COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, August 15, 2013

Bosan!

*bergonjeng di hari raya kedua!*


Assalamualaikummmmm!!

Seminggu cuti berhari raya.. Hari ni first day kerja.. Mood malaassssss & sangatt Boringgggg!!!! T______T

Alhamdullilahhh... So far takde stressss!!! Semoga ia berkekalan hingga jam 5 petang nanti! hahaha.. So boleh lah layan mood jiwang lebeyy skit!

Terkadang kan aku rasa cam malas nak amik cuti dan pergi bercuti.. Biler dah bercuti panjanggg camgini.. mula lahh rasa tention nak back to work! mood memang dah sgtt jauh kedaungg!! Nak rebuilt balik mood enjoy dtg kerja tu bukan mudah! Huhu...

Aku ni memang jenis manusia yg suker duduk umah.. Aku tak pernah boring duduk umah! Dulu waktu MC sebulan duduk umah... Nikmat nyaa rasa! 

Walaupun org kata kalau dah lelama duduk rumah kite mungkin akan rasa bosan.. Tapi aku rasa aku susah kot nak rasa bosan sbb aku memang cukup suker melepak dlm Rumah kalau takde hal diluar rumah! Hehe..

tapi kalau aku dah dudukk umah aje tak gi kerja camne pulak gayanya??  Kalau Setakat kehidupan yg berasaskan keperluan semata boleh lah en teman support sepenuhnya.. Kalau dah ade seribu satu kehendak macam mana nak harapkan lakik ku sorang yg bekerja! Haha.. 

So padan lah muka.. Sapa suruh ade seribu satu kehendak kan?? Nak pegi holiday setahun lebih dari sekali... Pastu kalau shopping boleh sampai hilang ingatan.. Hahaha.. So rasa kan.. Kerja lah ko sampai umur 60 tahun esok!

Tapi apapun I is happy.. Happy with current situation.. Alhamdulillah.. masih bekerja di sebuah syarikat minyak ternama.. well.. Mood kedaungg ni bakal hilang dlm masa 2 - 3 hari.. Sebagai motivasi diri.. Mari lah kite plan out itinerary percutian yg akan datang dan datang.. Haha!

Ohh... biler mau start citer hari raya ni?? kite cuba start minggu depan ok.. Kalau takde.. Ampun maaf di pinta yer! :p



6 comments:

Anum said...

selamat hari raya

salwana nordin @ che'wa said...

sama la saya pun jenis homesick sgt..

dulu masa belajar pun asyik terkenang2kn rumah aje..pantang cuti sem laju naik bas balik hhhuuuuu

skang dah keje dan beranak pinak ni pun lagi la malas hhhuuuuu

rasa nk balik bergolek2 dgn anak3 aje :P

Rizziela said...

dok umah memang best...tp kalau anak2 dok jerit ajak kelaur..memanglah snagat tak best

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

comelnya sis. =) selamat hari raya.

FarahFerraDotCom said...

Selamat hari raya k.neena.. akak nmpk cantik sgt.. ;)

Azueriena said...

so sweet...mood kijo kiter pun dah ke laut nie...raser nak menti kijo sgt2 dah niee...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails