COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, November 15, 2011

26 October 2011 ~ NeenaAnuar Dating @ KLCC! Hari Yang Sangat Beruntung Buat Anuar & Hari Yang Membahagiakan Neena! (Part 1 ~ Real Steel Movie)

26 October = Hari Deepavali!   Normally kalau during cuti umum nie.. we both biasanya lebih suker lepak2 kat umah jerk.. malas nak kuar memana... nak2 pulak kalau cuti tu ditengah-tengah minggu...

But after sooo long tak dating secara method jalan2 carik makan + window shopping + tengok wayang... So we choose to do these activities on that particular day and we're soo excited by 10AM we already there at KLCC!  hehehee.. serious memang agak excited coz dah lamaa giler tak buat activiti nie.. selalu kalau gie tengok wayang.. pastu balik.. takde lah nak window2 shopping or nak makan starts from breakfast until dinner sekali harung!  dia kalau dah selalu buat tu cam dah tak heran lah kann.. hehehee...

Tapikan... aku punyer excited tak leh challange en.teman punyer excited! coz why?? coz keseluruhan cost perbelanjaan pada hari tu adelah ditanggung sepenuh nya oleh isteri dia yg gorjes lagi gonjenggggggggg niee! menarikk bukannn??  Yer.. menarik utk si suami... kerana bisa memilih apa saja menu utk dimakan pada hari kejadian... bermula dari breakfast.. sampai lah ke dinner!  So pada hari tu semuanya citarasa anak tekak en.teman lah.. dia yg kene decide nak makan apa...

So kami bermula dengan santapan sarapan pagi!

DSC_0563 copyB1
Atas permintaan en.teman yg nak makan Mc'D.. waimaaa isteri gorjes gonjeng dia pi beli McBreakfast sebagai menu sarapan pagi!

DSC_0567 copy
ko tengok! semangatt bukan main dia makan kannn!

DSC_0564 copy
eeemmm... lazatt yer burger tu bang?? cam tak penah makan lak gayanyer! yer2.. saya tahu.. ianya special dan lain dari yg lain sikit kan??? ahahaha...
Ok lepas makan... aku tanya en.teman nak wat apa? dia kata jom tengok wayang dulu! OK.. jalannnnnnnnnnn.......

DSC_0577 copy
memang hari tu dia sentiasa tersenyum manis!

RS
en.teman pilih nak nonton citer Real Steel!

DSC_0574 copy
Memang terbaekkkk movie Real Steel nie!

DSC_0578 copy
MotiP? puas ku carik banner Real Steel kat TGV tu.. tapi hampehh betoi! satu iklan filem tu takde kat situ.. heran betol aku! walhal citer nie dah lah Box Office!

Ok.. about filem Real Steel nie... mula2 tu aku cam 50/50 nak tengok citer nie ke tak.. tapi dah disebabkan segala aktiviti hari tu adelah atas pilihan en.teman.. maka dia memilih utk tengok citer nie.. and tak sangka pulak citer nie awesome giler!!! aku nie memang susah sikit nak tengok movie yg kalau jenis berat2 dan memeningkan kepala hotak aku.. cam contoh Lord of The Ring.. or Starwars.. ish.. citer2 camgini memang tak leh masuk kat kepala aku.. en.teman memang favorite dia citer2 gitu sbb dia suker citer jenis science fiction! aku nie pulak jenis suker tengok citer yg straight forward.. and yg paling penting ade action!  pasal tu aku suker tengok transformers.. fast furious.. and real steel nie salah satu citer yg dlm kategori aku minat! full of action pack.. ade sense of humor and also ade some moral of the story di pengakhiran nya!  Best sangatt2! nanti nak gie beli DVD dia simpan kat umah!  dan yg paling penting berbaloi aku kuar duit sebab citer tu aku pun suke sama! ahahahaha.. :p

RS1
The Hero's of Real Steel ~ Hugh Jackman! dia nie makin tua makin yummyy lah aku tengok! Suker on scene anak beranak nie!

RS2
bila robot2 nie berlawan dlm gelanggang pun hebat! tak nampak cam cartoon pun!

RS3
dan salah satu scene yg buat aku tak leh lupa... bile robot nie menari dengan pelakon cilik Dakota Goyo nie!  Sukerr sangat2 ngan scene nie.. cool gilerrr! and seriously budak nie pandai berlakon!

DSC_0598 copy
ok done! what's next? *perasan tak semua gambar2 gonjeng dlm entry nie tutup mulut! haaa.. itu lah gaya macho org buzy pegang wallet!!! ahahahaha... :p*

15 comments:

shuhadah Zainol said...

suka pic yg last tu...sweet giler !!!

Nieta Shairi said...

sweet nyer muke kak neena nih. xjemu tgk. boleh kencing manis tgk muke kak neen yg sweet giler2 nih. hahaha..

kak neen, xnak ke one day buat perjumpaan followers kak neen. teringin nak tgk kak neen secara live!! :)

CaMbEsT said...

whats next sis? xsabar nk tau next episode.. hehehhe

Anum said...

suka tgk gambar2 yg menarik

wAnNy said...

alahaaiii,,,canteknye pic akak yg last tuh..suwiitttttttt ;D

♥MAMASYAZA♥ said...

cantik rambut

Puan Ninie said...

lurv ATOM too...:)

AIN NAZRI said...

akak nampak chantek bila senyum tutup molot.. ala2 ke anggunan

Mimy Hamid said...

hari tu ko sgt gojes simple is less..serius...mcm ayu ayu jek..kena kuar duitkan...tp takpe somi isteri kan berkongsi...takde hal la...nanti pasni kita paw sang somi lak..yehaaaaaaaaaaaaa....beb 6 star tu real steel...sgt besttt..

-anidaothman- said...

kaknIn gojers weh.....
katop mUlut ka, nganga kaa apa jua keadaaan SAYA yakin..kaknIn memang GOJERS.....haippp!!!!!

mrs.ecam said...

kui3 gambo ko kali ni cool btol ak tngk...snyum pong sejemput jek..hikssssssss

Wawa T said...

ok lah tu once in awhile belanja en hubby.. sebab selalu dia yang pay for kita kan.. :)

ratusiput said...

dan lg satu apa yg aku perasan..makin cantik lak budak neena ni.fresh je aku tgk.ehehe..psstt...blog ko ade malware lg ke..aku redah je ni...

Iryani Noor said...

kannnnnn...
mmg suke gile tgk citer real steel..
especially part bdk tu menari ngan robot tu.. eheheh cute

Nini D.. said...

sengih nampak gigi mahupon tutup mulut kamooo tetap suweet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails