COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, June 2, 2014

Aku Nak Ajak Korang Makan Free.. Kalau Sudi Jom Lah!





Disebabkan invitation ni terhad kepada 5 org sahaja which is termasuk diri aku.. So seat left for 3 more pax only!  Aku ngan en teman dah confirm akan pegi.. So kalau ade yg Sudi nak menjamu selera dgn kami pasangan gonjeng ni.. Sila email laju2 ke cute_ena19@yahoo.com

3 org pertama yg email kat aku akan dpt free seat utk sessi makan malam percuma ni ya! :)

# Saja Jual pin tudung yg gorjes… anyone interested in buying boleh refer kat Pin2it by NeenaAnuar nie yer utk tengok gambar shawl pin yg gorjes itu! #

5 comments:

su said...

nak joint juga boleh :)

FarahFerraDotCom said...

Wah bestnya akak... Tp awat la jauh sgt.. kalau dak nak la jugak join akak ngn en.teman dinner..hehehe =D

Mimy Hamid said...

nak join...dengan Fayel hehehe..megat takpe suh dia bayar sendiri

PecintaLangit said...

Wahh best nyerr.. ad kosong lg x kak..hihi

Unknown said...

Nak ikut..dh dekat sgt ngn umah tu..huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails