COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, December 28, 2010

Beri Saya 5....


Dah lama betoi rasanyer tak buat entry yg berunsurkan TAG... so since aku terima TAG nie dari my fren Deyna...  aku tengok TAG dia pun ringkas & mudah... so aku pun layan lah tag nie... :D

5 nama samaran kamu

1)  Neena
2)  Iena
3)  Naaa
4)  Untie Nin @ Anin
5)  _ _ _ _ (nama nie special... en. teman jerk yg panggil aku! hehehehe)

5 tarikh penting dalam hidup kamu

1)  25 April 1980 - aku dilahirkan
2)  19 Nov 2005 - aku dinikahkan dan sah menjadik isteri en. teman
3)  15 Mac 1977 - hari kelahiran en. teman
4)  27 Jan 2010 - pertama kali dlm hidup menjalani operation & admitted di hospital
5)  24 Mac 2008 -  kali terakhir bersama arwah mak... walaupun pahit tarikh nie utk dikenang... tapi pada aku ianyer satu kenangan yg tidak dpt aku lupakan sampai biler2 pabila kehilangan org yg paling aku sayang!

5 perkara kamu buat semalam

1)  Jumpa Doktor
2)  Tido tapi tak lena sebab batok teruk
3)  Makan ubat tanpa henti
4)  Tengok TV
5)  Lipat baju

5 perkara yg buat anda gembira

1)  Sentiasa berada disisi & bersama en. teman
2)  Holiday
3)  Shopping
4)  Berada disisi anak2 buah
5)  Bila dpt mengukirkan senyuman pada diri org lain

5 sebab kamu jawap soalan ini

1)  dah kene TAG.. so kene langsaikan..
2)  dah lama gilerr tak buat TAG... so rindu...
3)  simple TAG.. so senang nak layan
4)  at least keluar jugak entry TANPA gambar ngan entry nie.. :p
5)  sbb dia mintak 5... aku kan tengah fanatik no. 5 skg nie... hehehee...

5 kawan untuk ditag

2)  Bitt
3)  Sis Dee
5)  Semua kamo-kamoo yg membaca blog aku nie.. in case korang tengah dok boring.. takde nak wat apa... tak der idea nak blog out apa... so apa lagi.. sila lah amik tag nie dan buat yer! :)

5 comments:

Nur Irfan Juezrie said...

akak .. tak mau buat..coz ju pun tag akak n kak deqna.. heeheheh

Rinna said...

Adess..akak kena tag ker..hehehe..hmm..kena banyak pk nie.. insyallah laa kalau free akak wat yer.. :)

Dee said...

alamak tag! insyaallah..esok sy buat eh sis..xpun tahun depan..minggu depan tu tahun depan kan..kan..hahaha..

Wahidah said...

layan tag...lama dh tinggalkan tag ne..hehehe..

Mimy Hamid said...

aku dah pernah buat...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails