COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, October 10, 2016

Cantik Giler Baju Baby & Baju Kanak-Kanak Kat Online Store Nie!


Walaupun aku belum ade anak sendiri lagi.. tapi aku suker jer tengok barang2 baby... especially tang baju laa.. rasa geramm je tengok baju2 comel and fancy yg di jual.! Hehe..


Hari tu tengah layan IG.. boleh plak ternampak satu online shop store nie.. stalk punyer stalk.. eh geram pulak tengok baju2 budak yg di jual.. serious rasa macam nak boronggg baju2 baby yg kiut miut nie in advance.. esok kot dah ade baby sendiri... tak yah susah2 aku nak pi carik baju lagi dah.. hahaha....


Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Hoihhh.. memang rambang mata okkk.. semua yg aku screenshot tu semua nya yg berkenan kat hati aku! Hehehe...


Korang kalau ade anak perempuan memang aku suggest korang skodeng IG – liyana _store nie... serious korang akan jadik tak keruan nak membeli baju utk anak2 korang.. dah lah design baju budak cantik2.. lepas tu harga murah & berbaloi and then berkualiti pulak tu... confirm akan ade potensi utk korang buat repeat order nanti! Hahaha...


So kalau korang sedang mencari dress / gown utk newborn baby sehingga kanak-kanak umur 12 tahun.. korang boleh follow Liyana Store nie skg...


FB : yana ahmad - https://www.facebook.com/liyanastoreliyana


IG : liyana_store - https://www.instagram.com/liyana_store


WEBSITE: http://www.liyanastore.com.my


Kot ade yg berkenan di hati...korang boleh terus jer Whatsapp Miss Liyana di talian : +60126451934 utk fast order and booking!


Kadang aku tengok baju2 budak yg di jual kat shopping mall tak masuk akal betol... mahal nya bukan main.. tapi kualiti kadang tu entahapapaentah! Zaman skg nie terkadang shopping kat online store macam nie jauh lebih berbaloi daripada shopping kat shopping mall...


So hari nie aku dah share satu online store yg menarik utk korang follow.. insyallah lepas2 nie kalau aku terjumpa online store yg lain... aku akan share ngan korang lagi okk!


Selamat bershopping guys! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails