COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, October 23, 2015

Hanya 3 Hari Sales Meletop di Sarah Hughes GLOBE KL.. Jom Beli Kain Langsir Murah!

STICKY POST

Korang... honestly ini adelah satu peluang keemasan yg korang tak leh lepaskan.! Sapa yg nak nak tukar langsir baru.. nak tukar sarung sofa baruu.. haaa.. ini lah masanya coz Sarah Hughes GLOBE KL ade buat Clearance Sales kebabomm meletopp over this weekend you olllz!! Katanya harga boleh turun sehingga serendah RM10 niehh... vavavavaaa... drop jaww tak dengar?? aahahhaa..


image

haa... nampak tak tuh... invitation nie adelah invitation yg exclusive okk..! yup... ianya khas utk readers blog Kak Moon!


IMG_8507 copy

Rindu nak jumpa Kak Moon... korang boleh follow Kak Moon Punyer Blog nie utk dptkan lebih info and update about sales di Sarah Hughes GLOBE KL nie!

Insyallah.. aku akan ke Sarah Hughes Globe KL pada hari Sabtu 24hb nie! Kak Moon kata kalau sampai level 7 nanti.. sila carik dia utk dptkan VIP badge nie!


image

Haa.. korang jom lah kite beramai-ramai serbu Sarah Hughes Globe Silk store weekend nie... bukan senang ok dpt peluang beli kain langsir murah kebabommm camgini! haihh.. aku plak yg tak sabar nak ke sana weekend nie.. hehehe..


image

image

image

image

image

z

image

image

image

image

Katanya perkhidmatan jahit langsir ade disediakan.. so korang boleh siap2 bawak ukuran kain langsir yg korang nak beli dan tempah nanti ya!


image

Nie antara koleksi kain langsir tahun lepas.. well.. aku kan pencinta kain warna purple.. so harus lah aku pilih kain yg berwarna purple itu utk aku jadik langsir bilik aku!


Untitled

nie lah dia kain langsir warna puprle yg di tempah dari Sarah Hughes GLOBE KL tahun lepas... suke sgttt material dia.. sgt sesuai utk aku ngan en.teman yg suke kan bilik yg berada dlm mood gelap2.. ahaha.. serious bile hari siang.. kalau nak tido petang.. best jer rasa sbb bilik gelapp! hehe...

Sabtu nie aku rasa macam nak beli kain langsir utk sliding door kat hall pulak.. ishh.. tak sabarr tau... so guys.. jom kite ngadate kat Sarah Hughes GLOBE KL weekend nie ya.. kalau korang nampak kak Neen & en.teman.. jgn lupa ajak selfie okk! hehehe..

PLACE: Level 7, SARAH HUGHES GLOBE KL

DATE: 23, 24 & 25 OCTOBER 2015

TIME: 11:00 PAGI - 4:00 PETANG


P/S: Any SALES akan di update di page:-

FACEBOOK -  MOON PUNYER BLOG

FACEBOOK - THE GLOBE BY SARAH HUGHES

BLOG - MOON PUNYER BLOG
 

2 comments:

Anum said...

wow berbaloi

Cikna said...

haaaah, stress xdpt g weekend ni de program yg dh dirancang tp klu g sana mmg juling biji mata sale dia mmg gila3x rrr..... masa nk kawin beli brng kat sini la, berbaloi-baloi...;-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails