile dah lama sgt tinggal kan blog nie.. masalah paling bermasalah adelah penyakit malas! Huhu..

 

Insyallah aku akan cuba abis kan entry percutian di The Kayon Bali yg tinggal 1 last entry tu.. then insyallah akan sambung cerita percutian di SWISS pulak.. ramai yg dah dok msg aku suruh update cecepat pasal SWISS.. well dah setahun berlalu.. gambar aku ke swisss last year aku sendiri tak tengok balik tau! Hahaha..

 

  

 


Oh by the way.. nak ucapkan selamat hari guru buat semua para pendidik di luar sana.. korang memang ohsemmm!  Kak Neen kalau jadik cikgu… rasa nya jadik Cikgu Disiplin lah yg paling sesuai sekali! Hahaha..

1 comment:

FarahFerraDotCom said...

Welcome back kak neen..sama la kita..penyakit m nak update blog..cepat2 update k..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails