COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, April 5, 2011

Maafkan Saya..... Dan Terima Kasih Saya Ucapkan!


Maafkan saya sekiranya....... kalian masuk ke sini.. tiada update terbaru dari saya....

DSC_0378 copy
*OH! gonjeng agak domok masa nie*
Entah kenapa dan mengapa... 2-3 hari ini hati saya sangattttt tawarr... dan secara tak langsung dunia bloggin terkena tempiasnyer! mmmmmm.. mungkin ade beberapa faktor sekeliling mungkin yg membuatkan saya tawar hati.... rasanyer macamm nak berhenti terus dari mencoretkan apa2 disini...

Tapi mungkin jugak ini sekadar sifat sementara.. saya pun harap2 begitu lah.. sbb rasanyer ini lumrah dlm dunia bloggin kotttt.... harap2 bakal terbit lah sinar di hati ini dlm 2-3 hari lagi...  banyak gak citer2 dah terbengkalai dah nie... kalau tak terbit sinar.. makanyer bakal berterusan lah blog nie sepi tanpa sebarang new entries.. :(

Dan terima kasih yg tak terhingga jugak pada kalian2 yg sudi jenggah I'm Yourss nie walaupun tanpa sebarang entry terbaru dari si gonjeng.. seriouss terharuu sangat ngan kehadiran korang ke sini.. aku hargai sangat2 korang semua!

Btw, aku nak mintak maaf jugak pada rakan2 blogger... mungkin ade blog kawan2 yg dah lama aku tak jenggah blog korang.. aku mintak maaf sangat2 keh.. seriously aku memang tak punyer waktu... coz now I'm at new 'nest' from 8AM-5PM.. so tuntutan yg wajib perlu diutamakan...

And also TQ so muchh to all my new followers! Salam perkenalan dari aku... and aku hargai sangat coz korang sudi jadik follower pada blog yg gonjeng nie! ♥♥♥

DSC_0189 copy
dan yg pasti.. lelaki ini tidak pernah sekali pun menawar kan hati saya.. tetapi dialah penambah gula dlm kehidupan saya seharian! kengkadang sampai berlebihan.. harap2 saya tak kene 'kencing manis' nanti! :)

11 comments:

my everything said...

u sabar la melalui ranjau itu heheh ape pun i ade tetap menyokong u ***ewaahhh boleh kan ayat mcam tu *** hehehe... luv u neena ;)

risa said...

alololo...ngape ni adikku sayang..
wat happen to u dear..akak harap semua dalam keadaan terkawal ye...ai nak my neena yg sentiasa senyum tu..cheer up dear!

-anidaothman- said...

ermmm akak......cooOL kan diri keh..
besalaa tuh...mai Moood memendam rasa memang kalO blew sume nak ofFF....

tp akak jgn OFF bloq keh...nanti mesti RAMAI YG RINDU celOteh akak....

ratusiput said...

takpe beb take your time.aku tetap setia masuk blog ko.. :)

kathy jem said...

ala jgn la sedih2 neena..xbest la..nnti 2 3 ari ok la tu..teruskan berblogging ek..chaiyok!

Anis Azalea said...

cool neena..walau muka sedih gamba tetap lawa.... aku suker...

Unknown said...

nape ni neena...mia pun mcm lama gak x menulis...tgh naik smgt...

Pepel BoNda AmaNi said...

take ur time jeng....aku sentiasa menanti hapdet dari ko..walaupun kadang2 aku miss jugak nak komen..tapi aku tatap tekan like...kekekekekke...

nairaariaa said...

keep blogging sis...hee~

mizzura said...

can't wait for ur latest entry n photo..suka sangat gambar2 sini..

|Tunang Kena Simple!|

NeenaAnuar said...

TQ SO MUCH ALL FOR YOUR SUPPORT.. I LOVE YOU!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails