COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, October 21, 2016

Souvenir Percuma Dari Maldives!


Hari tu waktu bercerita tentang percutian di Centara Ras Fushi Maldives nie.. lupa plak nak bercerita tentang souvenir yg aku bawak balik dari Maldives nie!


Macam yg aku penah cerita hari tu.. kat Maldives nie kalau nak shopping barang2 souvenir kene pegi terjah ke Male town dia lah... aku dah 2 kali ke Maldives... tapi tak sekali pun aku pegi jejalan shopping kat Male Town dia.. ahaha... entah lah maybe aku bukan kaki shopping kot.. aku rasa kalau nak shopping pun balik2 kang beli fridge magnet jer.. malas lah nak buang masa.! Hehe..


Waktu kat tengah bercuti kat Maldives.. member ngok ngek aku siapa lagi kalau bukan si InaAchik tu wassup... diaorg laki bini ckp bawak lah balik souvenir utk diaorg.. bawak balik air laut yg super duper jernih tu pun jadik laaa... diaorg kata diaorg geram sgt tengok gambar2 yg aku share... tak boleh nak hadam katanyer tengok air laut yg super jernihhh tuuu!


Since aku pun tak dpt nak pegi ke town beli kan apa2 sourvenir utk diaorg.. maka.. aku pun bawak lah balik air laut Maldives utk diaorg!


Untitled

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaa... ade nampak keladaakkkk air lautt takkkkk??????? Giler jernihh kann air laut dari kepulauan Maldives nie kannn????? serious aku pun pun terkesima sgt2 bile aku masukkan air laut nie ke dlm botol mineral tuu.. kalau org tak tahu.. org akan ingat nie air minerall okk.. tapi cuba teguk sekali... masinnnnn ya hamaattttttttt! Hahahaha...


Untitled

Untitled

Pasangan laki bini nie terkujat berukkkss bile aku bawak balik air laut dari Maldives nie utk diaorg.. diaorg tak sangka yg aku betol2 boleh tapauuuu air laut maldives ni balik ke Malaysia... hehe... well.. ko dpt kawan ngok ngekkk macam aku nie.. so bersiap sedia lah dgn perkara-perkara ngok ngekk yg aku lakukan! Ahahhaa....


Diaorg berdua pun tak percaya air laut di kepulauan Maldives sejernih itu... takde keladakk langsung! Sekali imbasss macam air mineral jerr.. aku siap offer lagi... kalau tak percayaa tu air laut dari Maldives.. cuba lah try minum setegukkk! Ahahahha...

Aku masih simpan lagi air laut maldives nie kat umah aku... until now aku tengok masih elok jer air laut tu duduk dendiam kat dlm botol mineral tu! hihi..


Ok lah.. tu jer aku nak share ngan korang hari nie.. actually kan... ade banyak lagi video2 yg aku record waktu aku bercuti kat Maldives hari tu aku tak share lagi ngan korang kat sini.. nanti lah later2 aku share ngan korang yer! ;)

1 comment:

QasehnyaRania said...

woww. cayalah kak neen.
terharu acikina nengok ye. sanggup kawannya bawa balik tu.. hihihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails