COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, February 8, 2013

Harapan & Perancangan!


Yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.......

Eh lupa lak nak bagi salam...

Assalamualaikummmmmmmmmmmmmmm!!!!! :D

Chopppppp!! nak tanyer duluu......... korang cuti ke keje hari nie????

Minggu depan lak macam manaaa?? cutii gak? korang cuti terus seminggu kerr???

nie apasal sibuk nak tanyer org cuti ke idak nie? hahaha.. nie lah akibat stresss yg melampauu bile aku tak dpt nak bercutiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!

Aku adelah kerja... kerjaaa dan kerjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! cutiii semata-mata during public holiday nie semata! so kalau korang bercuti.. selamat lah bercutii.. kalau balik kampung.. hati² di jalan raya.. jaga diri bebaik!

walaupun cuti raya cina kali nie adelah best sebab dpt empat hari cuti panjanggg... tapi aku is tak suke sebab nak ke mana-mana pun tak boleh... niat di hati nak lah jugak gie memana for short holiday ke apa.. but aku confirmmmmm... yess.. confirmmmmmmmmmmmmmmm jalanraya adelah sesaakkk rabakkkkk!!! Walaupun raya cina.. kite org melayu tetapp lah nak memeriahkan suasana kannn.. harus lah ke sana ke marii... tempat² percutian confirmmm packkkkkkk! So abaikan lah niat dihati nak pi jejalan ke mana² cuti kali nie.. tak kuasa aku nak stresss and sentappp dlm traffic jammed tu! unless kalau nak plan jugak kene lah amik cuti awal sehari dan balik KL lewat seharii... then insyallah traffic kurang pack skit!

Tapi ade bagusnya jugak kalau aku tak pegi ke mana² cuti raya cina nie.. bukan apa.. lately nie hujung minggu aku sentiasa nya penuh.. tak pernah dpt chance nak rest and relaxxx bebetol kat dlm umah! aku tak mahu ke mana-mana... nak bangun pagi.. breakfast.. pastu baring.. pastu bangun utk makan tengahari.. pastu baring balik.. golek².. layan TV.. layan internet.. pastu makan malam... makan semuanya beli jer kat luar.. kalau boleh takmo masak.. tapi aku dah ade tersimpan niat nak masak lauk sardin nie... asyikkk lah bertangguh nak masak sardin dari minggu ke minggu sebab minggu aku asyikkk lah penuh ngan aktiviti luar umah.. dah acanerrr nak masak kalau asyik keluar umahh jer?? Ok ok.. so this time I should grab this opportunity!

Esok sabtu rasanya pagi nak spent my time with my daddy.. sian plak kat org tua tu.. dah a few weeks aku buzyy tak dpt nak bawak dia gi jejalan.. so kalau boleh esok nak spent time ngan dia.. pagi gie breakfast.. pastu saja nak gie beli barang dapur skit kat Carrefour or giant.. so aku angkutt lah dia sekali.. dia memang suke jerr ikut aku gie beli barang² dapur nie... sbb dia boleh cuci² mata.. dia boleh lah tengok sekali barang² makanan instant utk dia kat umah tuu.. dia cukup suke shopping biskut dan roti!

Lepas tu hari ahad.. aku ade jemputan kenduri! insyallah aku pegi.. pastu alang² dah keluar.. baik lah panjangkan langkah ke Klang umah adik ipar aku utk visit my mom in law! so dah gone another day of my rest day... So tinggal lah hari Isnin dan Selasa... Ok.. aku berdoa nie.. berdoa supaya takde apa² program yg menyusul on that those 2 days of public holiday! I really need a restttttt dayyyyyyyy!!! pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!! *jerit kat diri sendiri*

So kite tunggu dan lihat.. berjaya tak harapan aku utk dptkan resting day tu nanti! haha.. so kalau berjaya... alhamdulilllahh.. kalau tak berjayaaa.. ok.. aku nanges!


Nak pakai cheongsam tak boleh.. so kite pakai chopstick aje lah utk mengucapkan selamat menyambut tahun baru cina buat kalian yg menyambut perayaan ini! :)







4 comments:

shuhadah Zainol said...

happy holiday kak nin..:)

Anum said...

selamat bercuti

-anidaothman- said...

akak, comell laa button kat tudung tuh.....heheheheh

selamat becuti yaa sis....

ameris said...

insyaallah u dapat rest mon & tue.
eehh.. sblm u dapat keje kt tempat lain hope kita dapat gak minum2 kt kl sentral one day.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails