COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, June 11, 2012

Anda Soal... Saya Jawab..!

Sekarang nie aku memang dah tak berkesempatan nak reply satu persatu korang punyer comment!  walhal comment bukan lah banyak mana pun.. tak sampai sepuluh komen pun utk satu entry!  Sorry lah.. masa aku skg nie memang sgt2 terbatas!  nak update blog sendiri pun terkadang sesak napass.. uhuhuhu..

Anyway... walaupun maybe aku dah a few times ckp bende yg sama.. tapi aku tetap nak ckp jugak over and over again sebagai tanda aku hargai korang semua! Aku mintak ampun maap lah bebanyak kot ade yg rasa cam aku nie tak appreciate biler korang comment ke apa ker... aku appreciate sgt2 setiap komen yg korang tinggalkan kat I'm Yourss nie.. even yg tak komen pun aku appreciate giler coz korang still sudi jenggah blog gonjeng aku nie!

Yang tinggalkan komen yg membina.. aku ucapkan ribuan terima kasih!

Yang tinggalkan komen dlm bentuk pujian... aku ucapkan syukur alhamdulillah! segala pujian bagi Allah.. aku hanya sekadar peminjamnya sahaja!

Yang tinggalkan komen yg sweet, caring and maybe touching.. terima kasih jugak aku ucapkan! terkadang aku baca ulang kali komen korang tuh coz ianya mengukir senyuman diwajahku!

Yang tinggalkan komen dlm bentuk persoalan... ok kat sini aku jawab secara pukal!

Nie antara beberapa soalan yg aku terima sepanjang aku update entry tentang percutian aku di Bali pada bulan April yg lalu!



1)  Hai neena.. nak tanya soalan nie.. sorry yer if saya tnya ni soalan berulang, or maybe neena dah pernah tulis dlm entry sebelum2 nie.. 1. ai first time nk g bali, area mana yerk patut saya menginap tuk memudahkan nk pegi sight seeing and shopping? bila duk cari2 hotel tu mcm blur sekejap, area manalah saya nk duk nie.. nk duk tepi pantai takut tersalah pilih mcm jauh sgt if nk jln2/mkn2/shoping sal mcm nk experience ke tmpat2 tu by walk.. kononnnnn.. ahhaha.. tq neena! >>> Kalau you nak pegi shopping.. nak tempat yg happening.. nak makan-makan... its better for you to stay kat area Kuta!  kat Kuta memang banyak giler choices of hotel.. dari kategori hotel yg budget sampai lah ke semahal-mahal hotel!  utk pegi buat sight seeing nie rasanya you duduk kat mana2 pun takde masalah coz once you dah arrange pak supir disana.. diaorg akan datang pick you up dari hotel yg you menginap!


2)  Neena...gambar yang diambil guna kamera nikon kan? lens jenis ape erk...? >>>  My Hubby guna camera Nikon D300s.. and lens ade dua jenis.. satu wide lens Tokina 12-24mm & satu lagi Tele-lens Sigma 70-200mm ! :)


3) Salam kak neena.. suker la bc blog akak..buat sy mcm berader kt situ jgk..dan sy suker tgk gambar2 y romantik tu tpkan..sy nak tanyer 1 soklan la..sy terpikir byk gambar akak y cantik2 kalo kt luar tu msti mintak org lain amikkan tp kalo sampai dlm bilik tu ader org lain amikkan jgk ker??? sori yer sy terpikir mcm tu coz gambar y terhasil mmg sweet sgt..heheheh  >>>  Biasanya kalau aku pergi bercuti secara berduaan jerk ngan en.teman.. Tripod adelah sahabat baik kami berdua dlm membantu kami bergambar secara bersama!  tapi since percutian di Bali kali nie merupakan percutian bersama teman rapat.. maka gambar kami berdua member kami yg amiikkan.. dan kemudian gambar mereka kami yg amikkan pulak! so ikut giliran utk amik gambar! hehee...


4)  Mmg romantic tul...yg gmbr berdua tu saper yg tlg snap or mmg smua guna tripod??  >>>  Jawapan sama seperti soalan no.3 diatas! :)


Hope aku dah jawab soalan korang!  ker ade yg bertanya bende lain tapi aku tertinggal?  kalau ade.. sila tanye.. insyallah saya jawab! :)

 

4 comments:

-anidaothman- said...

baguiih tau kaknin ni.....
jawab dengan penuh jujur xdak skit pun selIndung......

kakneena cuba buat satu pogram Holiday besama kakneena..p BAli..mesti ramai nak ikut. ^_*

Gieyana said...

Aimnk upgradeD300s gak nie! Haizzz..kena kumpul uwang dong! Ekekekeke..:-)

Mama Gee said...

Salam neena....selalu jadi silent reader je...tp hari2 mesti masuk sini..kalau takde entry baru pun..just ulang balik tgk entry2 lama..sbb gambar2 menarik...penceritaan detail...

setuju dgn cadangan cintaSofiaSafia kt atas....neena buatlah program bercuti dgn neena..hehee

L.U.L.U.O.B.E.Y said...

salam kak neena.Nurul peminat setia kak neena,suka sangat baca blog akak.Nurul introduce dkt ramai kawan2 nurul.Actually nurul still muda.Baru 22 tahun,byk benda nurul belajar dari blog akak.Sumpah byk sgt2.Nurul nak cadangkan akak buat rombongan ke tempat2 yang akak slalu pergi,contoh bali.Akak kan da exprt jalan2 sana.If ada trip ke sna,akak jgn lupa inform ye. nurul_eira@yahoo.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails