COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, September 3, 2012

Ade Banyak!

Selepas genap 2 minggu cuti berhari raya... maka skg nie akan ADE BANYAK lah cerita yg menarik... tertarik dan daa-bomm yg aku nak share ngan korang kat sini!  Ohh... tak lupa ade jugak cerita sedihhh yg terselit di antara kegembiraan itu! 

Bila nak citer???

Confirm by end of syawal aku baru nak start citer hari raya aku! aku tengok ramai giler yg dah update citer raya.. siap dah upload dah gambo raya sekali gus!  aku??? baru takat dpt download kat hard disc sajok! hahaha.. gambar tahap riban-ribann.... en.teman pulak tengah busy nak buat wedding album cousin aku yg kawin during hari raya hari tuh! 

Adoiyaii.. gamaknya gambar raya & vacation aku confirm jatoh ranking!  Kene tunggu turn utk dptkan chop mohor gambar dari en.teman sebab itu memang keje dia utk gambar² kat I'm Yourss nie! aku malasss nak buat sebab dia guna photoshop tuk bubuh watermark tuh! aku dah cukup fening memilih gambo.. so kerja chop mohor aku memang serah kat dia jerk!

Takpe.. akan aku pasti kan aku dpt gak update citer raya dan vacation aku secepat mungkin!  So kalau nak cepat.. aku kene tolong en.teman buat album wedding cousin aku tuh jugak.. kalau aku tido.. gamaknye nanti en.teman pun tido jugak!

Eh.. by the way, rindu lah kat korang semua!

Hugsssss!!!! :)

3 comments:

mama tisya said...

lambat2 update pn mesti rmi tgu jugak..cpt2 skit..hehehe

yang sengal itu aku said...

WAH! macam menawiik je ada banyak tu.. akk gojes msti cite va va de vouge gitu.. can't wait!! huhuuu..

Unknown said...

apa yang penting kerja sama,,hehhehehe
paper pown selamat menghupdate

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails