COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, May 15, 2009

Gigit

Sexy Nail Biting Marilyn Monroe Images



satu habbit yg aku adee... menggigit jari jemari hubby aku.... nak kata baru tak baru.. nak kata lama tak lama lar habit nie.. kire baru dan lama... start habbit nie pun biler aku bengang ngan dia, aku secara automatik ambik tangan dia.. terus gigit jari dia... so, sampai skg nie dah jadik satu habit pulak.. dah tuh bukan satu jari jer yg aku gigit.. sumer2 jari dia aku gigit.. aku gigit betol2 tau.. bukan stok main2 nyer... sampai kan dia pernah ckp kat aku:-

  1. hey.. tak kenyang2 lagi ker makan tadi?
  2. haa.. udah tu... esok sambung yg lagi 5 jari nie.. hari ni cukup tuk 5 nie jer dulu
  3. ok dahh.. esok tak yah gi makan luar lagi dah.. makan jer jari2 nie sumer.. senang tak yah I kuar duit belanja byk2
  4. ehhhhheehhh.. nanti2.... nieee jari kaki tak nak??? nie lagi sedap tau.. haa.. amik.. amik.. (sambil mengangkat kaki dia ke arah muka aku, ~kureng ajorrnyer laki~) ade 10 jari lagi nie... tak nak?

tapi itu lar yg membuatkan aku makin cayang kat dia tawww... walhal sometimes aku gigit tuh sampai berbirat2.. cian pun ade kengkadang aku tengok... hik.. hik.. jahat tol aku nie kannnnnnnnn..... tapi nak wat camner.... nama pun habit kannnn... yg besh tuh dia tak marah pun... tapi lagi layannnnnnnn aku nyer pe-el ade larr...


To Hubby Bay-Bee.. thanks sbb melayan kerenah gilerrr bini u nih OK!! muaaahhxxxxx!!

5 comments:

Hasra_Razali said...

Mesti penyabar sgt2 org nyer ni..kalau kena org tak sabar...mau kena penampo laju2 tu...ingat gigit jari kelingking tu tak sakit ke...hehehe..:-) ingat kan budak2 aje ada habit gigit jari ni..uper nyer...:-)

NeenaAnuar said...

Hasra:
Ha'ah... my hubby memang seorang yg amat2 penyabar org nyer.. he's sooo contra from me! hehehe.. I nie Api... dia Air... so dah kene lar tuh kannnnnnn?? hik.. hik.. betol tuh.. sib baik abg nuar jadik suamiku.. kalau kene org lain.. uuwwaaaaa.. tak tau lar.. memang sah2 rasanyer aku makan penampakk free!! huhuhu...

Deqna said...

kalau habit ko suka gigit jari... aku suka gigit.... tut... tak leh cakap.. sensored..hahahahahaha

NeenaAnuar said...

Deqna:
woit! apa yg tut tuh??? errrmm.... kalau dari apa yg aku paham.... kalau part sensored2 nie tak lain tak bukannnnnnnnnnn....... ahahahahaha... abis lar si shah punyer nanti... jgn makin lama makin *hilang* dah lew deynaa oooiii.... hahahahahaha...

NeenaAnuar said...

From Nuar to Deqna:

patutlah hari tu masa main bowling ada ambil gambar gigit shah punya tutututu.....

kelakarlah gambar tu....eeeeeeeee

tak baik tau...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails